Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Robakks gada ze zdumionym o 1'0 Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

« poprzedni post następny post »
Data: 2010-02-10 14:02:40
Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "Robakks" <R...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hks87s$269$1@news.onet.pl...
| "Robakks" <R...@g...pl>
| news:hks0rf$s0f$1@inews.gazeta.pl...
|| "zdumiony" <z...@j...pl>
||| "Robakks" <R...@g...pl>
|||| "zdumiony" <z...@j...pl>
||||| "Robakks" <R...@g...pl>
|||||| "zdumiony" <z...@j...pl>
||||||| "Robakks" <R...@i...eu>

|||||||| 0 <= to jest jedno zero arytmetyczne
|||||||| dodajemy drugie takie same zero
|||||||| 0 + 0 = 00
|||||||| Jeśli tu nie widzisz dwóch zer (symbol WC) to ile jest tych zer?
|||||||
||||||| A jak zapisac 1.5 *0 albo 1/2*0 albo 0*0 ?
||||||
|||||| Napisałem, że dwa zera 00 to nie jedno, co widać.
|||||| Zanim nie potwierdzisz, że 2 to nie 1 nie bardzo jest o czym
|||||| rozmawiać w temacie ilości elementów o zerowej wartości.
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Czy dwa zera 00 to więcej niż jedno 0 ?
|||
||| A co to za zapis dwa zera? 0 + 0 = 0
||| czy 2*0 to dwa zera? w takim razie jak zapisać 1/2*0 czy 0*0 ?
||
|| Dwa zera to taki zapis gdy pani nauczycielka powie:
|| "a teraz kochane dzieci napisze jedynkę i dwa zera"
|| Dzieci piszą 100.
|| Zero piszą dwa razy
|| Poznają element zbioru o nazwie ZERO.

>
> Czy 1+1 to 11 ?

Czy zbiór pusty o mocy 18 to 000000000000000000 ?

||||||||| 2*0=0+0=(1-1)+(1-1)=2-2=0
||||||||
|||||||| Naucz się jeszcze odróżniać ILOŚĆ od WARTOŚCI
|||||||| Dodając wartość zero do wartości zero suma ma wartość zero
|||||||| Dodając jeden element o wielkości zero do drugiego elementu
|||||||| o wielkości zero uzyskuje się dwuelementowy zbiór o mocy 2
|||||||
||||||| A 1+1 to 11 albo 20 bo musi też być dwuelementowy zbiór
||||||
|||||| Piszesz o ilości czy wartości?
|||||| 1+1 to dwa elemety w zapisie binarnym 10, dwie pozycje znaczące
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Czy odróżniasz ilość od wartości?
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
>
> [milczenie]

Dlaczego nie odróżniasz ilości monet od wartości monet?
Spadłeś może z Księżyca, gdzie nie ma monet? :-)

||||||||| odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
||||||||| WSZYSTKO
||||||||| Dobrze zrozumiałem?
||||||||
|||||||| Bardzo dobrze z maleńkim wyjątkiem:
|||||||| odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
|||||||| WSZYSTKO co PRAWDZIWE
|||||||| Zbiór liczb porządkowych LP jest większy i zawiera również
|||||||| liczby ponadprawdziwe, a więc większe niż WSZYSTKO
|||||||| (symbol W)
|||||||| W+1 > W
|||||||| i liczby tej nie ma w zbiorze WSZYSTKO
|||||||
||||||| Z tym się nie mogę zgodzić. Udowodniłem że gdy mamy
||||||| odwrotność zera, to taka liczba N=N+1. Gdy pisałem to o 1'1
||||||| to mówiłeś że nie odróżniam zera arytmetycznego od
||||||| geometrycznego, ale tu mamy do czynienia z
||||||| zerem ARYTMETYCZNYM i jeśli W=1/0 to W+1=W
||||||| co należało pokazać
||||||
|||||| Napisałeś poemat w którym wymieszałeś zero geometryczne
|||||| z zerem arytmetycznym i wyszły Ci jakieś bzdury - i ten poemat
|||||| nazywasz słowami "Udowodniłem". To orzekanie bez
|||||| uzasadnienia prawdziwości. Jedyną rzecz jaką udowodniłeś
|||||| to fakt, że nie odróżniasz zera arytmetycznego 0=A-A od zera
|||||| geometrycznego
|||||| +0 = 1/oo, dlatego twoje poeamty tworzą paradoksy. :-)
|||||| Napisałeś w swoim poemacie "jeśli W=1/0" tak jakbyś nie czytał
|||||| osi Robakksa:
|||||| 0/0------1/0------2/0------3/0---...---W-1------W---
> LP
|||||| Nie możesz sobie przyjmować fałszywych założeń, że W występuje
|||||| równocześnie na osi w dwóch miejscach będąc równocześnie
|||||| liczbą dużą i małą. Czym innym jest liczba 1/0 a czym innym W.
|||||| Założenie "jeśli W=1/0" jest fałszywe.
|||||| Po co w ogóle coś zakładać, skoro świata się nie zakłada,
|||||| lecz odkrywa? :-)
|||||
||||| Jakie wymieszanie, twierdzisz że W= 1 / zero ARYTMETYCZNE
||||| zajmuję się tylko zerem ARYTMETYCZNYM
||||
|||| Liczba W+1 nie występuje w zbiorze W, jest więc ponad WSZYSTKO
|||| podobnie jak liczba Alef0+1 nie występuje w zbiorze Alef0
|||| Liczba Alef0+1 jest pozaskończona, to przekroczenie granicy.
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
>
> [milczenie]

Bez rekurencyjnego przejścia przez granicę Alef0
nie jesteś w stanie osiągnąć większych mocy niż Alef0.
Czego się boisz? Prawdy. Tak?

||||||||| ... i uzyskujemy zbiór PEŁNY, hotel ma komplet gości
|||||||| i ani jeden pokój nie jest pusty. W tym momencie mija
|||||||| "równo 2 minuty"
|||||||
||||||| Bądźmy ściśli, to dzieje się w czasie 2 minuty - (+0), czyli
||||||| minimalnie wczęsniej a +0 daje się dzielić na mniejsze
||||||| kawałki jak się zgodziłeś wcześniej.
||||||
|||||| hehe ;DDD
|||||| Sam przecież wprowadziłeś to małe zamieszanie przywołując
|||||| funkcję tangens i dziedzinę liczb rzeczywistych, a ja zabawiłem
|||||| się z Tobą w tę Twoją grę pokazując, że liczba rzeczywista składa
|||||| się z części całkowitej i częci ułamkowej L,u
|||||| Gdy L osiągnęło już granicę i hotel się zapełnił to funkcja tg jeszcze
|||||| nie ma maksimum bo jeszcze ,u może sobie rosnąć, ale gości
|||||| w hotelu już nie przybywa.
|||||| Napisz jak rozumiesz powyższe. OK? :-)
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Napisz, czy liczba L,u jest większa od liczby L,0 dla 0,u > 0
|||
||| Nie ma takiej liczby jak L,u
||
|| Niedobrze...
>
> [milczenie]

Każda liczba z przedziału (0,1) to liczba L,u dla L=0

|||||||| Dokładnie. To dzieje się już po czasie "równe 2 minuty".
|||||||| Wchodzimy w obszar liczb SILNYCH większych od Alef0.
|||||||| Tu są zbiory o licznościach (9), R, 2^R itd.
|||||||
||||||| To się dzieje w czasie przed dwoma minutami.
||||||
|||||| Więc się zdecyduj, czy hotel zapełnia się w czasie "równe 2
|||||| minuty" = 2 czy o punkt wcześniej =1,(9). OK?
|||||| Nie dodajemy gości ułamkowych lecz całkowitych.
|||||
||||| W chwili 2 minuty - +0 ma gości Alef0, potem dodaje 1'1, 2'1 3'1
||||| i inne silne
||||
|||| Do czego dodaje, gdy hotel już PEŁNY i nie ma wolnych pokoi?
|||
||| Hotel ma tyle miejsc co zbiór LP
||
|| Niemożliwe. Hotel ma przeliczalną ilość pokoi a LP jest zbiorem
|| nieograniczonym i nieprzeliczalnym większym niż WSZYSTKO.
>
> [milczenie]

Dodając rekurencyjnie po 1 osiąga się MOC Alef0.
Dodając dalej osiąga się większe moce.
Jaki strażnik w Twoim umyśle blokuje Ci zrozumienie tego banału?

|||||||| hehe
|||||||| To teraz odejmij od 1 liczbę 0,(9) i pokaż w jaki sposób tę
|||||||| różnicę dzielisz na połówki aż do uzyskania zera
|||||||| arytmetycznego. :-)
|||||||| per analogiam:
|||||||
||||||| Gdy od liczby 1 odejmuję 0,(9) to to samo jakbym od 1
||||||| odejmował 1 czyli otrzymywał zero arytmetyczne.
||||||| Jednak u Ciebie będzie to zero geometryczne czy raczej mniej
||||||| bo zero geometryczne to 1/1'1 a tu będzie 1/10^1'1 ale nadal
||||||| można dzielic to na kawałki.
||||||
|||||| Czy pisząc [0,1] - [0,1) = 0 arytmetyczne tworzysz fałszywy zapis?
|||||| To zapis zgodny z geometrią BRAKpunktów:
|||||| Jeśli od czegość odejmę NIC, to NIC się nie zmieni, ale
|||||| to fałszywe założenie bo pomiędzy [0,1] i [0,1) jest różnica
|||||| taka sama jak przy przecięciu się dwóch odcinków na
|||||| płaszczyźnie.
|||||| Jeśli odejmiemy punkt przecięcia to te odcinki nie będą miały
|||||| wspólnego elementu a więc [0,1] =/= [0,1)
|||||| Kwestia tylko dotyczy wielkości tego odjętego punktu oraz ilości
|||||| pozostałych punktów.
|||||| Czy punktów ubyło gdy odjęliśmy brzeg?
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Co trzeba zrobić by ze zbioru [0,1] uzyskać zbiór [0,1) ?
|||
||| Odjąc punkt (według Twojej nazwy brakpunkt) 1
||
|| Niemożliwe. BRAKpunkt = NIC
|| Po odjęciu NIC z odcinka, nic się nie zmienia.

> Przecież odcinek składa się z brakpunktów a nie z punktów różnej
> długości np 1/2

Żaden odcinek nie składa się z BRAKpunktów, bowiem ma długość
będącą sumą punktów elementarnych, o wartościach większych od zero.

|||||||| bo już jest zerowa, ale możemy ciąć kwadrat na paseczki
|||||||| i uzyskać bok, który nie ma już powierzchni, ale ma długość.
|||||||| Edward Robak* z Nowej Huty
|||||||
||||||| Dlaczego nie chcesz powiedzieć ile cal kwadratowy ma Alefów
||||||| cali zwykłych długości?
||||||
|||||| Wyciąłeś całe uzasadnienie rózniczkowania na przykładzie zmiany
|||||| wymiaru, a pytasz w kółko o to samo. ;)
|||||| Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
|||||| na Alef0 odcinków elementarnych, to zgodnie z tą umową kwadrat
|||||| o boku 1 [cm] będzie zawierał Alef0^2 kwadracików
|||||| elementarnych. Stosując tę umowę konsekwentnie cal
|||||| kwadratowy będzie zawierał 2,54 * 2,54 * Alef0^2 kwadracików
|||||| elementarnych.
|||||| Pytasz o długość kwadrata o boku równym 1 cal.
|||||| Policz sobie długość kwadracika elementarnego i podstaw
|||||| do powyższego wzoru. OK? :-)
|||||| Jaką długość ma kwadrat o boku równym 1 ? Wiesz?
|||||| Czy ta długość zależy od jednostki, a więc od umowy? :)
|||||| Edward Robak* z Nowej Huty
|||||| ~>°<~
|||||| miłośnik mądrości i nie tylko :)
|||||
||||| Tak się składa że kwadracik elementarny liczony jest akurat
||||| w centymetrach?
||||
|||| Przeczytaj to zdanie i napisz jeszcze raz o co pytasz::
|||| "Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
|||| na Alef0 odcinków elementarnych"
|||| Robakks
|||| *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
|||| PS Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
|| Edward Robak* z Nowej Huty
|| ~>°<~
||miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> [milczenie]

Każda figura geometryczna o powierzchni niezerowej
jest odcinkiem, którego długość mierzy się tą powierzchnią.
Kwadrat o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższy od kwadrata
mającego bok równy 1.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
10.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
11.02 Robakks
11.02 Robakks
11.02 zdumiony
11.02 Robakks
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem