Rehabilitacja kolana...

1. Data: 2000-06-16 12:50:16

Temat: Rehabilitacja kolana...
Od: "smorgl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 25lat. Dnia 20 maja zostalem poddany zabiegowi usuniecia lekotki (Meni
screctomia medialis genus dex.), po paru dniach wypisano mnie ze szpitala z
zaleceniem dalszej- na razie- domowej rehabilitacji.
Zalecono cwiczenia na wyprostowanej nodze, o zginaniu nie bylo zadnej mowy.
po 3 tygoniach udalem sie do kontroli w przychodni rejonowej, tam lekarz o
swiadczyl mi iz po tych 3 tygodniach w nodze powinno dojsc juz do pelnego
zgiecia (?!). Nie wiem jak mam to rozumiec, w szpitalu nie kazano mi przez 4
najblizsze tygodnie obciazac nogi a tu nagle mam ja zginac ?
Chodze o kulach, w domu probuje stopniowo zginac noge - do momentu gdy bol
znacznie sie nasila. Jak dotychczas noga zgina mi sie 40% i dalej bol jest
nie do zniesienia. Od zabiegu kolano nadal w pewnym stopniu pozostalo opuc
hniete.
I tu chcialem zapytac - ile czasu moze potrwac rehabilitacja i pelny powrot
do zdrowia ( sprawnosci kolana) ??

Mariusz

G...@s...com.pl

2. Data: 2000-06-17 12:38:48

Temat: Re: Rehabilitacja kolana...
Od: "Piotr Wachowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nadajesz się już na śmietnik

chyba że...

nie będziesz słuchał dwóch lekarzy, bo trzeba leczyć się u tego u którego
zacząłeś się leczyć

3. Data: 2000-06-18 16:27:41

Od: "Jerzy Żelichowski" <j...@k...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

smorgl napisał:

> [...]
> screctomia medialis genus dex.), po paru dniach wypisano mnie ze szpitala z

Witaj,z kolanem jak zreszta z kazdym stawem po leczeniu operacynym nie
ma zartow.Jedyne rozsadne wyjscie to kwalifikowana rehabilitacja pod
kierunkiem profesjonalisty.Odpowiadajac na zasadnicze pytanie: po
meniscectomii mlody czlowiek powinien przywrocic funkcja kolana co
najwyzej do 6 tygodni po zabiegu.Milego dnia.
Jerzy M.Zelichowski M.D.

Czy GIPS jest KONIECZNY ???
Praca serca w cyklach EKG
kobieta w ciazy