Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Robakks gada ze zdumionym o 1'0 Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

« poprzedni post następny post »
Data: 2010-02-10 07:21:52
Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "Robakks" <R...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hks83f$1nn$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>
> news:hkruvo$l77$1@inews.gazeta.pl...
>> "zdumiony" <z...@j...pl>
>>> "Robakks" <R...@g...pl>
>>>> "zdumiony" <z...@j...pl>
>>>>> "Robakks" <R...@g...pl>

>>>>>> Rozumiem.
>>>>>> Po zapisie odróżniasz [0,1] = 1 od [0,1) = 0,(9)
>>>>>> Wystarczy do 0,(9) dodać brzeg aby uzyskać 1. Tak?
>>>>>> Ile wynosi 1 - 0,(9) i jaką ma wartość ta różnica?
>>>>>
>>>>> Nic nie rozumiesz [0,1] to nie 1 a [0,1) to nie 0,(9). Nie ma takiej
>>>>> operacji jak dodawanie brzegu do liczby. 0,(9) to 1.
>>>>> 1 - 0,(9) to zero arytmetyczne.
>>>>
>>>> Powyższa Twoja wypowiedź Drogi rozmówco wskazuje, że nie
>>>> znasz fundamentalnej relacji na której opiera się matematyka,
>>>> a wyrażonej za pomocą znaku równości "=" (tożsamość
>>>> Arystotelesa, twórcy logiki) L=P [czyt: Lewa równa jest Prawej]
>>>> Występujący w geometrii zapis [0,1] równy jest arytmetycznej
>>>> liczbie 1 geometryczny zapis [0,1) równy jest arytmetycznej
>>>> liczbie 0,(9)
>>>> 1 to cały odcinek
>>>> 0,(9) to odcinek bez brzegu
>>>> Tak jak [0,1] =/= [0,1)
>>>> Tak 1 =/= 0,(9)
>>>> [0,1] - [0,1) = brzeg
>>>> 1 - 0,(9) = punkt geometryczny, uzupełnienie do całości
>>>
>>> raczej brakpunkt, punkt geometryczny ma długość +0
>>
>> BRAKpunkt = N.C.
>> 1 - N.C. = 1
>> 1 - punkt = 0,(9)
>> Można dokładnie policzyć wartość tego punktu mniejszego.
>> {gdy się chce zrozumieć...}
>
> Czy N.C. to inaczej zero arytmetyczne?

Nie. N.C. to nie jest to samo co zero arytmetyczne 0=A-A.
Jeśli chcesz zrozmieć tę różnicę pomiędzy N.C. a zerami
to przeczytaj poniższe:

N.C. = Nic
~~~~~~~~
Nie ma w ogóle ani KROWY, ani Achillesa, ani pastwiska. JEST Nic
N.C. wyraża niemożliwość:
"Nie jest możliwe by KROWA, której nie_ma była na pastwisku,
którego nie_ma."

Zero arytmetyczne
~~~~~~~~~~~~~~~
Jest KROWA i jest pastwisko, ale KROWA nie_jest na pastwisku
tylko w oborze. Stan pastwiska ZERO KRÓW.
Zero arytmetyczne wyraża potencjalność:
"Co prawda KROWY nie ma na pastwisku, ale zachodzi niezerowa
możliwość, że KROWA na tym pastwisku się znajdzie"

Zero geometryczne
~~~~~~~~~~~~~~~
KROWA jest na pastwisku, a Achilles goni żółwia. Stop-klatka.
Chwila zatrzymana w kadrze. Obiekt (KROWA, Achilles) tworzy
efekt synergiczny: KROWA na pastwisku to coś więcej niż puste
pastwisko Obowiązuje zasada: Dwie KROWY nie mogą równocześnie
zajmować tego samego miejsca. KROWA na pastwisku zajmuje
konkretną lokalizację i swoją niezerową wielkością stanowi
konkretną część pastwiska będąc punktem geometrycznym:
punkt = KROWA / pastwisko
Zero geometryczne wyraża aktualność:
"KROWA jest punktem na pastwisku"


>>>> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>>>> Każdy, kto twierdzi, że [0,1] =/= [0,1) a równocześnie zakłada
>>>> sobie, że 1 = 0,(9) daje dowód, że nie myśli lecz maUpuje
>>>> fałszywe założenie sprzeczne z logiką
>>>> Jeśli [0,1] =/= [0,1) to 1 =/= 0,(9)
>>>> Innej możliwości NIE_MA.
>>>> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>>>
>>> Odcinek nie może byc równy liczbie, należy rozróznić odcinek
>>> i długość odcinka. [0,1] ma długośc 1 i [2,3] ma długość 1
>>> [0,1] =/= [2,3] ale 1 =1
>>> 1 = 0,(9)
>>
>> O tym właśnie piszę by odróżniać liczbę 1 od liczby 0,(9)
>> tak samo jak odróżnia się odcinek [0,1] od odcinka [0,1) .
>> Nie umiesz powiedzieć co odjęto od odcinka [0,1] aby
>> uzyskać odcinek [0,1). Czegoś w tym drugim brakuje
>> a dokładnie tego samego, czego brakuje liczbie 0,(9) by być 1.
>
> [milczenie]

KROWA, która znajduje się na początku lub końcu pastwiska
dzieli pastwisko P na dwa zbiory uzupełniające:
Zbiór A:
Obszar pastwiska na którym nie ma KROWY
Zbiór B
Obszar pastwiska zajęty przez KROWĘ
A + B = P
Zbiór A jest zbiorem nieskończonym względem P, bowiem
brakuje mu do skończenia zbioru uzupełniającego B.

>>>>>> No przecież sam twierdziłeś jeszcze do wczoraj, że
>>>>>> nieskończoność uzyskuje się rekurencyjnie w czasie
>>>>>> połówkowym dodając po całym gościu do hotelu Hilberta
>>>>>> a nie po 1/3 gościa. Coś się zmieniło? :)
>>>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>>>
>>>>> Po jednym gościu to tworzyć można zbiór liczb naturalnych.
>>>>> Dążyć do nieskończnoności można dodając 0.3, dodając 100
>>>>> lub mnożyć przez 2.5.
>>>>
>>>> Gdy na skutek dedukcji myślący człowiek zauważa, że liczby
>>>> 0,(9) i 0,(1) mają tę samą ilość miejsc po przecinku, bo gdyby
>>>> miały różną to iloraz 0,(9) / 0,(1) byłby różny od 9
>>>> to swoje odkrycie zapisuje:
>>>> Ilość miejsc po przecinku ułamka dziesiętnego "nieskończonego"
>>>> jest stała i tej ilości nadaje nazwę Re1
>>>> Liczba arytmetyczna Re1 wyraża MOC zbioru liczb naturalnych
>>>> uzyskanych rekurencyjnie algorytmem n+1 rozpoczynając od 1
>>>> i jest ostatnią największą liczbą naturalną.
>>>> Inne notacje:
>>>> Re1 = oo = Alef0 = 1/0 - 1 = N = 1'0
>>>
>>> Czyli jest liczba skończoną
>>
>> Każdy zbiór utworzony rekurencją mający początek i koniec
>> jest zbiorem skończonym, a liczba wyrażająca ilość elementów
>> tego zbioru jest liczbą skończoną.
>
> [milczenie]

Suma dwóch nieskończonych względem P zbiorów mniejszych A i B
daje zbiór skończony P


>>>> Liczba Re1 jest liczbą całkowitą, bowiem utworzona jest w całości
>>>> z elementów całkowitych. Zbiór równoliczny z Re1 elementów
>>>> jednostkowych ma wartość Re1
>>>> Zbiór równoliczny z Re1 elementów ułamkowych np. a/b ma
>>>> wartość a/b * Re1 To SUMA wszystkich elementów tego zbioru.
>>>> przykład:
>>>> Jeśli każdemu gościowi w hotelu Hilberta napiszemy na koszulce
>>>> wartość 0,3 to łączna suma wartości będzie równa 0,3 * Re1
>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>> ~>°<~
>>>> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>>>
>>> [ milczenie]
>>
>> Czy wiesz co to jest za liczba (9) i jaki jest jej związek z liczbą 0,(9) ?
>> Robakks
>> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
>
> To skońćzona liczba dziewiątek. np 9999

Zgadza się. Liczba (9) ma skończoną ilość 9-tek, dokładnie tyle
samo ile 9-tek ma liczba 0,(9).
Ta liczba powstaje w pojedynczym wierszu Tabeli N^2 gdy dopisując
rekurencyjnie cyfrę 9 do kolejnych pól uzyskuje się wiersz PEŁNY,
a więc liczbę skończoną. Liczba skończona (9) ma tyle samo
cyferek ile jest liczb w zbiorze liczb naturalnych.
Przemyśl sobie następującą myśl:
Ty znasz dążenie do nieskończoności ->oo i znasz pojęcie granica.
"Gdy nieskończony szereg osiąga granicę to staje się liczbą
skończoną. Dodanie 1 do granicy jest przekroczeniem granicy.
Uzyskuje się liczbę pozaskończoną nie należącą do tego zbioru.
Liczba Alef0+1 nie należy do zbioru liczb naturalnych"
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
10.02 zdumiony
10.02 zdumiony
10.02 Robakks
10.02 zdumiony
10.02 Robakks
10.02 zdumiony
10.02 zdumiony
10.02 Robakks
10.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem