Religia czy geny?

61. Data: 2016-02-01 01:04:02

Temat: Re: Religia czy geny?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2016 o 00:56, XL pisze:
> Powiedziałabym wręcz, że to Hitler spalił najwięcej kobiet...

Powinno włączać się światełko ostrzegawcze gdy ktoś chce wybielać
Hitlera. Na przykład że nic nie widział o zagładzie Żydów,
Szef państwa nie wiedzący o tak dużej rzeczy???
Nie róbcie z Hitlera idioty.
Ale muszę powiedzieć coś co żaden z polityków nie powie:
mówi się Holokaust Żydów, Holokaust Żydów, a tymczasem było tak, że
Hitler postanowił pozbyć się zarówno Żydów jak i Polaków całkowicie.
Zastanawiał się tylko, który naród najpierw wyekspediować w zaświaty.
Myślał nawet by przy pomocy Żydów zacząć od Polaków. W końcu postanowił
zacząć od Żydów, następni mieli być Polacy.
Wiem to od swego Ojca, który zna się na historii. Natomiast żaden
polityk tego nie powie, za to mówi się że AH nie wiedział o Holokauście.

62. Data: 2016-02-01 01:07:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2016 o 00:58, Kviat pisze:
> [...]
> po grzechu (por. Rdz 3,16). Jest jeszcze inne podleganie: domowe i
> obywatelskie; według niego przełożony posługuje się podległymi dla ich
> pożytku i dobra: i to podleganie istniałoby także przed grzechem. Bowiem
> w mnogości ludzi brak by było dobra porządku, gdyby jedni nie byli
> rządzeni przez innych mądrzejszych. I według tak pojmowanego poddaństwa
> kobieta z natury jest podległa mężowi, gdyż z natury mężczyzna ma
> większe rozeznanie rozumu - a, jak niżej powiemy, stan niewinności
> pierworodnej nie wyklucza nierówności wśród ludzi"

A co Ci się nie podoba. Bardzo dobrze mówi o podleganiu człowiek-
człowiek, o tym że podleganie typu niewolniczego jest złe (nastało po
grzechu)

> Znam wiele kobiet, które mają większe "rozeznanie rozumu" niż ty (jesteś
> facetem?!) i stu Tomaszy z Akwinu razem wziętych, więc gościu bredził od
> rzeczy.

Tomasz to kolos, porównaj go z takim Berkeleyem, Kantem czy Heglem!

63. Data: 2016-02-01 01:20:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 01.02.2016 o 00:24, XL pisze:

> ...i hitleryzm, nazizm.

Dobrze ujęte w "rozmowach z katem", gdzie esesman opowiadał jak w jego
rodzinnej wiosce parę setek lat temu spalono bardzo dużo kobiet. A i tak
Glob będzie opowiadał że to kler z powodu celibatu pali kobiety.

Bo kler palił na stosach kobiety ty mi pokaż gdzie Niency na stosach palili kobiety
fałszywy śmieciu, zakłamana kurwo.

64. Data: 2016-02-01 01:23:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 31.01.2016 o 23:17, Rewolucja pisze:
> A to Jezus leżał i zabierał biedakom jak nasz kler, czy działał, tworzył, wychodził
do ludzi by im pomóc lepiej żyć i jego praca zaowaocowała dobrem które z tej pracy
powstało?. Kończę to bo nie ma sensu gadać z chorym psychicznie pierdolcem, który
broni kleru żyjącego w przepychu, a oskarża Kalwinów że pracują i z owoców pracy
koszystają wszyscy.

Jezus pracował jako zwykły człowiek przez 30 lat,
aż pewnego razu nadeszła pora. Wyszedł z domu, zaczął głosić, nic nie
miał, bratał się z golcami takimi jak on,
W USA pewnie został by aresztowany za włóczęgostwo ;-)

Nie dotarłby bo kościół by go ukrzyżował, protestantyzm jest bliższy Jezusowi ze
swoją pracą i z tego kołacze niż kler pasożytniczny żyjący w z niedoli innych.

65. Data: 2016-02-01 01:26:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2016 o 01:20, glob pisze:
> Bo kler palił na stosach kobiety ty mi pokaż gdzie Niency na stosach palili kobiety
fałszywy śmieciu, zakłamana kurwo.

Rozmowy z katem

66. Data: 2016-02-01 01:27:52

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2016 o 01:23, glob pisze:
> Nie dotarłby bo kościół by go ukrzyżował, protestantyzm jest bliższy Jezusowi ze
swoją pracą i z tego kołacze niż kler pasożytniczny żyjący w z niedoli innych.

Pytanie:
Ikselka ma męża,
Chiron ma żonę
a czy Ty Glob masz żonę?

67. Data: 2016-02-01 01:27:53

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 00:44, XL pisze:

> Boś durny - "oceniasz" go jedynie na podstawie tego, co ci powiedzieli w książkach,
które ci wybrali 333-]

Chyba tobie wybrali :)))
Ale wiesz, że są też filmy, zapisy dźwiękowe?

A teraz napisz co takiego dobrego napisali w książkach, które tobie wybrali.

> Nikt nie jest "jednoznacznie zły".

Powiedz to ofiarom Trynkiewicza. Durna...

> Ani jednoznacznie dobry. Jezus też nie był jednoznacznie dobry - trzeba sporo
wiedzieć i rozumieć, aby umieć to stwierdzić

Przecież dokładnie to napisałem :):)
Już sama nie wiesz co czytasz.

> bez szkody dla swego chrzescijańskiego światopoglądu, biedaku...

Tobie wszystko szkodzi na twój światopogląd. A już szczególnie logiczne
myślenie.

> Oczywiście, że chodził.

LOL :):)

> Każdy, kto ma jakie takie pojęcie o zjawiskach w przyrodzie, jest w stanie to
uznać.

A jakież to zjawisko?
Tylko nie pisz mi tutaj, że założył minikajaki na nogi pomalowane na
niebiesko żeby widać nie było...
:)

> No ale to jasne, że nie ty 33333-]

I zamieniał wodę w wino...
Też tak potrafię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2016-02-01 01:33:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 00:48, XL pisze:

> Oczywiście. Bez takich ludzi Kościół nie przetrwałby 2000 lat ponad.

Bez wątpienia.
Ale coraz więcej jest wykształconych i już nie dają się tak łatwo
nabierać, więc będą mieli coraz trudniej...

> Sam Jezus nie dałby rady stworzyć swojego Kościoła - bo był zbyt dobry i nie miał
talentu menadżerskiego ;-)

Jezus nie dałby rady? Jezus!??
Świat się kończy... XLka straciłą wiarę...

> Każdy człowiek w Kościele ma swoją rolę. Kościół to grupa działających w
zorganizowany sposób ludzi, społeczność.

Tak jak każda inna patria czy sekta.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2016-02-01 01:35:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 01.02.2016 o 01:20, glob pisze:
> Bo kler palił na stosach kobiety ty mi pokaż gdzie Niency na stosach palili kobiety
fałszywy śmieciu, zakłamana kurwo.

Rozmowy z katem

A to ciekawe bo ostatnia kobieta spłoneła 200 lat temu za sprawą inkwizycji.

70. Data: 2016-02-01 01:37:33

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 00:53, XL pisze:

> Czyż nie miałam racji powyżej - że jesteś poza religią, a proszę, problemy jak
widać masz zupełnie takie same, jak ludzie religijni

Już ci raz pisałem. Swoje urojenia zachowaj dla siebie.
I dowiedz się jakie jest znaczenie słowa "problemy".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Słowianie - dla Jakuba
Re: nie tylko dla globa- polecam, ciekawe
Odwet?
Emilia Plater - dla globa
Czym jest normalność? - dla Globa