Rezonans Magnetyczny z programem naczyniowym-Wrocław

1. Data: 2002-10-21 07:32:46

Temat: Rezonans Magnetyczny z programem naczyniowym-Wrocław
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuję pomocy w znalezieniu miejsca gdzie można
wykonać rezonans magnetyczny z programem naczyniowym (chodzi o Wrocław).

Gdzie szukać takich informacji?
Może ktoś z grupowiczów orientuje sie i pomoże?
Czy skierowanie na takie badanie od lekarza, z innego województwa/innej
Kasy
będzie honorowane we Wrocławiu?
I jak długo oczekuje się na wykonanie badania w ramach skierowania?
Wynik muszę mieć na 5 listopada:(

Pozdrawiam,
Beata

2. Data: 2002-10-21 09:14:40

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Potrzebuję pomocy w znalezieniu miejsca gdzie można
> wykonać rezonans magnetyczny z programem naczyniowym (chodzi o

Podejrzewam, że zakład radiologii lokalnej ;);) AM zrobi takie badanie bez
prolemu.

> Może ktoś z grupowiczów orientuje sie i pomoże?
> Czy skierowanie na takie badanie od lekarza, z innego
> województwa/innej Kasy
> będzie honorowane we Wrocławiu?

A to już gorzej. Skierowanie owszem, ale o ile będzie promesa - znaczy
zobowiązanie Twojej kasy, ze zapłaci za badanie. Chyba, ze płacisz z
własnej kieszeni.

> I jak długo oczekuje się na wykonanie badania w ramach skierowania?

Różnie. W naszym zakładzie radiologii - maksymalnie około tygodnia.

> Wynik muszę mieć na 5 listopada:(

Pownieneś zdążyć:)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
** Life is too complex for oral communication. **

3. Data: 2002-10-21 10:41:13

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to już gorzej. Skierowanie owszem, ale o ile będzie promesa - znaczy
> zobowiązanie Twojej kasy, ze zapłaci za badanie. Chyba, ze płacisz z
> własnej kieszeni.

Z właśnej to praktycznie niemożliwe:(

> Różnie. W naszym zakładzie radiologii - maksymalnie około tygodnia.

W naszym tzn. Zakładzie Radiologii AM we Wrocławiu?

> Pownieneś zdążyć:)
>
> m.

Chciałabym zdążyć:)
Napisałam na priv. Proszę o odpowiedź:)
Dziękuję za wskazówki

Beata

4. Data: 2002-10-21 18:16:04

Od: "Amentusik" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z właśnej to praktycznie niemożliwe:(

ja ostatnio robilam rezonasn magnetyczny
ze skierowaniem robia we wroclawiu tylko 2 szpitale, na kamieńskiego i na
trauguta
nie wiem czy z programem naczyniowym
mozesz to sprawdzic w kasie chorych

niestety we wroclawiu dlugo sie czeka
ponad 3 tygodnie ze skierowaniem
prywatnie kosztuje 450 zl i robia w kazda sobote
i tu nie ma kolejek

--
Amentusia

5. Data: 2002-10-22 12:15:24

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amentusik wrote:

> ja ostatnio robilam rezonasn magnetyczny
> ze skierowaniem robia we wroclawiu tylko 2 szpitale, na kamieńskiego i na
> [...]

Dziękuję za info.
Faktycznie...robia tylko dwa. Sprawdziłam w DKCH.
Niestety na Traugutta jest obecne zepsuty:(
Pozostaje tylko Kamieńskiego (szkoda bo mam awersję do tego szpitala...ale
cóż....)

> niestety we wroclawiu dlugo sie czeka
> ponad 3 tygodnie ze skierowaniem
> prywatnie kosztuje 450 zl i robia w kazda sobote
> i tu nie ma kolejek

Dzwoniłam na Kamieńskiego i termin oczekiwania to ok. 2 tygodni.
To i tak nieźle...myślałam, że dłużej (na Traugutta ok 1 miesiąca ze
skierowania
a prywatnie ok. 2 tygodni).

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,