Robak i Ja!

1. Data: 2003-12-11 10:26:34

Temat: Re: Robak i Ja!
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 11:39:08 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:
> Do wszystkich zainteresowanych tematem!

To nie jest TYLKO zainteresowanie tematem - Edyto.
To prawie jak PSbyć albo nie być. Albo to _coś_ ma sens - albo oszukujemy samych
siebie i
wszystkich wokół 'grawitacji'. Albo wstaję rano, włączam radio itd., albo pluję w
sowje
odbicie w lustrze - podczas mycia, golenia itd. W 2 przypadku szkoda monitora -
lepiej go
wyłączyć i dać spokój...

Pytasz 'o co chodzi'?
Pewnie nie uwierzysz... - to co chciałabyś wiedzieć /imo/ zostało już kilkakrotnie
powiedziane/wypowiedziane/napisane. (również przez osoby, które jak na mój gust
wiedzą co
piszą/czynią). Czego oczekujesz Edyto? Że ktoś poda właściwe rozwiązanie problemu? Na

talerzyku? Podczas gdy 'walka' /Przemek, ja, All itd./ idzie o to żebyś zrobiła coś
samodzielnie... Co byś wykonała pracę myślową i dostrzegła co się dzieje wokół
PSCiebie...

I wreszcie: ile razy można powtarzać w kółko to samo?

No to masz jeszcze raz: jeden 'obóz' mówi:
- MYŚL SAMODZIELNIE! Olej MNIE, olej Robala, olej wszystko I STAŃ OBOK! POPATRZ!
Drugi 'obóz' mówi:
- ja jestem sympatyczny i wszechwiedzący, jam jest ten, który podąża dobrą ścieżką
/a między wierszami: gdyby nie durne Edytki nie zrealizowałbym mojego mYsternego
planu -
dzięki takim idiotkom mogę podtrzymywać żywotko, rozmnażać się i płodzić moje teorie
- to co
mnie najbardziej boli i niszczy to brak jakiejkolwiek odpowiedzi... próbowałem
zniszczyć
psphome ale kurwa nie wyszło... chciałem gadać z 'lukracją' PSP, ale się poznali i
nie
odpowiadają - nie kupili też mojej WTC - przypominam Wielebnej Teorii Czasu - za
wszelką cenę
muszę coś zrobić, zacznę od otumanienia i zwerbowania na swoją stronę nowicjuszy i
idiotek -
KTÓTE hihihihihi, hihihihi, za kawałeczek czekoladki pójdą za mną w ogień, a później
- tutaj
'subtelny' obraz zacierania rączek - dzięki ich pomocy rozpierdolę psphome i PSP i
wszystko
co się rusza i nie - psphome to nie serwis grupy, TO BLOG jak kurwa nic! Ups
hihihihi, udało
się hihihi, plan zrealizowany hihihi
- Edytko! Nie jesteś już poCZebna... Wypierdalaj!/

tyle ode mnie
jaśniej się nie da - liczyłem na to, że sama zaczniesz wyciągać wnioski
/jak widać rekomendacja do WP różnie wpływa na różnych UGD/

oTTo

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-12-11 10:39:08

Temat: Robak i Ja!
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich zainteresowanych tematem!
Dużo zostało napisane w poprzednim wątku!
Tylko ja się nieco pogubiłam!
Może jak oczywiście macie
na to ochotę jakieś wnioski z tej
dyskusji...proszę o nie!
może dzięki nim nie tylko
ja ale i wszyscy się czegoś nauczymy :-))))
pozdrawiam
W_S_Z_Y_S_T_K_I_C_H
grupowiczów :-)))))))))))
Edyta

1. Data: 2003-12-11 10:40:31

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 11:39:08 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

> Tylko ja się nieco pogubiłam!

No to masz przykład - powstał przed chwilą. Autor KsRobak.

KsRobak napisał /odpowiedź tycztomkowi/:
--------------------------------------
> Mamy całkiem 'podobne' zdanie na swój temat.
> Z tym, że ja nie obstawałbym przy Twoim 'letko'... i nie szukałbym
> zewnętrznych źródeł wywoławczych.
> oTTo

Cóż...
Ja nie pisałem o Was ale skoro sam przyznajesz,,, hmmm :o)
Jeśli macie podobne zdanie na swój temat to
pierwszy krok już za wami. :)
\|/ re:
--------------------------------------

Krótka analiza:
Tycztomek pisze "mamy całkiem 'podobne'. Dziecko by zauważyło, że chodzi o Robaka i
tycztomka
/w sensie "MY"/.

Co tymczasem?
KsRobak podchwycił 'MY' żeby zmanipulować /czytaj otumanić/ wszystkich UGD.
Przekonwertował to 'MY' na domysł, że tycztomek to nie jedna osoba.
Dodał 'WAS' - co by w główkach świeżych UGD zostało podejrzenie manipulacji.

Starzy UGD się na to nie nabiorą.
Dlaczego? Ano dlatego, że ten baran łączy mnie np. a Allem.
Prześledź sobie archiwum i zobacz jakie armaty /jeszcze kilka miesięcy temu/
wytoczyłem
przeciw Allowi... /w pewnym okresie PSPdojrzewania/. Przyjedź do wawy i spotkaj się
ze mną.
Zerknij na moje zdjęcie w serwisie,
prześledź nagłówki, pogadaj z Tris i Trenejro /byli na spotkaniu w Lolku/ itd. w
nieskończoność - a nieskończoność w tym przypadku istnieje - bo tycztom to postać
autentyczna.
Jeden użytkownik Tomasz Tyczyński - autentyczne nazwisko i imię. Czasem podpisuję się
oTTo
/środek to inicjały - gdyby ktoś nie dostrzegł - ech.../.

Teraz znajdź wszystkie cytaty, w których Robak chwali się WIELONICKOWOŚCIĄ
/opowiadając o tym
ile to płci itd. wchodzi w tego nicka/. Zdajesz sobie sprawę, że ta czekoladka może
być od
zgnuśniałej starej panny, która akurat w tym czasie ma dyżur na Robaczywej Loży?
Nawet nie wiesz z jaką płcią gadasz.

No już?
Dostrzegasz?

Ano właśnie.
Zauważ jakim bezczelem trzeba być. To tak, jakby KURWA wypominała kobiecie, że ta co
noc rżnie
się ze swoim chłopem.

oTTo

p.s. Zacznij myśleć samodzielnie - ja nie jestem wszechwiedzący - mogłem coś pominąć,

spierniczyć itd. /przedstawiam tylko swoje racje - Ty to Ty - a umiejętność
pomyślunku jest
ogólnie przydatna w życiu... i z głodu się nie umrze/

1. Data: 2003-12-11 10:43:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusji...proszę o nie!
> może dzięki nim nie tylko
> ja ale i wszyscy się czegoś nauczymy :-))))

Ponieważ nie podałaś tematu "poprzedniego wątku" ;)
to przytaczam mój post w całości. :-)

__________________________________
* ° " ˝ ' ´ ¨ ˘ ` ˙ ˇ ^ |  : ; ~ > ¤ < × ÷ - . , ˛ ¸ GO!

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
> [...]
> interpersonalnych bowiem ich zdaniem CZŁOWIEK jest
> mechanizmem biologicznym a tekst nie zawiera treści
> tylko skojarzenia.
> Ich zdaniem Ty czytając moje słowa nie "rozmawiasz" ze mną
> tylko z samą sobą(!).
> Do Ciebie należy rozstrzygnięcie:
> Czy JA ksRobak jestem dla Ciebie osobnym, niezależnym bytem
> czy jestem TWOREM TWOJEJ WYOBRAŹNI
> i teraz uważaj:
> na podstawie moich słów faktycznie powstaje w Twojej wyobraźni
> obraz na podobieństwo ksRobaka ale!!!
> z fizycznym ksRobakiem możesz się spotkać w REALU

* ° " ˝ ' ´ ¨ ˘ ` ˙ ˇ ^ |  : ; ~ > ¤ < × ÷ - . , ˛ ¸ end
__________________________________

;D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-11 10:52:35

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ nie podałaś tematu "poprzedniego wątku" ;)
> to przytaczam mój post w całości. :-)
>
> __________________________________
> * ° " ˝ ' ´ ¨ ˘ ` ˙ ˇ ^ |  : ; ~ > ¤ < × ÷ - . , ˛ ¸ GO!
>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> * ° " ˝ ' ´ ¨ ˘ ` ˙ ˇ ^ |  : ; ~ > ¤ < × ÷ - . , ˛ ¸ end
> __________________________________
>
> ;D
> \|/ re:

Wiesz...ale to nie wszystko,
co przytaczasz..to fragment całosci
tam zostało o wiele więcej powiedziane!
I to w kilku " podwątkach"
Edyta

1. Data: 2003-12-11 10:54:12

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

Moją odpowiedź masz tu news:br9i9a$ooe$1@mamut.aster.pl

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-11 10:58:27

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 12:45:16 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

> Wiem doskonale o tym,
> że Robak nie jest lubiany przez niektórych
> uczestników grupy..widzę co piszecie!
> Nie zgadzam się też jego złym podejściem
> do psphome..dla mnie nie ma racji jeżeli o to chodzi!

Jestem tego samego zdania.
Jeżeli chcesz poznać trochę więcej... zostań np. gościnnym redaktorem Wybranych
Postów.
Szczerze polecam! Myślę, że All się ucieszy - inni UGD pewnie też.
Będzie jakieś /kolejne/ porównanie gustów itd.

> Tylko, że ja się nie czuje..lub inaczej nie dostrzegam
> bym mu była potrzebna do "rozwalenia" psp lub do
> "podtrzymana żywotka" ?!

Moim zdaniem b. się mylisz.

> Nie jestem żadną gwiazdą!

Widzę jak się rozwijasz - pamiętasz co /jako gościnny WP-racz/ umieściłem na psphome?
Przeczytaj to dokładnie? Przeczytaj jeszcze raz.
Wiesz czego to jest efekt czy dowód? SAMODZIELNEGO POMYŚLUNKU
Teraz wiesz po co 'popychałem' tę dźwigenkę?
Ano właśnie - nie po to, żeby 'coś'... bo to coś jest nieodgadnione i daj Boże
PRZERASTA MNIE
/i przerosło/. To 'coś' nie istnieje jako const. - bo spontaniczne w swej wielkości.
To jesteś Ty i Twój potencjał, intelekt. Wykorzystaj to.

PSP, to nie stajenka /mówię o 'moim' wyobrażeniu perfektu/ przewidywalnych kukiełek.
To kuźnia wzajemnie inspirujących się ludzi - a ta inspiracja jest właśnie efektem
wzajemnych
stymulacji ku samodzielnym, swobodnym pomyślunku... a stymulacja wywodzi się z
inspiracji... I
tak to się kręci... Gdybyśmy 'inaczej'... to nie będzie pożytku..., bo nie zaistnieje
NIC i
COŚ. Będziemy szablonowi, smutni, mali, podatni na głupotę - zamknięci we własnym
smutku... a
już co najgorsze... sami nie będziemy się nawet domyslać z jakiego to powodu.

Jak myślisz...? Czemu Przemek /choć tego jeszcze nie dostrzeba/ polubił aż tak
rozmowy z Tobą?
Kombinuj.

> Nie mam pierwszego głosu na grupie!

nikt nie ma - i o to chodzi

> Ludzie ze mną tak jak z innymi uczestnikami rozmawiają,
> dyskutują..często mamy inne zdania!

i o to chodzi

> Jeżeli masz na myśli to, ze Robak ma we mnie
> sojusznika lub coś takiego to powiem Ci, że ten nasz
> "sojusz" jest tylko na zasadzie lubienia się... nic więcej
> przynajmniej z mojej strony.

byłoby mi to obojętne, gdyby nie destrukcyjne zapędy księżulka /i inne negatywne/
- przyznasz chyba, że mało kto lubi jak mu sąsiad rozpierdziela dach nad głową?

pomijając powyższe - mam w nosie wszystko po za jednym:
- nie jest mi obojętne czy pójdziesz ścieżką głupoty, czy rozwoju /dlatego pozbądź
się balastu
- a nawet nie słuchaj tych moich rad - wymyśl sobie własne rady i porady/

> Lubię go i to wszystko..a dzięki mnie nic na psp
> nie osiągnie bo nie jestem tu najważniejsza i decydująca o wszystkim
> ...Chociaż czasami bym bardzo chciała :-)))))))))))))))))))

no to zostań tu a czas pokaże

> Edyta

oTTo

1. Data: 2003-12-11 11:04:24

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Moją odpowiedź masz tu news:br9i9a$ooe$1@mamut.aster.pl
>
> Pzdr.
> P.D.
> ultra-kozak-indywidualista nie cham

I ta twoja odpowiedź jest
dla mnie bardzo sensowna..dzięki :-))
Dlatego napisałam ten post,
bo chcę sobie wszystko
poukładać w głowie,
Edyta
PS: Widzisz Przemku jak chcesz to potrafisz:-))
Zawsze w Ciebie wierzyłam!

1. Data: 2003-12-11 11:09:36

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Wiesz...ale to nie wszystko,
> co przytaczasz..to fragment całosci
> tam zostało o wiele więcej powiedziane!
> I to w kilku " podwątkach"
> Edyta

Właśnie!!!!!
Jesteś może idiotką (słodką)? ;DDD
PS. Jestem do Ciebie szczery, ale to tylko słowa z ekranu.
Ty oceniasz czy jestem "prawdziwy" czy prowadzę jakąś
mechaniczną grę. :o)
Innych narzędzi do wymiany myśli przez net (werbalnych)
no_niestety NIE MA. :-)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-11 11:11:28

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 12:45:16 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

[...]

> bo nie jestem tu najważniejsza i decydująca o wszystkim
> ...Chociaż czasami bym bardzo chciała :-)))))))))))))))))))

Zaciekawiło mnie to... /żeby nie wciągać innych.., pozwól że zapytam/:
- ile dałabyś mi w skali 1 do 10 jeżeli chodzi o "ważność" na grupie
/taka subiektywna ocena Edyty - ok? Bardzo mi na tym zależy/

> Edyta

pzdr
oTTo zwany tycztomkiem :) /ale jedna osoba/

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

Mefisto
jeden sen - dwie osoby
Christina Aguilera naked 1582
Kupię ksiązki Zimbardo Philipa Psychologia i życie i inne
Re: książki dla humanistów [allegro]