Rencisci do roboty

1. Data: 2008-01-11 06:55:48

Temat: Rencisci do roboty
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://biznes.onet.pl/5,1462546,prasa.html

2. Data: 2008-01-11 13:19:31

Temat: Re: Rencisci do roboty
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2008 07:55:48 +0100, "scorpio"
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

>http://biznes.onet.pl/5,1462546,prasa.html
Ktoś musi sfinansować "drugą Irlandię
Jarek

3. Data: 2008-01-11 19:07:27

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" news:b6reo395h66v15bqptqnsgc355kcea8n19@4ax.com

> Ktoś musi sfinansować "drugą Irlandię

Uważasz, że "zaciągnięcie" do roboty rencistów, którzy mogą bez problemów
pracować jest błędem?
Nie ukrywajmy - w Polsce dość spora liczba rencistów to rasowi ściemniacze.
Ja osobiście nie zamierzam się na nich zrzucać tylko dlatego, że ktoś wypiął
dupę do roboty i chce żyć na koszt państwa pomimo, że jego stan zdrowia nie
przeszkadza w podjęciu pracy.

4. Data: 2008-01-12 07:21:34

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Oleśnicy jest firma irlandzka zajmująca się przyprawami, ludzie tam
tyrają przy noszeniu worków - średnio 12-14 godzin dziennie. Nie ma
komu tam pracować i są wolne miejsca.
Zaniosę im swoje C.V., jak mnie "kutasy" nie zatrudnię, to im wytoczę
sprawę o dyskryminację ON.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

5. Data: 2008-01-12 10:00:34

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2008 20:07:27 +0100, "Pszczelarz Bartek"
<b...@w...w.ulu.pl> napisał(a):

> [...]
>dupę do roboty i chce żyć na koszt państwa pomimo, że jego stan zdrowia nie
Tę dość sporą liczbę ściemniaczy można już na podstawie
dotychczasowych przepisów zweryfikować, bez bicia piany, jakie teraz
ma miejsce. W ustawie jest przepis mówiący o wprowadzeniu w błąd
organu rentowego i o konsekwencjach z tego wynikających. Zamiast więc
kolejnego jazgotu siejącego tylko obawy "legalnych" rencistów przed
podjęciem pracy i konsekwencjami proponuję stosować już istniejące
narzędzia prawne. Ale niestety jak znam życie ściemniacze się wybroią
a stracą na tym ludzie naprawde chorzy. Nie podoba mi się takie
przedstawienie rzeczywistości jakie ma miejsce w artykule, że rencista
to tylko calkowicie chory, niezdolny do pracy... Są sytuacje
pośrednie, częściowa niezdolność do pracy nie jest fikcja. Ktoś kto ma
ubytek na zdrowiu może np popracować rok, a potem niestety już stan
zdrowia mu na to nie pozwala, musi się poddać leczeniu,
rehabilitacji... i co ma być w tym okresie na lodzie? Przeciez już
teraz osobom pracującym i pobierającym rentę obniża się świadczenia
ito jest generalnie dobry kierunek - niech pracują i płacą podatki,
slładki na ZUS, NFZ....Walczmy z patologią, ale nie ze wszystkimi,bo
wazne jest w jakim klimacie się coś robi, a na razie widzę tu bicie
piany, sianie niepokoju...
Jarek

6. Data: 2008-01-12 12:06:21

Od: "Romek" <d...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja posunolbym sie jescze dalej...
nalezy wyciagnac konsekfencje w stosunku do tych osob ktore weryfikowaly
i podpisywaly wnioski i namnozyly ''zdrowych rencistow''

przez to mamy glodowe renty
bo trzeba oddac dole ''zdrowemu renciscie''

> Ale niestety jak znam życie ściemniacze się wybroią
> a stracą na tym ludzie naprawde chorzy.

niestety tak to juz jest ze bogaci zawsze sie wybronia a tego
biednego i chrego trzeba zgnoic do reszty

> Przeciez już
> teraz osobom pracującym i pobierającym rentę obniża się świadczenia
> ito jest generalnie dobry kierunek - niech pracują i płacą podatki,
> slładki na ZUS, NFZ....

ale to wszystko jest za malo bo
np. tutaj tez trzeba pomoc :

http://tinyurl.com/22cs5z
[ .......Dziennik obliczył, że ogólna suma jego kontraktu to aż... 7 760 000
zł!
Wszystko oczywiście opłacone naszymi pieniędzmi z abonamentu.
Niesamowite, gratulujemy umiejętności zdobywania publicznych milionów. ]

to cos w stylu:
Badania Opini/Reakcji Publicznej

pozdr.Romek

7. Data: 2008-01-12 17:56:00

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Romek" news:fmaagi$ou7$1@mx1.internetia.pl

> Ja posunolbym sie jescze dalej...
> nalezy wyciagnac konsekfencje w stosunku do tych osob ktore weryfikowaly
> i podpisywaly wnioski i namnozyly ''zdrowych rencistow''

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić... Nie Ty jeden chciał byś aby
rozpierniczyć to całe towarzystwo wzajemnej adoracji.

> przez to mamy glodowe renty
> bo trzeba oddac dole ''zdrowemu renciscie''

Witamy w Polsce!

8. Data: 2008-01-12 18:04:28

Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-01-2008 o 18:56:00 Pszczelarz Bartek <b...@w...w.ulu.pl>
napisał(a):

> Witamy w Polsce!

Że niby oszustwa to jakoś specjalnie w Polsce?

Adam Pietrasiewicz
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli myjąc naczynia rozmawiasz ze swoim płynem do zmywania to jest on z
pewnością mniej skoncentrowany.

9. Data: 2008-01-12 18:34:49

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek pisze:

> http://tinyurl.com/22cs5z
> [ .......Dziennik obliczył, że ogólna suma jego kontraktu to aż... 7 760 000
> zł!

80x170k=13600kpln

ladnie ;)

pozdrawiam
SlawcioD

10. Data: 2008-01-13 04:25:52

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 19:34, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

> 80x170k=13600kpln
>
> ladnie ;)
>
> pozdrawiam
> SlawcioD

Kłamać kilku milionom Polaków codziennie to trzeba umić i lubić ;) -
stąd tyle kasy.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

wyprawa nurkowa do Egiptu
Witaj! Jeden z Twoich znajomych zaprasza CiÄ? na nowo powstaĹ?y portal dla osĂłb NiepeĹ?nosprawnych: www.vitalon.pl Na portalu miÄ?dzy innymi: aktualnoĹ?ci z Ĺźycia niepeĹ?nosprawnych, czat, randkownia(SPOTKANIA), forum, filmy i wiele innych. OdwiedĹş kon
:D
Korzystna zmiana art. 6 ust. 4 pkt 2 ustawy o pod. doch.od os. fiz
Mały ruch na grupie