Relacja między poziomem a nudą.

31. Data: 2011-08-12 11:00:57

Temat: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:j230jd$bgi$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jestes ta koza wprowadzona do izby, z ta roznica, ze oswiecasz nas jak
> bardzo pogorszyla sie sytuacja po Twoim wejsciu.

Myślisz że... ??
Bo nie śledzę ostatnio na bieżąco (czasu coś mało)....

MK

32. Data: 2011-08-12 11:21:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> próbach uświadomienia ze grupa schodzi na psy? Prawda aż tak Ciebie boli
> że posunęłaś się do prób obrażania mnie?

Jądryś, ale może zamiast narzekać, byś się do roboty wziął. Ster w swe mocne
ręce chwycił. Naszą próchniejącą, dziurawą i z mocno łatanym żaglem łódź z
kursu na rafy i łachy sprowadził. Coo?

Qra, sztorm taki, że drineczek mi się wylewa

33. Data: 2011-08-12 11:48:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Jądryś, ale może zamiast narzekać, byś się do roboty wziął.

E co to to nie, za trudne by sie chcialo chciec. A i wymowka podnozkowa
zawsze sie znajdzie.

34. Data: 2011-08-12 17:51:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 12:27, Ghost pisze:

> Bo to bzdura.

Ale co jest bzdurą? Że jeszcze całkiem niedawno pożyczali po ~ 2,2 PLN,
czy że frankowy ma duży zapas "ryzyka walutowego", żeby osiągnąć poziom
np. raty złotówkowej?

Stalker, bo akurat obie te rzeczy to prawda

35. Data: 2011-08-12 18:29:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:38, Vilar pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Eeee, i nic ciekawszego się nie zdarzyło?
>
> MK :-))))

No wygraliśmy 1:0 :-)

A Londyn za mało ciekawy? Trochę sobie doczytałem o angielskich
"chavsach" (http://en.wikipedia.org/wiki/Chav) i ich roli w rozróbach.
Tamtejsi "dresiarze", czy też "blokersi" - weszli z butami w przestrzeń,
którą oddali im dorośli od rodziców poczynając, a na policji kończąc.
Bezkarni, bezideowi, butni, aroganccy, bo czujący strach...

A może trzeba prosto?:

http://deser.pl/deser/56,111858,10094045,Les_Andrews
,,6.html

Stalker

36. Data: 2011-08-12 20:00:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. raty złotówkowej?
>
> Stalker, bo akurat obie te rzeczy to prawda

Sugerujesz, ze pozyczyc 200.000PLN ale w CHF oznacza nisza rate zlotowkowa
niz pozycyc 100.000PLN?

37. Data: 2011-08-12 21:08:34

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-sierpień-11 w ramce <news:j23rea$7pb$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> [...]
> którą oddali im dorośli od rodziców poczynając, a na policji kończąc.
> Bezkarni, bezideowi, butni, aroganccy, bo czujący strach...

Tam jest fajnie:
http://photoshoplooter.tumblr.com/

:)

38. Data: 2011-08-12 21:58:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 22:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Sugerujesz, ze pozyczyc 200.000PLN ale w CHF oznacza nisza rate
> zlotowkowa niz pozycyc 100.000PLN?

A dlaczego miałbym sugerować coś takiego? :-D

Stalker, zabij, a nie wiem jakim to torem pomknął pociąg twych myśli w
temacie kredytów :-)

39. Data: 2011-08-12 21:59:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 23:08, Nowy lepszy tren R pisze:

> Tam jest fajnie:
> http://photoshoplooter.tumblr.com/

Dobrze, że ludzie mają poczucie humoru :-)

Stalker

40. Data: 2011-08-13 05:51:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego miałbym sugerować coś takiego? :-D

Alez ja tez nie widze uzasadnienia bys pisal, iz nie jest bzdura, ze Ci
ktorzy wzieli kredyt porzy kursie 2pln, przy kursie 4pln i tak maja lepiej
od zlotowkowcow - ale mimo to tak napisales. No chyba, ze nie wiesz co
piszesz.

spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu
Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?