Grypa jelitowa - co jesc?

1. Data: 2008-01-29 09:11:08

Temat: Grypa jelitowa - co jesc?
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie drugi dzien meczy mnie grypa jelitowa. Po zjedzeniu czegokolwiek
dostaje "skretu kiszek" - nie do wytrzymania. Natomiast jak nic nie jem to
mam "ssanie" takze trudne do zniesienia :-( Co takiego moge zjesc (wypic)
aby w miare normalnie funkcjonowac?

p.s.
Leki na jelitowke biore

--
Piotr

2. Data: 2008-01-29 14:20:54

Temat: Re: Grypa jelitowa - co jesc?
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> mam "ssanie" takze trudne do zniesienia :-( Co takiego moge zjesc (wypic)

Skoro twoj organizm tak reaguje na jedzenie, to trzeba mu dac odpoczac i nie
jesc np. przez dwa dni. Ogranicz sie tylko do plynow.
Nie napisales jakie leki stosujesz, wiec trudno powiedziec jak na taki stan
tymczasowej glodowki zareagujesz.
Sprobuj pic np.elktrolity pediatryczne, aby dostarczyc niezbedne organizmowi
mineraly. Mozesz tez pic wody mineralna, niegazowana i wywary z jarzyn oraz
rozcienczony sok z pomarancza (staraj sie wyeliminowac cukier z pozywienia na
kilka dni).

Ten *patent* :)...jest sprawdzony w praktyce i czesciowo bazuje na sugestiach
ktore przekazal mojej rodzinie lekarz przedwojenny w trakcie leczenia jednego
z czlonkow mojej rodziny z bardzo powaznej grypy zoladkowej.
*Patent*, zadzialal do chwili obecnej u wielu innych osob rowniez:)

Ps. Sam jednak musisz ocenic sytuacje jak sie poczujesz przyjmujac
jednoczesnie lek, chociaz w zasadzie z tego co piszesz wynika, ze i tak w tej
chwili praktycznie glodujesz.

3. Data: 2008-01-29 14:30:37

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesc np. przez dwa dni. Ogranicz sie tylko do plynow.
> Nie napisales jakie leki stosujesz, wiec trudno powiedziec jak na taki

Nifuroksazyt i polopiryna na noc. Od dwoch pije tylko herbatki
(niepotrzebnie slodzilem) i wode mineralna.

pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2008-01-29 14:47:56

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@t...pl> napisał(a):

> Nifuroksazyt i polopiryna na noc. Od dwoch pije tylko herbatki
> (niepotrzebnie slodzilem) i wode mineralna.

Poniewaz Nifuroksazyd to antybiotyk, wiec jak sie poczujesz lepiej nie
zapomnij o zregenrowaniu flory bakteryjnej jelit - jakims dobrym probiotykiem.
Po wyleczeniu, zastosuj lekka, bezmiesna diete przez pare dni, ale bogata w
warzywa, szczegolnie zielone. Nie zapomnij rowniez o marchwi i burakach. Te
ostanie dobre na regenercje watroby.

acha, elektrolity pediatryczne (kupisz w aptece)tez sa czesto podsladzane i
dosc geste, wiec je rozcinczaj woda przegotowana i nie przesadzaj z
jednorazowa dawka. Pij czesto, ale w malych dawkach.

pozdrawiam.

5. Data: 2008-01-29 15:07:51

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dosc geste, wiec je rozcinczaj woda przegotowana i nie przesadzaj z
> jednorazowa dawka. Pij czesto, ale w malych dawkach.

Dzieki za info.
Tak sie tylko zastanawiam czy nifuroksazyd to dobry lek na moja dolegliwosc
poniewaz grypa jelitowa jest wywolana najprawdopodobniej przez wirusy a nie
bakterie.

Piotr

6. Data: 2008-01-29 16:06:44

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> poniewaz grypa jelitowa jest wywolana najprawdopodobniej przez wirusy a nie

Szczerze? Fizjopatologia jest nadal niepewna. Podejrzany jest zazwyczaj slabo
znany wirus (Norwalk) i enterotoksygen Escherichia coli.
Zasosowanie antybiotykow w takiej sytuacji - raczej kontrowesyjne. Moze lekarz
mial jednak jakies powody skoro go przepisal?
Polopiryna w tej sytuacji rowniez kontroweryjna.
Sam zdecyduj, ale porozmawiaj jeszcze z lekarzem, bo on powinien wiedzic
dlaczego takie leki Ci przepisal.

7. Data: 2008-01-29 16:20:41

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam "ssanie" takze trudne do zniesienia :-( Co takiego moge zjesc (wypic)

Proponuję kupić w aptece Gastrolit (bez recepty) i pić kilkarazy dziennie,
aby uzupełnić elektrolity.
Pozdrawiam
Jarek

8. Data: 2008-01-29 19:28:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Poniewaz Nifuroksazyd to antybiotyk,

Nifuroksazyd nie jest antybiotykiem, jest antyseptykiem, pani "ekspiert"...
;)

Krystyna
--
Powinienes jednak wiecej czasu poswiecic na myslenie. Niektorzy
ludzie potrzebuja lat, aby zrozumiec to, co sami pisza:) Jeff

9. Data: 2008-01-29 20:21:45

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Nifuroksazyd nie jest antybiotykiem, jest antyseptykiem, pani "ekspiert"...
> ;)

Taaak? A jaka jest substancja czynna w Nifuroksazydzie, jakiego zwiazku jest
pochodna i do jakiej grupy lekow jest on zaliczany, zlosliwa optymalna Krysiu?
Twierdzisz, ze podobno jestes pielegniarka, a takich podstawowych informacji
nie znasz?

Obawiam sie, ze tych informacji w polskiej sieci jednak nie znajdziesz, tak
jak ta, ktora powyzej chcialas sie tutaj popisalas, *omnibusie* dietetyczny:)

ps. badz uprzejma zachowywac sie kulturalnie, o ile wiesz co to slowo w ogole
znaczy, bo jestes przeciez juz dosc wiekowa dziewczynka.

10. Data: 2008-01-29 21:13:54

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Jeff pisze 29-01-2008 21:21:

> [...]
> Twierdzisz, ze podobno jestes pielegniarka, a takich podstawowych informacji

Jeff, ale wiesz, że nifuroksazyd rzeczywiście nie jest antybiotykiem?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

o kurcze, dziąsło i korona
alkohol i leki
Controloc
czerwone plamy, po dotknieciu, u malego dziecka
Krótka historia Ibogainy