Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Date: Tue, 9 Feb 2010 10:26:57 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 177
Message-ID: <hkr9p0$66h$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkhdm7$sd0$1@inews.gazeta.pl> <hkhquv$35i$1@news.onet.pl>
<hkjaqi$f9b$1@news.onet.pl> <hkjfma$djm$1@inews.gazeta.pl>
<hkjg70$vjd$1@news.onet.pl> <hkjhta$kgb$1@inews.gazeta.pl>
<hkjrq1$1gq$1@news.onet.pl> <hkk2vt$guv$1@inews.gazeta.pl>
<hkki2n$3tu$1@news.onet.pl> <hkklc6$p13$1@inews.gazeta.pl>
<hkmbh5$uq$1@news.onet.pl> <hkmcap$20l$1@inews.gazeta.pl>
<hkmcr0$44k$1@news.onet.pl> <hkmdo8$6p2$1@inews.gazeta.pl>
<hkollp$fa5$1@inews.gazeta.pl> <hkoqm3$1v9$1@news.onet.pl>
<hkp0qt$eh5$1@news.interia.pl> <hkpekm$vrm$1@news.onet.pl>
<hkr641$nm6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079036176.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265707617 6353 89.79.36.176 (9 Feb 2010 09:26:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 09:26:57 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: robakks
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:198873 pl.sci.psychologia:510704
Ukryj nagłówki
"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hkr7ve$cv1$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>
> news:hkr641$nm6$1@inews.gazeta.pl...
>> "zdumiony" <z...@j...pl>
>> news:hkpekm$vrm$1@news.onet.pl...
>>> "Robakks" <R...@i...eu>
>>> news:hkp0qt$eh5$1@news.interia.pl...
>>>> 0 <= to jest jedno zero arytmetyczne
>>>> dodajemy drugie takie same zero
>>>> 0 + 0 = 00
>>>> Jeśli tu nie widzisz dwóch zer (symbol WC) to ile jest tych zer?
>>>
>>> A jak zapisac 1.5 *0 albo 1/2*0 albo 0*0 ?
>>
>> Napisałem, że dwa zera 00 to nie jedno, co widać.
>> Zanim nie potwierdzisz, że 2 to nie 1 nie bardzo jest o czym
>> rozmawiać w temacie ilości elementów o zerowej wartości.
> [milczenie]
Czy dwa zera 00 to więcej niż jedno 0 ?
>>>>> 2*0=0+0=(1-1)+(1-1)=2-2=0
>>>>
>>>> Naucz się jeszcze odróżniać ILOŚĆ od WARTOŚCI
>>>> Dodając wartość zero do wartości zero suma ma wartość zero
>>>> Dodając jeden element o wielkości zero do drugiego elementu
>>>> o wielkości zero uzyskuje się dwuelementowy zbiór o mocy 2
>>>
>>> A 1+1 to 11 albo 20 bo musi też być dwuelementowy zbiór
>>
>> Piszesz o ilości czy wartości?
>> 1+1 to dwa elemety w zapisie binarnym 10, dwie pozycje znaczące
> [milczenie]
Czy odróżniasz ilość od wartości?
>>>>> odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest WSZYSTKO
>>>>> Dobrze zrozumiałem?
>>>>
>>>> Bardzo dobrze z maleńkim wyjątkiem:
>>>> odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
>>>> WSZYSTKO co PRAWDZIWE
>>>> Zbiór liczb porządkowych LP jest większy i zawiera również
>>>> liczby ponadprawdziwe, a więc większe niż WSZYSTKO
>>>> (symbol W)
>>>> W+1 > W
>>>> i liczby tej nie ma w zbiorze WSZYSTKO
>>>
>>> Z tym się nie mogę zgodzić. Udowodniłem że gdy mamy odwrotność zera, to taka
liczba N=N+1. Gdy
>>> pisałem to o 1'1
>>> to mówiłeś że nie odróżniam zera arytmetycznego od geometrycznego, ale tu mamy do
czynienia z
>>> zerem ARYTMETYCZNYM i jeśli W=1/0 to W+1=W
>>> co należało pokazać
>>
>> Napisałeś poemat w którym wymieszałeś zero geometryczne
>> z zerem arytmetycznym i wyszły Ci jakieś bzdury - i ten poemat
>> nazywasz słowami "Udowodniłem". To orzekanie bez uzasadnienia
>> prawdziwości. Jedyną rzecz jaką udowodniłeś to fakt, że nie
>> odróżniasz zera arytmetycznego 0=A-A od zera geometrycznego
>> +0 = 1/oo, dlatego twoje poeamty tworzą paradoksy. :-)
>> Napisałeś w swoim poemacie "jeśli W=1/0" tak jakbyś nie czytał
>> osi Robakksa:
>> 0/0------1/0------2/0------3/0---...---W-1------W---
> LP
>> Nie możesz sobie przyjmować fałszywych założeń, że W występuje
>> równocześnie na osi w dwóch miejscach będąc równocześnie
>> liczbą dużą i małą. Czym innym jest liczba 1/0 a czym innym W.
>> Założenie "jeśli W=1/0" jest fałszywe.
>> Po co w ogóle coś zakładać, skoro świata się nie zakłada,
>> lecz odkrywa? :-)
>
> Jakie wymieszanie, twierdzisz że W= 1 / zero ARYTMETYCZNE
> zajmuję się tylko zerem ARYTMETYCZNYM
Liczba W+1 nie występuje w zbiorze W, jest więc ponad WSZYSTKO
podobnie jak liczba Alef0+1 nie występuje w zbiorze Alef0
Liczba Alef0+1 jest pozaskończona, to przekroczenie granicy.
>>>> ... i uzyskujemy zbiór PEŁNY, hotel ma komplet gości
>>>> i ani jeden pokój nie jest pusty. W tym momencie mija
>>>> "równo 2 minuty"
>>>
>>> Bądźmy ściśli, to dzieje się w czasie 2 minuty - (+0), czyli minimalnie
>>> wczęsniej a +0 daje się dzielić na mniejsze kawałki jak się zgodziłeś wcześniej.
>>
>> hehe ;DDD
>> Sam przecież wprowadziłeś to małe zamieszanie przywołując funkcję
>> tangens i dziedzinę liczb rzeczywistych, a ja zabawiłem się z Tobą
>> w tę Twoją grę pokazując, że liczba rzeczywista składa się z części
>> całkowitej i częci ułamkowej L,u
>> Gdy L osiągnęło już granicę i hotel się zapełnił to funkcja tg jeszcze
>> nie ma maksimum bo jeszcze ,u może sobie rosnąć, ale gości
>> w hotelu już nie przybywa.
>> Napisz jak rozumiesz powyższe. OK? :-)
> [milczenie]
Napisz, czy liczba L,u jest większa od liczby L,0 dla 0,u > 0
>>>> Dokładnie. To dzieje się już po czasie "równe 2 minuty".
>>>> Wchodzimy w obszar liczb SILNYCH większych od Alef0.
>>>> Tu są zbiory o licznościach (9), R, 2^R itd.
>>>
>>> To się dzieje w czasie przed dwoma minutami.
>>
>> Więc się zdecyduj, czy hotel zapełnia się w czasie "równe 2 minuty"
>> = 2 czy o punkt wcześniej =1,(9). OK?
>> Nie dodajemy gości ułamkowych lecz całkowitych.
>
> W chwili 2 minuty - +0 ma gości Alef0, potem dodaje 1'1, 2'1 3'1
> i inne silne
Do czego dodaje, gdy hotel już PEŁNY i nie ma wolnych pokoi?
>>>> hehe
>>>> To teraz odejmij od 1 liczbę 0,(9) i pokaż w jaki sposób tę różnicę
>>>> dzielisz na połówki aż do uzyskania zera arytmetycznego. :-)
>>>> per analogiam:
>>>
>>> Gdy od liczby 1 odejmuję 0,(9) to to samo jakbym od 1 odejmował
>>> 1 czyli otrzymywał zero arytmetyczne.
>>> Jednak u Ciebie będzie to zero geometryczne czy raczej mniej
>>> bo zero geometryczne to 1/1'1 a tu będzie 1/10^1'1 ale nadal
>>> można dzielic to na kawałki.
>>
>> Czy pisząc [0,1] - [0,1) = 0 arytmetyczne tworzysz fałszywy zapis?
>> To zapis zgodny z geometrią BRAKpunktów:
>> Jeśli od czegość odejmę NIC, to NIC się nie zmieni, ale
>> to fałszywe założenie bo pomiędzy [0,1] i [0,1) jest różnica
>> taka sama jak przy przecięciu się dwóch odcinków na płaszczyźnie.
>> Jeśli odejmiemy punkt przecięcia to te odcinki nie będą miały
>> wspólnego elementu a więc [0,1] =/= [0,1)
>> Kwestia tylko dotyczy wielkości tego odjętego punktu oraz ilości
>> pozostałych punktów.
>> Czy punktów ubyło gdy odjęliśmy brzeg?
> [milczenie]
Co trzeba zrobić by ze zbioru [0,1] uzyskać zbiór [0,1) ?
>>>> bo już jest zerowa, ale możemy ciąć kwadrat na paseczki
>>>> i uzyskać bok, który nie ma już powierzchni, ale ma długość.
>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>
>>> Dlaczego nie chcesz powiedzieć ile cal kwadratowy ma Alefów cali
>>> zwykłych długości?
>>
>> Wyciąłeś całe uzasadnienie rózniczkowania na przykładzie zmiany
>> wymiaru, a pytasz w kółko o to samo. ;)
>> Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
>> na Alef0 odcinków elementarnych, to zgodnie z tą umową kwadrat
>> o boku 1 [cm] będzie zawierał Alef0^2 kwadracików elementarnych.
>> Stosując tę umowę konsekwentnie cal kwadratowy będzie zawierał
>> 2,54 * 2,54 * Alef0^2 kwadracików elementarnych.
>> Pytasz o długość kwadrata o boku równym 1 cal.
>> Policz sobie długość kwadracika elementarnego i podstaw
>> do powyższego wzoru. OK? :-)
>> Jaką długość ma kwadrat o boku równym 1 ? Wiesz?
>> Czy ta długość zależy od jednostki, a więc od umowy? :)
>> Edward Robak* z Nowej Huty
>> ~>°<~
>> miłośnik mądrości i nie tylko :)
> Tak się składa że kwadracik elementarny liczony jest akurat
> w centymetrach?
Przeczytaj to zdanie i napisz jeszcze raz o co pytasz::
"Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
na Alef0 odcinków elementarnych"
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?
|