Relacja między poziomem a nudą.

21. Data: 2011-08-11 10:27:05

Temat: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j206s2$7nk$1@inews.gazeta.pl...

> Bo nie wziąłem żadnego?

Bo to bzdura.

22. Data: 2011-08-11 13:59:31

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-sierpień-11 w ramce <news:j1ubh4$6ml$1@inews.gazeta.pl> pędzel
michał zmalował:

> Poziom spada i nudno się od razu robi. Co by tu wymyślić
> kontrowersyjnego? Hmm...
> Wiem! :D
> Napiszę do Nowego Trena, że jest pisior.
> Chyba, że jest naprawdę, wtedy żadnej kontrowersji nie będzie... :(

No, bardziej pisior niż pojeb :)
http://static3.blip.pl/user_generated/update_picture
s/1104561.jpg

23. Data: 2011-08-11 14:09:20

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 12:27, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bo to bzdura.

"Niezależnie od kwestii kursowych, podstawową zaletą kredytów
indeksowanych niektórymi walutami (w szczególności CHF i EUR), jest
niska stopa bazowa, na której oparte jest oprocentowanie kredytu.
Oprocentowanie to jest zwykle na tyle niskie, że mimo kosztów
ponoszonych w związku ze spread'em, rata takiego kredytu jest niższa od
analogicznego kredytu w złotówkach. Tak się dzieje, przyjmując w
obliczeniach kurs z jednego dnia i zakładając że się nie zmieni w
przyszłości, co jest oczywiście założeniem naiwnym.

Niska stopa procentowa, spread i ryzyko kursowe, mają jednak pewne
właściwości, o których warto pamiętać. A mianowicie, efekt niskiej stopy
procentowej w przypadku kredytów indeksowanych kursem walutowym ma
szczególnie pozytywne znaczenie w przypadku kredytów długoterminowych
(dłuższych niż kilkanaście lat). W takiej perspektywie spośród
wszystkich czynników wpływających na wysokość każdej z rat
przypadających do spłaty, najwyższą wagę ma właśnie stopa procentowa, a
mniejszą wagę ma spread. Dlatego, mimo istnienia ryzyka kursowego, jeśli
decydujemy się na kredyt długoterminowy, dobrze jest skupić swoją uwagę
na kredytach indeksowanych kursem walutowym."

Źródło:
http://sites.google.com/site/clyneterazjuzwiesz/wita
j-w-clyne-/kredyt-we-frankach-a-moze-kredyt-w-euro-

michał

24. Data: 2011-08-11 19:43:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 15:59, Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 10-sierpień-11 w ramce<news:j1ubh4$6ml$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> [...]

Pojeb Tusk jest? Czy ja? :)
Wziąłem monitor z tą planszą i przejrzałem ją w lustrze. Zobacz sam!
Jest całkiem dobrze.

michał

25. Data: 2011-08-12 10:44:36

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:35, Vilar pisze:

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Coś Ci powiem Jadrysiu,
> jesteś zwykłym bucem.
> A pokątne obrażanie całej grupy, przy jednoczesnym siedzeniu na niej
> kołkiem, jest co najmniej niespójne..
>
> I to właściwie tyle, MK

Tak, jesteś kolejną osobą która daje mi do zrozumienia że jestem tu
niepożądany. Naprawdę aż tak Tobie/Wam przeszkadzają moje wysiłki w
próbach uświadomienia ze grupa schodzi na psy? Prawda aż tak Ciebie boli
że posunęłaś się do prób obrażania mnie?

26. Data: 2011-08-12 10:46:18

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 22:12, michał pisze:

> Już podskoczył. Przypominasz mi Franka. Ze Szwajcarii.

zaiste. Gwóźdź programów informacyjnych od wielu dni. Od wiadomości o
kursie Franka zaczynają się wszystkie newsy w kraju. Pytanie - po jaka
ciężką ch**rę zawraca się głowy Polaków kursem tej waluty. Jako kraj nie
prowadzimy w tej walucie żadnych transakcji, stan gospodarki
Szwajcarskiej nie ma (poza samymi Szwajcarami) dla nikogo żadnego
znaczenia. a tu na okrągło trąbienie o tym franku.. Powiedz czym tak to
Cię pasjonuje że przenosisz ten narzucony nam przez media temat nawet na
grupę dyskusyjną poświęconą innemu tematowi? Bo nie sądzę żebyś i Ty
należał do tych co to tańczą jak im się zagra. - Jak im zagra nawet
marny grajek.

27. Data: 2011-08-12 10:50:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbach uświadomienia ze grupa schodzi na psy? Prawda aż tak Ciebie boli
> że posunęłaś się do prób obrażania mnie?

Jestes ta koza wprowadzona do izby, z ta roznica, ze oswiecasz nas jak
bardzo pogorszyla sie sytuacja po Twoim wejsciu.

28. Data: 2011-08-12 10:52:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prowadzimy w tej walucie żadnych transakcji, stan gospodarki Szwajcarskiej
> nie ma (poza samymi Szwajcarami) dla nikogo żadnego znaczenia. a tu na

Hmm, jak widac koniec Twego nosa, horyzontem Ci zdarzen.

29. Data: 2011-08-12 10:55:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12.08.2011 12:46, jadryś wrote:

> zaiste. Gwóźdź programów informacyjnych od wielu dni. Od wiadomości o
> kursie Franka zaczynają się wszystkie newsy w kraju. Pytanie - po jaka
> ciężką ch**rę zawraca się głowy Polaków kursem tej waluty.

Będę strzelał: Bo kilkaset tysięcy Polaków ma kredyt walutowy we franku?

http://tinyurl.com/3b72sh9

Stalker

30. Data: 2011-08-12 10:59:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbach uświadomienia ze grupa schodzi na psy? Prawda aż tak Ciebie boli
> że posunęłaś się do prób obrażania mnie?

Ależ skąd!
Sobie bądź :-), ale... zachowuj się (po prostu).

MK

PS. Twoja "prawda" lekko po mnie spływa.

spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu
Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?