Reklamy Dove są prawdziwe!!!!

1. Data: 2004-04-01 10:28:25

Temat: Re: Reklamy Dove są prawdziwe!!!!
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewcia wrote:
> Witajcie!!!!!!!!
> Chce wszystkim polecic kosmetyki DOVE. Uzywam ich juz dosc sporo i
> jestem do nich przekonana. Balsam, żel pod prysznic, mydełko, krem i
> szampon.To kosmtyki ktore uzywam juz dość długo.Skóra jest miekka i
> delikatna.Najwazniejsze ze juz po kilku dniach stosowaniia widac
> efekt. Zel jest z dodatkiemkremu( Ja taki mam) na noc a rano
> balsam.Skóra jest jedwabistai naprawdę miła w dotyku.Nie wierze w
> reklamy jednak reklamy Dove mowia prawde!
> Polecam wszystkim.
> Pozdrawiam
> Ewa

Ja też bardzo lubię Dove, głównie ze względu na konsystencję i wspaniały
zapach. Kremy i balsamy rzeczywiście świetnie nawilżają, wygładzą i
zmiękczają skórę. Bardzo pasuje mi też szampon z odżywką. Naprawdę włosy
wyglądają po nim lepiej!

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-01 10:32:13

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> Użytkownik "Ewcia" napisał w wiadomości

> Dla mnie absolutnym majstarsztykiem jest nowa reklama Dove
> ujędrniającego, z kobietkami (Angielkami) o krągłościach tu i tam. I
> hasło "bo ujędrnianie ciał modelek to zadne wyzwanie". Bomba. Czuję,
> że będzie jakaś tego kontynuacja... A hasło mnie bierze i chyba
> wypróbuje coś z tej serii...
>
> Agata

Mnie też się to podoba. Zwłaszcza hasło "piękne kształty, kobiece kształty".
Te kobiety wyglądają naprawdę bardzo "apetycznie"! :-)
Poza tym widząc tę reklamę poczułam jakąś taką ulgę, że nareszcie w reklamie
kosmetyków biorą udział normalne kobiety, a nie modelki. Mam nadzieję, że to
będzie początek nowej ery, kiedy zrezygnuje się ze stereotypu kobiety
wychudzonej na rzecz kobiety naturalnej. Aczkolwiek nie popieram tutaj
otyłości.

Ligeia

1. Data: 2004-04-02 06:40:34

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-02 07:29:02

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewcia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest z dodatkiemkremu( Ja taki mam) na noc a rano balsam.Skóra jest
> jedwabistai naprawdę miła w dotyku.Nie wierze w reklamy jednak reklamy

a mnie to wyglad jak reklama
pozdr

1. Data: 2004-04-02 07:50:02

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest z dodatkiemkremu( Ja taki mam) na noc a rano balsam.Skóra jest
> jedwabistai naprawdę miła w dotyku.Nie wierze w reklamy jednak reklamy

Hej!
Ja uwielbam ten balsam z Dove nie pamietam jak sie nazywa ,ale jets w
okraglym pudelku. Jest poprostuu BOMBA!!!!
Polecam wszystkim

1. Data: 2004-04-02 21:16:19

Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolega powiedział mi: och brydzia jak ty pięknie wyglądasz"

ale to tylko takie skojarzenie, które nie pozwoli mi kupić niczego z dove,
reklama nie zawsze działa zachęcająco, kiedyś w drogerii, jeszcze za czasów
brydzi, jakaś babcia przede mną nie mogła się zdecydować na mydełko i
wszystkie jej się podobały, ale jak sprzedawczyni pokazała jej dove, to
babcia od razu odburknęła, że brydzi to ona nie chce. Teraz mam właśnie
takie dwa skojarzenia z tą marką i nie kupiłam jeszcze niczego z tej serii.
Nowa reklama jest świetna, ale ja jestem pamiętliwa :-)

aga

1. Data: 2004-04-04 14:15:42

Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Co do reklamy... to tylko chwyt! Myślicie, że im tak na nas zależy!
Wystarczy popatrzeć wokół. Wszędzie o tym mówią, zupełnie jak by odkryli
nowy gatunek. A czy to coś zmieni? Poprostu zrobili coś innego. W końcu te
kobiety też się sprzedały do głupiej reklamy.. a taki pomysłodawca powie: "a
nie mówiłem, że te głupie baby poczują się dowartościowane?!"
To tylko reklama, a wszyscy rzucili się na taki chłam tandetny...

Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2004-04-04 18:12:37

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ania" <a...@g...pl>

>Co do reklamy... to tylko chwyt! Myślicie, że im tak na nas zależy!

mam łzy w oczach. odarłaś mnie z marzeń. a więc IM na mnie nie
> [...]

>nie mówiłem, że te głupie baby poczują się dowartościowane?!"
>To tylko reklama, a wszyscy rzucili się na taki chłam tandetny...

z pazurami, dodaj, z pazurami.

a serio - reklama jak reklama, ale czy testowałaś wyżej wzmiankowany
chłam?

--
anek (a...@d...pl)
Milczący Pagórek jest pewien gra niepodobny wszelki inny.

1. Data: 2004-04-04 21:46:06

Od: "MORO73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zdecydowanie za!! Ale kremu nie mam. Ostatnio qpiłam re ampułki
Kolastyny, ktoś zna? poleca?

P.S. Wycinacjie, pls.

--
moni K.