Ribomunyl

1. Data: 2008-01-29 20:39:57

Temat: Ribomunyl
Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Dzis bylem u laryngologa i przepisal mi Ribomunyl, (czesto na jesien a w
szczegolnosci zima lapia mnie dolegliwosci gardla), mam w zwiazku z tym do
Was pytanie, czy ten lek jest skuteczny na tego typu dolegliwosci jak
infekcje gornych drog oddechowych? Z tego co wyczytalem juz w sieci to lek
ten jest uodparniajacy organizm na roznego typu przeziebienia ,i tu tez mi
sie nasuwa pytanie, czy po calej tej kuracji ktora bedzie trwala okolo 5
miesiecy organizm nie bedzie potem uzalezniony od tego leku ? nie wiem np
znow za rok bedzie trzeba podawac to lekarstwo?
Jednym zdaniem, warto sie poddac terapii tym lekarstwem?
Pzdr
Andrzej

2. Data: 2008-01-30 07:35:50

Temat: Re: Ribomunyl
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2008, o godzinie 21.39.57, na pl.sci.medycyna, Andrzej
napisał(a):

> [...]
> znow za rok bedzie trzeba podawac to lekarstwo?
> Jednym zdaniem, warto sie poddac terapii tym lekarstwem?

U moich dzieci to zadziałało rok temu. W tym roku już tak nie chorują, ale
wątpię, aby akurat z powodu zeszłorocznego Ribomunylu (raczej po prostu
mają lepszą odporność, bo starsze).

*Habeck* + Asia (28.02.2002) + Daniel (28.04.2004)
- Schutzbach

3. Data: 2008-01-30 12:18:06

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 21:39, "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> wrote:
> [...]
> znow za rok bedzie trzeba podawac to lekarstwo?
> Jednym zdaniem, warto sie poddac terapii tym lekarstwem?

nIERAZ DZIAla skutecznie , warto spróbować, nie uzaleznia
pa st

Lewa strona, kamica, sledziona, co?
cytologia bez grupy
Spóźniona miesiączka