Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....

1. Data: 2000-02-11 20:47:44

Temat: Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Od: j...@k...net.pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

>tak właśnie uważam.
>
>pozdro - Shaman

Otoz to ! Pajonk, widzisz, ja sie od razu zgodzilem z kolega ;-)
Pzdr
* Jacek Osicki *
j...@k...net.pl
UIN: 37117165

SKorzyStaj z NAJlepSZeJ OfErtY !!! NiE waHaj siE !!!
ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP... http://www.virgo.com.pl

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-12 17:20:05

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek O." <j...@k...net.pl> wrote in message

> Otoz to ! Pajonk, widzisz, ja sie od razu zgodzilem z kolega ;-)
> Pzdr

Farciarz. Widocznie masz wrodzony talent :-)))))

Pajonk

Re: Pracoholicy !!!!
już nie mogę
Re: kolezanka
Czy Leotar jeszcze jest gdzies w sieci?
Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....