Religia czy geny?

91. Data: 2016-02-01 20:58:22

Temat: Re: Religia czy geny?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 17:21, XL pisze:

> On i tak nie odróżnia 3-]]

Brawo! Znaleźliście literówkę.
Jestem z was dumny.

Tonący nie takich rzeczy się łapią :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

92. Data: 2016-02-01 21:14:55

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:28:58 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
ich mniemaniu skoro nie Kościołowi, to nikomu? - cóż, gratuluję dobrego samopoczucia
333333333-]

> Znowu masz urojenia?
> Gdzie ja napisałem "nikomu"? Czytać analfabetka też nie potrafi?
> I łopatologicznie: _coraz_trudniej_będzie_kościołowi_.
> I oczywiście, że człowieka wykształconego jest trudniej nabrać, co nie
> znaczy, że jest to niemożliwe.
>
> Czegoś jeszcze nie zrozumiałaś?

miał talentu menadżerskiego ;-)

> Jakoś w chodzeniu po wodzie mu to nie przeszkadzało :)
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%B3jca_%C5%9Awi%C
4%99ta

Gdyby chodził po wodzie jako Bóg, to nie byłoby to żadnym aj-waj, ptaszeńku. Żadną
sztuką znaczy. Ale był CZŁOWIEKIEM - i to właśnie dlatego jego czyn był CUDEM. 3-]

> Katoliczka... :):) Weź przestań już się ośmieszać.

Jako katoliczka powinnam wiedzieć i wiem, że Jezus był człowiekiem. Ty wiedzieć tego
nie musisz 3-]
http://www.docelu.biblia.info.pl/jpp/jpp13.htm

zorganizowany sposób ludzi, społeczność.

która przetrwała ponad 2000 lat i to z jednym szefem "na górze" :->

> Te twoje marne 2000 lat to sobie w buty wsadź :) Wyjdź ze swojej
> lepianki i rozejrzyj się po świecie.
> Twoja sekta nie jest wcale taka wyjątkowa jak ci się wydaje, a twój
> odłam prędzej czy później zniknie albo przemieni się w coś innego.

Jasne 33-]
Jak na razie tylko twój "znika" i się "przemienia".

93. Data: 2016-02-01 21:19:45

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:55:20 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
kategoriach cudu. Cudów sie nie tłumaczy, bo NIE MAJĄ wytłumaczenia. Wytłumaczenie
ich nie jest mi zresztą do niczego potrzebne, nie odczuwam potrzeby bycia
permanentnie przekonywaną do mojej wiary.

> "Każdy, kto ma jakie takie pojęcie o zjawiskach w przyrodzie, jest w
> stanie to uznać"
>
> No to jak jest? Podzielisz się tymi zjawiskami?
> (Ale wiesz, że Ziemia nie jest płaska i kiedyś żyły na niej dinozaury?)

Kto ci to powiedział? 3-]

mnie, chłopie, daruj ty sobie te swoje "kajaki", zobacz, mądrzy ludzie podsuwają ci
lepsze wytłumaczenia:

> "Występujące okresowo tafle lodu mogły z kolei unieść ciężar człowieka,
> a przy tym były niewidoczne dla obserwatorów znajdujących się w oddali,
> na brzegu jeziora"
>
> No to chodził po wodzie czy po taflach lodu?

A co, lód to nie woda?
No tak, dla ciebie chyba nie... Ale co tam, przeciez to ty potrzebujesz dowodów, mnie
to dokładnie rybka 3-]

> To już naukowca musieliście angażować do tego, żeby stwierdził, że po
> taflach lodu można chodzić? W cywilizowanych krajach już od dawna dzieci
> się uczy żeby na krę nie wchodziły...
>
> Zlituj się kobieto nad sobą, bo jeszcze ktoś uzna, że się nad tobą znęcam.

Dobre :-D

> A skąd wiesz? Byłaś tam?

Nie - to Ty nie byłeś, a wiesz, jak było 3-]

> No wiem, że tak prosta czynność cię przerasta, ale po co się tym chwalisz?

stronę niz Jezus, Jezus był lepszy, bo umiał w obie 3->

> I na potwierdzenie swoich słów na pewno znajdziesz odpowiednie zjawisko
> w przyrodzie :):)

> Znowu masz urojenia.
> A mogłaś, grzecznie, zapytać czy piję piwo...

Nie ma znaczenia - siusiasz po alkoholu jak każdy. Bogiem nie jesteś i tak.

94. Data: 2016-02-01 21:20:57

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:58:23 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Brawo! Znaleźliście literówkę.
> Jestem z was dumny.
>
> Tonący nie takich rzeczy się łapią :)

Ja??? Raczysz koloryzować. Twoją literówkę ...m ciepłym moczem.

95. Data: 2016-02-01 21:42:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 19:26, zdumiony pisze:
> Co sprawia że narody takie jak Polska i inni Słowianie są łagodni,
> gościnni, tacy że by ostatnią koszulą się podzielili?

możesz jakoś ostrzegać, że znowu będziesz żartował? Kiedyś monitor sobie
opluję.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

96. Data: 2016-02-01 22:02:28

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 21:14, XL pisze:
> [...]
sztuką znaczy. Ale był CZŁOWIEKIEM - i to właśnie dlatego jego czyn był CUDEM. 3-]

No to w końcu chodził po lodzie czy to był cud?
Zdecyduj się, bo się pogubiłem w twoich krętactwach.

Skoro to był cud, do dlaczego powołujesz się na jakiegoś
gościa-specjalistę od chodzenia po lodzie?

A skoro najpierw twierdziłaś, że to każdemu znane zjawisko przyrodnicze,
do dlaczego teraz zmieniłaś to na cud?

Wy sami nie wierzycie w to co mówicie, ale jakiś bezsensowny upór nie
pozwala wam się do tego przyznać. Przyznać się do błędu to żaden wstyd.
Spróbuj, przekonaj się sama.

która przetrwała ponad 2000 lat i to z jednym szefem "na górze" :->

> Jasne 33-]
> Jak na razie tylko twój "znika" i się "przemienia".

Co "znika" i się "przemienia" i dlaczego mój?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

97. Data: 2016-02-01 22:38:07

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 22:02:30 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> gościa-specjalistę od chodzenia po lodzie?
>
> A skoro najpierw twierdziłaś, że to każdemu znane zjawisko przyrodnicze,

Tiaaaa... No cóż, nie da się z tobą gadać, bo nie jesteś w stanie logicznie strawić
tekstu powyżej 500 słów... W związku z tym dam ci już spokój, bo widzę, że szkodzę ci
za żywota. Kompletnie ci się albowiem pomieszało.

> Wy sami nie wierzycie w to co mówicie, ale jakiś bezsensowny upór nie
> pozwala wam się do tego przyznać. Przyznać się do błędu to żaden wstyd.
> Spróbuj, przekonaj się sama.

Nie pyskuj po próżnicy, pierwszy posłuż przykładem 3-]

która przetrwała ponad 2000 lat i to z jednym szefem "na górze" :->

> Co "znika" i się "przemienia" i dlaczego mój?

Taka jedna sekta... z postkomuny hop w PO, z PO wyskok w Nowoczesną. Co będzie dalej?
3-]]]

98. Data: 2016-02-01 22:43:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

> Co "znika" i się "przemienia" i dlaczego mój?

Taka jedna sekta... z postkomuny hop w PO, z PO wyskok w Nowoczesną. Co będzie dalej?

To wytłumacz jak kapitaliści stali się komunistami, a banki przeszły na marksizm, bo
jak narazie bolszewicy atakują kapitał który broni Petru i PO, bardziej Petru.

99. Data: 2016-02-01 22:46:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2016 o 22:43, glob pisze:
> To wytłumacz jak kapitaliści stali się komunistami, a banki przeszły na marksizm,
bo jak narazie bolszewicy atakują kapitał który broni Petru i PO, bardziej Petru.

A czytałeś kto finansował Lenina?

100. Data: 2016-02-01 22:47:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
bo jak narazie bolszewicy atakują kapitał który broni Petru i PO, bardziej Petru.

Pis to socjalizm, który atakuje kapitalizm jak banki czy sklepy i mamy właśnie taki
leninizm, czyli swoich kolesi na stanowiska w media i urzędach, lojalnych a nie
specjalistów.

Słowianie - dla Jakuba
Re: nie tylko dla globa- polecam, ciekawe
Odwet?
Emilia Plater - dla globa
Czym jest normalność? - dla Globa