Reumatyzm, ratunku!

1. Data: 2000-08-21 12:53:29

Temat: Reumatyzm, ratunku!
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja matka na to choruje od 10 lat (reumatoidalne zapalenie stawow to
sie chyba uczenie nazywa), po lekarzach chodzi, pigulkami sie truje,
szpitalnych kuracji bylo juz ze szesc, i nijak nic nie pomaga (albo
pomaga w niewielkim stopniu na pare tygodni)...

Zna ktos moze jakiegos dobrego fachowca od tego? W Warszawie?

Ja juz nie wymagam, zeby ktos moja matke wyleczyl. Ale zeby to chociaz
tak nie bolalo. Naprawde, medycyna 21. wieku nie moze nic na to
poradzic? Czy to tylko tak u nas?

MJ

2. Data: 2000-08-21 13:41:26

Temat: Re: Reumatyzm, ratunku!
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
>
> Ja juz nie wymagam, zeby ktos moja matke wyleczyl. Ale zeby to chociaz
> tak nie bolalo. Naprawde, medycyna 21. wieku nie moze nic na to

Zainteresuj swoją mamę Żywieniem Optymalnym.
Jest ono bardzo skuteczną metodą we wszystkich chorobach z autoagresji.
Ich wspolna przyczyną jest uszkadzanie białek, w tym przypadku stawów, przez
nadmierne spozywanie cukrów, a zwłaszcza fruktozy.
Wyeliminowanie cukrów z diety i zastąpienie ich tłuszczem w czasie kilku miesięcy
przyniesie znaczącą poprawę, a po roku czy dwóch zapomni ze był na to chora.

Pozdrawiam
Jacek

PS. W warszawie mamy oddział Optymalnych, moze się z nami skontaktować, co miesiąc
mamy tu lekarza który przyjmuje pacjentów i wyjaśnia co i jak należy robić.
Choć tak naprawdę wystarcza skonsultowanie się z innymi optymalnymi, od nich się
dowie co jej moze pomóc i jak to stosowć.
O szczegóły pytaj na priva.

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

pachyonychia