Rewelacja na paznokcie

1. Data: 2004-07-06 15:58:44

Temat: Rewelacja na paznokcie
Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dla wszystkich grupowiczek, które miały tak potworne paznokcie jak ja niegdyś
(czyli mocno rozwarstwiajace, slabe i cienkie - nie do zapuszczenia!) polecam
gorąco moje ostatnie odkrycie: VITRUM Calcium + Vit. D3 - tabletki z wapniem z
muszli ostryg, zapobiegające osteoporozie. Wzmacniaja paznokcie i zęby i przy
okazji podobno łagodza jeszcze PMS! Paznokcie mam piękne (zjadlam ok. 20
tabletek z małego opakowania w il.30), długie juz, zadnego rozdwajania, mocne!
Moge puszki otwierac!!! Nawet długie mycie garów im nie przeszkadza. Za to
opakowanie (30 tabl) zapłaciłam cos ok. 15 zł, wiec zaden wielki wydatek.
Jesli któraś miała juz doswiadczenie z tym specyfikiem, myslę, ze podzieli sie
swoją opinią. Może sa jakies skutki uboczne (ja nic narazie nie zauwazyłam).

Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-07-07 10:47:57

Temat: Re: Rewelacja na paznokcie
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>(czyli mocno rozwarstwiajace, slabe i cienkie - nie do zapuszczenia!) polecam
>
>gorąco moje ostatnie odkrycie: VITRUM Calcium + Vit. D3 ...

Dobra Kobieto! Jesli by mi to pomoglo na moje przebrzydle rahityczne watle
pazurki, bylabym dozgonnie wdzieczna!
Ide dzis pakupic, bo juz mam dosyc tych paskud!

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-07-07 11:06:57

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
polecam

> Dobra Kobieto! Jesli by mi to pomoglo na moje przebrzydle rahityczne watle
> pazurki, bylabym dozgonnie wdzieczna!
> Ide dzis pakupic, bo juz mam dosyc tych paskud!

Może spróbuj też dodatkowo odżywkę Inglota. W buteleczce jest jasno różowa,
ale na paznokciu jest bezbarwna. Może być stosowana pod lakier. Nazywa się
Calcium Gel (i tu jeszcze jeden wyraz, którego nie pamiętam). Ma numer 029.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-07-07 14:28:03

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lea" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wapniem z
> muszli ostryg, zapobiegające osteoporozie.

no to chyba ja tez sie skusze :)
a moglabys napisac jakiej firmy?

pozdr

1. Data: 2004-07-07 18:09:36

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to chyba ja tez sie skusze :)
> a moglabys napisac jakiej firmy?
>
> pozdr

No właśnie takiej jak w nazwie: VITRUM! Jesli chodzi np. o jakies odzywki w
lakierach to mi zadne nie pomagały i nigdy, wiec dlatego zachwycam się tym
Vitrum, bo to pierwsza rzecz, ktora mi pomogła na paznokcie, a próbowałam już
chyba wszystkiego!
Mam nadzieję, ze wam też pomoże! Tylko jesli macie problemy z jakimiś
kamieniami w organizmie, to zapytajcie w aptece, na wszekji wypadek, czy mozna
stosowac.....
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-07-07 18:40:23

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie takiej jak w nazwie: VITRUM!

szukalam w necie i wyszlo ze ten preperat robi firma Unipharm a Vitrum
calcium to jego nazwa :)

pozdr

1. Data: 2004-07-07 20:39:53

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukalam w necie i wyszlo ze ten preperat robi firma Unipharm a Vitrum
> calcium to jego nazwa :)
>
> pozdr

Hmmm, możliwe, szczerze mówiąc, to nie za bardzo mnie to interesowało. Kupiłam
co chciałam no i jestem zadowolona, a poza tym, na opakowaniu tak jest
napisane, że nie doczytałam sie takiej nazwy (albo ślepa jestem):)

Pzdr
Lea

1. Data: 2004-07-08 16:02:56

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co chciałam no i jestem zadowolona, a poza tym, na opakowaniu tak jest
> napisane, że nie doczytałam sie takiej nazwy (albo ślepa jestem):)

Nie ma sprawy, jak bede w aptece to pewnie tez nie bede sprawdzac producenta
:)
Dzieki za info ze wogle istenieje takie cudo byc moze mi tez pomoze ;)
pozdr

1. Data: 2004-07-08 18:02:21

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> Dzieki za info ze wogle istenieje takie cudo byc moze mi tez pomoze ;)

Aaaa, no widzisz, jak zagadnełaś o producencie, to popatrzyłam dokladniej i
faktycznie to co mówisz! Ale ja pytajac w aptece od razu mówilam, że chcę
Votrum .....i babka zaraz wiedziala o co chodzi, zreszta chyba na ogól tak
jest. I jeszcze jedno: jest taki preparat (ostatnio sie dowiedziałam), który
jest o wiele tańszy, niby skład podobny, tez z tych muszli ostrygowych, ale ma
niedobre, trudne do połkniecia tabletki, to raz, a dwa, to inny producent, no
i nie wiem, czy tez na paznokcie dziala, ale raczej tak samo, jesli takie same
komponenty - jak ktos woli pół mniej zapłacic, to można zapytac w aptece.
Sorry, nie pamietam nazwy!
No i oczekiwanych efektów, bo ja juz mam takie szpony, ze ledwo w klawiature
klepię, hehe!!
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-07-08 19:32:55

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taki preparat (ostatnio sie dowiedziałam), który
> jest o wiele tańszy, niby skład podobny, tez z tych muszli ostrygowych,
ale ma
> niedobre, trudne do połkniecia tabletki, to raz,

no to juz nie dla mnie, wole wydac wiecej i nie dlawic sie przy polykaniu ;)
> [...]
same
> komponenty - jak ktos woli pół mniej zapłacic, to można zapytac w aptece.

czasami wystraczy drobnostka i juz nie podziala, pamietam jak bylo z
tabletkami silica, sklad sie jednak roznil i jednemialy inny sklad nie
drugie

(niz od innego producenta) i pewnie ma to wplyw na dzialanie, na mowie zadne
nie podzialay, paaurki dalej sie lamia ;(

> No i oczekiwanych efektów, bo ja juz mam takie szpony, ze ledwo w
klawiature
> klepię, hehe!!

zazdroszcze cie, jutro ide kupic i bede lykac bo moje pzaurki sa biedne
rozdwajaja sie i lamia jak tylko moga :(

dzieki za info
pozdr

Rewelacja na paznokcie
e-ksiązka (adresowa) teelfoniczna Londynu ???
leczenie moczem, mocz a blizny
Kto słyszał o szwajcarskiej loterri internetowe??
Ziola i wlosy