Re: Relacja między poziomem a nudą.

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Date: Fri, 12 Aug 2011 20:29:46 +0200

W dniu 2011-08-11 09:38, Vilar pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Eeee, i nic ciekawszego się nie zdarzyło?
>
> MK :-))))

No wygraliśmy 1:0 :-)

A Londyn za mało ciekawy? Trochę sobie doczytałem o angielskich
"chavsach" (http://en.wikipedia.org/wiki/Chav) i ich roli w rozróbach.
Tamtejsi "dresiarze", czy też "blokersi" - weszli z butami w przestrzeń,
którą oddali im dorośli od rodziców poczynając, a na policji kończąc.
Bezkarni, bezideowi, butni, aroganccy, bo czujący strach...

A może trzeba prosto?:

http://deser.pl/deser/56,111858,10094045,Les_Andrews
,,6.html

Stalker