Revlon Skinlights

1. Data: 2004-05-15 12:08:27

Temat: Revlon Skinlights
Od: "Farraige" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wiecie może, gdzie nabyć można podkład rozświetlający Revlona z serii
Skinlights? O ile mi wiadomo wycofano go z polskiego rynku :( Moze jakis
sklep internetowy?

Z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam,

Farraige

1. Data: 2004-05-17 08:30:54

Temat: Re: Revlon Skinlights
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Farraige" <f...@i...pl> napisał

> Wiecie może, gdzie nabyć można podkład rozświetlający Revlona z serii
> Skinlights? O ile mi wiadomo wycofano go z polskiego rynku :( Moze jakis
> sklep internetowy?

zajrzyj do archiwum. było otym. linia ma wrócić w czerwcu (a przynajmniej
puder sypki - o ten pytałam dystrybutora. tyle tylko, że w nowej cenie -
wyższej niestety). ew. radzę się wlaśnie z dystrybutorem skontaktować -
firma ma siedzibę bodajże na ul. Cybernetyki w Warszawie. nazywa się Baltic
czy jakoś tak.
wejdź na www.pkt.pl i wstukaj sobie te dane - na pewno Ci sie znajdzie.
można zadzwonić i dopytać o tę linię.

pozdrawiam,

--
ZygZag
at autograf pl

Revlon Skinlights
podpowiadam
Renergie a sucha buzia
Poszukuje dobrej kosmetyczki w Wawie
ktore miejsca ze sztucznymi sloneczkami??