Relingi w kuchni

11. Data: 2005-04-28 07:17:57

Temat: Re: Relingi w kuchni
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message
news:d4olqi$5lg$1@inews.gazeta.pl...

> W Drewpolu na akcesoriach maja multum relingow i wszelkich przedmiotow do
> zawiesania na nich. Sa w kolorach srebrnym, zlotym i chyba matowe alu.

Dziekuje, teraz juz wiem wszystko co mi potrzebne ;-)

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

12. Data: 2005-05-06 18:55:16

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam relingi Linero2000, dość nietypowe, ale bajerne :)
Sprzedaje je firma PEKA z Poznania (www.peka.pl).
Kosztowały mały majątek, no i z montażem też jest nieco zachodu, ale IMO -
warto

T.

guatambu
Uszkodzony TV Philips - pozbede sie za grosze
Pobieranie płynu w pralce
[gdzie] Plyta z tworzywa matowa W-w
impregnacja!