Re: Robak ! :)

Data: 2005-02-17 09:40:08
Temat: Re: Robak ! :)
Od: elgar_mail <e...@b...pl>

On Thu, 17 Feb 2005 06:34:22 +0100, ksRobak wrote in

> "GABi" <g...@g...pl>
> __________________
> __________________

> Jest 6 rano, nie śpię od godziny bo grypka zajęła mi drogi oddechowe
> i w pozycjji poziomej mam utrudnione oddychanie. Te kilka godzin snu
> mi starcza - nie czuję się senny.
> Pierwsze więc pytanie: czy próbowałem z tym walczyć kiedyś ?
> Tu potrzebna metodologia :-)
> Jako WOLNY Człowiek i obywatel któremu NIC nie jest obce - jestem
> po trochu psychologiem, fizykiem, matematykiem a przede wszystkim
> "filozofem chłopskim" czyli "kowalem własnego losu".
> [...]

Dodawaj do jedzenia jakieś ostre i "ciepłe" przyprawy (imbir, chili,
kminek, garam masala, curry, kurkuma, czarny i czerwony pieprz) albo zrób
sobie koktajl z wywaru z tymianku, majeranku, imbiru + cytryna + miód.
Wiem, wiem, ntg. A w grypie to nie wiem, co jeszcze.

elgar