Relacja między poziomem a nudą.

41. Data: 2011-08-13 10:44:57

Temat: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-13 07:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Alez ja tez nie widze uzasadnienia bys pisal, iz nie jest bzdura, ze Ci
> ktorzy wzieli kredyt porzy kursie 2pln, przy kursie 4pln i tak maja
> lepiej od zlotowkowcow - ale mimo to tak napisales. No chyba, ze nie
> wiesz co piszesz.

Kuńmi wyciągć pełne zdania trzeba panie Monosylaba Ghost :-)
Frank ma (miał) duży zapas ryzyka walutowego. Oczywiście przy 2 PLN i 4
PLN, to najpierw michał musiałby napisać jakie kredyty porównuje, ale
już np. przy 2,6 PLN i 3,9 to bym chwycił kalkulator i policzył ;-)

Stalker

42. Data: 2011-08-13 10:56:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kuńmi wyciągć pełne zdania trzeba panie Monosylaba Ghost :-)

Ale co na cwiczysz musk to Twoje, sie ciesz.

> Frank ma (miał) duży zapas ryzyka walutowego. Oczywiście przy 2 PLN i 4
> PLN, to najpierw michał musiałby napisać jakie kredyty porównuje, ale już
> np. przy 2,6 PLN i 3,9 to bym chwycił kalkulator i policzył ;-)

Eno, panie - stoi jak byk 2.2, nie 2.6.
2.2/3.9 naprawde budzi Twoje watpliwosci?

43. Data: 2011-08-13 11:42:12

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-13 12:44, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> PLN, to najpierw michał musiałby napisać jakie kredyty porównuje, ale
> już np. przy 2,6 PLN i 3,9 to bym chwycił kalkulator i policzył ;-)

Dlatego chętnie wzięłabym kredyt we frankach teraz, tylko nie bardzo mam
na co.

Qra

44. Data: 2011-08-13 12:04:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-08-13 12:44, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Dlatego chętnie wzięłabym kredyt we frankach teraz, tylko nie bardzo mam
> na co.

Na krotka sprzedaz.

45. Data: 2011-08-13 15:57:45

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-13 13:42, Qrczak pisze:
> Dlatego chętnie wzięłabym kredyt we frankach teraz, tylko nie bardzo mam
> na co.

A skąd wiadomo czy Frank jeszcze nie wzrośnie?

46. Data: 2011-08-13 17:15:22

Temat: Re: Relacja miÄ?dzy poziomem a nudÄ?.
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> A skąd wiadomo czy Frank jeszcze nie wzrośnie?

Nie wiadomo, ale wiadomo, że kiedyś spadnie.

47. Data: 2011-08-13 17:28:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-13 19:15, Veronika pisze:
> Nie wiadomo, ale wiadomo, że kiedyś spadnie.

Może nigdy nie spaść a jeszcze wzrosnąć

48. Data: 2011-08-13 19:39:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-13 12:56, Ghost pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale co na cwiczysz musk to Twoje, sie ciesz.

Ja na tobie to tylko cierpliwość ćwiczę...

Stalker, ale fajnie by było jakbyś kiedyś faktycznie stał się przyczyną
ćiwczeń na musk :-)

49. Data: 2011-08-13 19:45:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja na tobie to tylko cierpliwość ćwiczę...
>
> Stalker, ale fajnie by było jakbyś kiedyś faktycznie stał się przyczyną
> ćiwczeń na musk :-)

Stanie sie to, gdy łon (ten musk) gotow bedzie. Jedz chlep i magnes, a
kiedys ten czas nadejdzie.

50. Data: 2011-08-14 12:06:44

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j253e4$qa1$1@mx1.internetia.pl>, g...@e...pl
says...

> [...]
> ktorzy wzieli kredyt porzy kursie 2pln, przy kursie 4pln i tak maja lepiej
> od zlotowkowcow - ale mimo to tak napisales. No chyba, ze nie wiesz co

Nie mogę znaleźć tekstu na GW, ale wg. jednego z piszących na
powyższej, od czasu kiedy Frank był niski, do czasu dzisiejszego
[obecnego], frankowcy zapłacili mniej, niż ludzie, którzy wzieli
kredyt w PLN.

Zakładam więc, że przedprzedpisca wie co pisze, tylko nie
potrafi wksazać źródła. ;>

PF

spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu
Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?