Religia czy geny?

1. Data: 2016-01-31 19:26:34

Temat: Religia czy geny?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sprawia że narody takie jak Polska i inni Słowianie są łagodni,
gościnni, tacy że by ostatnią koszulą się podzielili?
A np. Żydzi czy Anglosasi to handałsesy, wypili by ostatnią kroplę krwi
z człowieka?
Czy to spraw tego że jedni to Słowianie a inni nie?
Czy też sprawa religii - katolicyzm który przechował naukę Jezusa kontra
nauki Lutra i jeszcze gorsze Kalvina, oraz Talmud?
Co więcej wpływa?

2. Data: 2016-01-31 20:07:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No po ostatnich skowytach nienawiści do obcych, gdzie dużo portali zablokowało
komentarze, z powodu niespotykanej agresji, to ostro przegiąłeś z tą gościnnością.
Ale to katolicyzm tworzy brak tolerancji, co widzimy u nas non stop bo wszystko co
nie katolickie to wróg.
Geny dążą do różnorodności, dlatego masz różnych homków itd....bo to jest najbardziej
progresywne dla rozwoju gatunku. Dlatego Polska czasów Jagielonów tu gościła taką
przeróżność nacji, że była jak obecne USA, była miodem i mlekiem płynąca jak obecnie
USA. Gdyż program biologiczny natury dąży do różnorodności, jako najlepszy rozwój dla
stada. Podczas jednorodności jak komunizm czy katolicyzm, który zwalcza wszystko co
inne, następuje regres i gospodarczy i kulturowy, bo jest brew naturze. Katolicyzm
jest tak samo utopijny jak komunizm i od zawsze występuje przeciwko naturze, dlatego
przyciąga chorych psychicznie i tworzy zaburzenia jak homofobia, bo jak funkcjonujesz
wbrew naturze to zdrowy nie jesteś.

3. Data: 2016-01-31 20:31:22

Temat: Re: Religia czy geny?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-31 o 19:26, zdumiony pisze:
> [...]
> gościnni, tacy że by ostatnią koszulą się podzielili?
> A np. Żydzi czy Anglosasi to handałsesy, wypili by ostatnią kroplę krwi

Twoja wyobraźnia.

> [...]

> Czy też sprawa religii - katolicyzm który przechował naukę Jezusa kontra
> nauki Lutra i jeszcze gorsze Kalvina, oraz Talmud?

Protestantyzm to zdecydowanie mniejsze zło niż katolicyzm.
Ale częściowo masz rację, religie dzielą ludzi na lepszych i gorszych,
więc państwa z dominującą religią chętniej wypijają ostatnie krople krwi
z człowieka.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2016-01-31 20:43:50

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 19:24:40 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> Czy też sprawa religii - katolicyzm który przechował naukę Jezusa kontra
> nauki Lutra i jeszcze gorsze Kalvina, oraz Talmud?

Słowianie już przed przyjęciem chrześcijaństwa byli tacy jak mówisz. Tzw słowiańska
dusza jest starsza niż religia chrześcijańska na tych terenach.
Tłumaczy się tzw słowiański typ mentalny tym, że LEŚNE środowisko życia i konieczność
bycia ciągle w pogotowiu dla obrony przed napaścią ukształtowało w Słowianach wielką
OGÓLNĄ wrażliwość na wszelkie bodźce, rozwijając sferę emocjonalną.

5. Data: 2016-01-31 20:50:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Słowiańska dusza skończyła się w baroku, do okresu baroku religie traktowano jak
ozdobnik, więc polska budziła podziw kraju tolerancyjnego w Europie. W baroku
powstają szkoły Jezuickie, gdzie uczą że co nie-katolickie to wróg i zaczyna się
prześladowanie innych i ci inni traktowani jak gorszy sort non stop wojują z katolami
i tu powstaje poraz pierwszy rasisizm, nienawiść do obcego. Jak kiedyś współpracowali
tak teraz tylko się kłócą, bo katolicy kosztem innych, wpychają się we wszystkie
struktury państwa i polska osłabiona upada, przez produkt katolicki zwany kołtunem.

6. Data: 2016-01-31 20:52:06

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:31, Kviat pisze:
> Protestantyzm to zdecydowanie mniejsze zło niż katolicyzm.

A słuchałeś księdza Guza?
Protestanci którzy palili wartościowe księgi i prowadzili krucjatę
przeciw ludzkiemu rozumowi.

7. Data: 2016-01-31 20:54:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

A słuchałeś księdza Guza?
Protestanci którzy palili wartościowe księgi i prowadzili krucjatę

To katolicy się tak zachowywali, ten chory śmieć obwinia innych za to co kościół
zrobił, a jest to instytucja która nawet biblie wsadziła do indeksu ksiąg zakazanych
i najwięcej spaliła i zniszyła dzieł razem z ludźmi. Protestanci to się bronili przed
tymi oprychami.

8. Data: 2016-01-31 21:06:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:54, glob pisze:
> [...]
i najwięcej spaliła i zniszyła dzieł razem z ludźmi. Protestanci to się bronili przed

Oj ty biedaczku:
http://plonszczanin.pl.salon24.pl/289038,luter-chrze
scijanin-prawda-czy-falsz
Zanegowanie umysłu jest już zawoalowanym zanegowaniem Boga i afirmacją
szatana. I to jest sedno, choć bardzo głęboko ukryte, nauczania Lutra,
który własną ręką zapisał:

Zdanie 1-,,Wiara mówi, więc, wierzę tobie Boże, co ty mówisz do mnie."

A co mówi Bóg do Lutra- pyta Luter i odpowiada tak:

Zdanie 2-" Niemożliwe rzeczy, słowa, które ukazują się, jako kłamstwa,
jako głupie, słabe, absurdalne, godne pogardy, heretyckie, diabelskie,
jeżeli osądza się je według intelektu."

Co należy, zatem uczynić z naszym intelektem według Lutra:

Zdanie 3-" Trzeba go według pozycji wiary zabić, ponieważ jest
zgorzkniałym i całkowicie zepsutym nieprzyjacielem Boga."
Luter pisze dale:

Zdanie 4-" Dlatego pobożni zabijają we wierze tę bestię, która jest
większą od całego świata i w taki sposób przynoszą Bogu najdoskonalszą
ofiarę oraz odprawiają prawdziwe nabożeństwo."

9. Data: 2016-01-31 21:07:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:43, XL pisze:
> [...]
Słowianach wielką OGÓLNĄ wrażliwość na wszelkie bodźce, rozwijając sferę emocjonalną.

W dzieciństwie czytałem komiksy Kajko i Kokosz - czyli Słowianie, obok
byli Zbójcerze, czyli Germanie.
Czy to natura Germanów sprawiła że tak trafił do nich odrażający kalwinizm?

10. Data: 2016-01-31 21:12:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
i najwięcej spaliła i zniszyła dzieł razem z ludźmi. Protestanci to się bronili przed

To nie ja jestem chory psychicznie, gdzie fałszyw ksiądz oskarża innych za to co
zrobił kościół, a ty te kłamstwa łapiesz, może sprawdź co to.... kontrreformacja...
czyli wojna wypowiedziana przez katolików innowiercą, bo to cała epoka jak kler
mordował, tak że 1/3 zgineła w wojnie europy, aż królowie zaczeli wypowiadać
posłuszeństwo papieżowi.

Słowianie - dla Jakuba
Re: nie tylko dla globa- polecam, ciekawe
Odwet?
Emilia Plater - dla globa
Czym jest normalność? - dla Globa