Renergie a sucha buzia

1. Data: 2004-05-15 11:28:20

Temat: Renergie a sucha buzia
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam Renergie Lancome,niestety zamiast cudów,wysusza mi buzię,czy ktos
tak miał?Teraz już zupełnie nie wiem,co kupić:-(Ma być
przeciwzmarszczkowe,dla mieszanej ale w kierunku suchej skóry.

Gosia

1. Data: 2004-05-15 12:05:50

Temat: Re: Renergie a sucha buzia
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak miał?Teraz już zupełnie nie wiem,co kupić:-(Ma być
> przeciwzmarszczkowe,dla mieszanej ale w kierunku suchej skóry.

a masz jakies konkretne problemy z buzia?
pozdr

1. Data: 2004-05-15 12:57:40

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> a masz jakies konkretne problemy z buzia?
> pozdr

Oprócz tego,że jest mieszana, a każdy krem do mieszanej jest dla mnie za
suchy i jest wrażliwa,to nie:-)A no i mam 31 lat

Gosia

1. Data: 2004-05-15 13:14:23

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Oprócz tego,że jest mieszana, a każdy krem do mieszanej jest dla mnie za
> suchy i jest wrażliwa,to nie:-)A no i mam 31 lat

no to ja polecam ostatnio bo chyba mam takie same problemy jak Ty dermedic
prosensive.
A mialam probki kremow przeciw zmarszczkowych i calkiem ladnie sie
sprawowaly, cenowo nie zabijaj, a mozesz jeszcze przez ich strone zamowic
probki....

pozdr

Poszukuje dobrej kosmetyczki w Wawie
ktore miejsca ze sztucznymi sloneczkami??
ekinos
''sińce'' pod oczami
potrzebna krew!!!