Resztka pieczarek - co zrobić

1. Data: 2003-10-20 12:49:54

Temat: Resztka pieczarek - co zrobić
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam w sobotę za dużo pieczarek do pieroguf. I tak jakieś 15-20 dkg leży
mi w lodówce i się pewnie do jutra popsuje, jak nic z tego nie zrobię.
Majonezowych sałatek nie lubię, makaronu się objadłam w weekend, więc te
opcje odpadają. Może mi ktoś poradzi co jeszcze można z tych grzybkuf
wyczarować?

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-10-20 13:06:45

Temat: Re: Resztka pieczarek - co zrobić
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga Macyszyn napisał:

> [...]
> Majonezowych sałatek nie lubię, makaronu się objadłam w weekend, więc te
> opcje odpadają. Może mi ktoś poradzi co jeszcze można z tych grzybkuf

Przepraszam za banalność pomysłu, ale tak na ciepłą kolację...
Grzanki? Kromki chleba posmarować masłem, na to pieczarki w cieniutkie
plasterki, posolić, popieprzyć (można zamiast zwykłego pieprzu dać
czosnkowy lub ziołowy), przykryć żółtym serem, do nagrzanego piekarnika
na 10 min. Jeść z pomidorami, albo jeśli ktoś lubi, z ketchupem.

Albo z jajecznicę z nimi usmażyć.
Albo do zupy dodać, albo do sosu do mięsa...?

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-10-20 13:10:43

Od: "Nea" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bn0lle$49p$1@opal.futuro.pl...
> [...]
> Majonezowych sałatek nie lubię, makaronu się objadłam w weekend, więc te
> opcje odpadają. Może mi ktoś poradzi co jeszcze można z tych grzybkuf

podsmaz pieczarki z cebulka, cieple pomieszaj z siekanymi jajkami na twardo
i uzyj jako farszu do krokietow

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-10-20 13:17:20

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Majonezowych sałatek nie lubię, makaronu się objadłam w weekend, więc te
> opcje odpadają. Może mi ktoś poradzi co jeszcze można z tych grzybkuf

Ja zrobilam tak: pieczarki w plasterki na dno naczynia zaroodpornego, na to
piersi kurze (przyprawione wg gustu) w plastrach, to wszystko zalane
smietanka (mialam 18%, ale chyba 12% wystarczy) z przyprawami. To do
piekarnika, 200 stopni, 30 minut. Bardzo smaczne. Zjedlismy to z chlebem.
Pieczarek bylo okolo 20 dkg.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-20 13:57:00

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oooo, to to to, grzanki, mniam mniam ;))
Pierwsi kurze i farsz do krokietów to też pierwszorzędne pomysły, tyle
tylko, że ja wczoraj na 4 dni (2 na dwa dni) obiady już spreparowałam ;))

1. Data: 2003-10-20 14:47:50

Od: "valley" <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej taką resztkę zużyć do zapiekanki.
Ja ścieram na większych oczkach tarki pieczarki, potem duszę chwilę z odrobiną
masła, pieprzu i soli( ewentualnie troszkę cebuli), a następnie nakładam na
połowę bagietki lub bułki, posypuję żółtym serem, wstawiam do mikrofali( lub
piekarnika) i gotowe:-) szybko i bardzo, bardzo smacznie:-)

1. Data: 2003-10-20 15:43:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:
> Kupiłam w sobotę za dużo pieczarek do pieroguf.

grzybkuf

To ma być dowcipne?

Władysław

1. Data: 2003-10-20 16:06:26

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> grzybkuf
>
> To ma być dowcipne?

Z tego, co wiem, to taka nieszkodliwa, acz irytująca maniera, jeśli
serwowana w nadmiarze, dość popularna ze dwa lata temu, głównie na
młodzieżowych forach. Ortodoksyjnie by było: grzybkooff.
--
pa, BasiaBjk bez manier :)

1. Data: 2003-10-20 19:34:55

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Majonezowych sałatek nie lubię, makaronu się objadłam w weekend, więc te
> opcje odpadają. Może mi ktoś poradzi co jeszcze można z tych grzybkuf
A ja bym udusila na maselku z czosnkiem, posolila, popieprzyla,
dodala natke pietruszki i zjadla z ryzem. Mniam!

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-10-20 19:39:18

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smietanka (mialam 18%, ale chyba 12% wystarczy) z przyprawami. To do
> piekarnika, 200 stopni, 30 minut. Bardzo smaczne. Zjedlismy to z chlebem.
W plastrach to znaczy jak? Tylko wzloz pokrojone? A te przyprawy wg
gustu to co np? Ja piersi prktycznie zawsze dusze, stad te pytania ;)

Zofia Gebert

czy są tu optymalni?
galaretka z kurczaka
Mam sardynki - co teraz ???