Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Date: Wed, 10 Feb 2010 15:02:40 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 264
Message-ID: <hkue9u$ed8$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkhdm7$sd0$1@inews.gazeta.pl> <hkhquv$35i$1@news.onet.pl>
<hkjaqi$f9b$1@news.onet.pl> <hkjfma$djm$1@inews.gazeta.pl>
<hkjg70$vjd$1@news.onet.pl> <hkjhta$kgb$1@inews.gazeta.pl>
<hkjrq1$1gq$1@news.onet.pl> <hkk2vt$guv$1@inews.gazeta.pl>
<hkki2n$3tu$1@news.onet.pl> <hkklc6$p13$1@inews.gazeta.pl>
<hkmbh5$uq$1@news.onet.pl> <hkmcap$20l$1@inews.gazeta.pl>
<hkmcr0$44k$1@news.onet.pl> <hkmdo8$6p2$1@inews.gazeta.pl>
<hkollp$fa5$1@inews.gazeta.pl> <hkoqm3$1v9$1@news.onet.pl>
<hkp0qt$eh5$1@news.interia.pl> <hkpekm$vrm$1@news.onet.pl>
<hkr641$nm6$1@inews.gazeta.pl> <hkr9p0$66h$1@inews.gazeta.pl>
<hkrb64$pmv$1@news.onet.pl> <hks0rf$s0f$1@inews.gazeta.pl>
<hks87s$269$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079036176.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265810559 14760 89.79.36.176 (10 Feb 2010 14:02:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 14:02:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: robakks
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:198982 pl.sci.psychologia:511020
Ukryj nagłówki
"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hks87s$269$1@news.onet.pl...
| "Robakks" <R...@g...pl>
| news:hks0rf$s0f$1@inews.gazeta.pl...
|| "zdumiony" <z...@j...pl>
||| "Robakks" <R...@g...pl>
|||| "zdumiony" <z...@j...pl>
||||| "Robakks" <R...@g...pl>
|||||| "zdumiony" <z...@j...pl>
||||||| "Robakks" <R...@i...eu>
|||||||| 0 <= to jest jedno zero arytmetyczne
|||||||| dodajemy drugie takie same zero
|||||||| 0 + 0 = 00
|||||||| Jeśli tu nie widzisz dwóch zer (symbol WC) to ile jest tych zer?
|||||||
||||||| A jak zapisac 1.5 *0 albo 1/2*0 albo 0*0 ?
||||||
|||||| Napisałem, że dwa zera 00 to nie jedno, co widać.
|||||| Zanim nie potwierdzisz, że 2 to nie 1 nie bardzo jest o czym
|||||| rozmawiać w temacie ilości elementów o zerowej wartości.
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Czy dwa zera 00 to więcej niż jedno 0 ?
|||
||| A co to za zapis dwa zera? 0 + 0 = 0
||| czy 2*0 to dwa zera? w takim razie jak zapisać 1/2*0 czy 0*0 ?
||
|| Dwa zera to taki zapis gdy pani nauczycielka powie:
|| "a teraz kochane dzieci napisze jedynkę i dwa zera"
|| Dzieci piszą 100.
|| Zero piszą dwa razy
|| Poznają element zbioru o nazwie ZERO.
>
> Czy 1+1 to 11 ?
Czy zbiór pusty o mocy 18 to 000000000000000000 ?
||||||||| 2*0=0+0=(1-1)+(1-1)=2-2=0
||||||||
|||||||| Naucz się jeszcze odróżniać ILOŚĆ od WARTOŚCI
|||||||| Dodając wartość zero do wartości zero suma ma wartość zero
|||||||| Dodając jeden element o wielkości zero do drugiego elementu
|||||||| o wielkości zero uzyskuje się dwuelementowy zbiór o mocy 2
|||||||
||||||| A 1+1 to 11 albo 20 bo musi też być dwuelementowy zbiór
||||||
|||||| Piszesz o ilości czy wartości?
|||||| 1+1 to dwa elemety w zapisie binarnym 10, dwie pozycje znaczące
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Czy odróżniasz ilość od wartości?
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
>
> [milczenie]
Dlaczego nie odróżniasz ilości monet od wartości monet?
Spadłeś może z Księżyca, gdzie nie ma monet? :-)
||||||||| odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
||||||||| WSZYSTKO
||||||||| Dobrze zrozumiałem?
||||||||
|||||||| Bardzo dobrze z maleńkim wyjątkiem:
|||||||| odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
|||||||| WSZYSTKO co PRAWDZIWE
|||||||| Zbiór liczb porządkowych LP jest większy i zawiera również
|||||||| liczby ponadprawdziwe, a więc większe niż WSZYSTKO
|||||||| (symbol W)
|||||||| W+1 > W
|||||||| i liczby tej nie ma w zbiorze WSZYSTKO
|||||||
||||||| Z tym się nie mogę zgodzić. Udowodniłem że gdy mamy
||||||| odwrotność zera, to taka liczba N=N+1. Gdy pisałem to o 1'1
||||||| to mówiłeś że nie odróżniam zera arytmetycznego od
||||||| geometrycznego, ale tu mamy do czynienia z
||||||| zerem ARYTMETYCZNYM i jeśli W=1/0 to W+1=W
||||||| co należało pokazać
||||||
|||||| Napisałeś poemat w którym wymieszałeś zero geometryczne
|||||| z zerem arytmetycznym i wyszły Ci jakieś bzdury - i ten poemat
|||||| nazywasz słowami "Udowodniłem". To orzekanie bez
|||||| uzasadnienia prawdziwości. Jedyną rzecz jaką udowodniłeś
|||||| to fakt, że nie odróżniasz zera arytmetycznego 0=A-A od zera
|||||| geometrycznego
|||||| +0 = 1/oo, dlatego twoje poeamty tworzą paradoksy. :-)
|||||| Napisałeś w swoim poemacie "jeśli W=1/0" tak jakbyś nie czytał
|||||| osi Robakksa:
|||||| 0/0------1/0------2/0------3/0---...---W-1------W---
> LP
|||||| Nie możesz sobie przyjmować fałszywych założeń, że W występuje
|||||| równocześnie na osi w dwóch miejscach będąc równocześnie
|||||| liczbą dużą i małą. Czym innym jest liczba 1/0 a czym innym W.
|||||| Założenie "jeśli W=1/0" jest fałszywe.
|||||| Po co w ogóle coś zakładać, skoro świata się nie zakłada,
|||||| lecz odkrywa? :-)
|||||
||||| Jakie wymieszanie, twierdzisz że W= 1 / zero ARYTMETYCZNE
||||| zajmuję się tylko zerem ARYTMETYCZNYM
||||
|||| Liczba W+1 nie występuje w zbiorze W, jest więc ponad WSZYSTKO
|||| podobnie jak liczba Alef0+1 nie występuje w zbiorze Alef0
|||| Liczba Alef0+1 jest pozaskończona, to przekroczenie granicy.
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
>
> [milczenie]
Bez rekurencyjnego przejścia przez granicę Alef0
nie jesteś w stanie osiągnąć większych mocy niż Alef0.
Czego się boisz? Prawdy. Tak?
||||||||| ... i uzyskujemy zbiór PEŁNY, hotel ma komplet gości
|||||||| i ani jeden pokój nie jest pusty. W tym momencie mija
|||||||| "równo 2 minuty"
|||||||
||||||| Bądźmy ściśli, to dzieje się w czasie 2 minuty - (+0), czyli
||||||| minimalnie wczęsniej a +0 daje się dzielić na mniejsze
||||||| kawałki jak się zgodziłeś wcześniej.
||||||
|||||| hehe ;DDD
|||||| Sam przecież wprowadziłeś to małe zamieszanie przywołując
|||||| funkcję tangens i dziedzinę liczb rzeczywistych, a ja zabawiłem
|||||| się z Tobą w tę Twoją grę pokazując, że liczba rzeczywista składa
|||||| się z części całkowitej i częci ułamkowej L,u
|||||| Gdy L osiągnęło już granicę i hotel się zapełnił to funkcja tg jeszcze
|||||| nie ma maksimum bo jeszcze ,u może sobie rosnąć, ale gości
|||||| w hotelu już nie przybywa.
|||||| Napisz jak rozumiesz powyższe. OK? :-)
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Napisz, czy liczba L,u jest większa od liczby L,0 dla 0,u > 0
|||
||| Nie ma takiej liczby jak L,u
||
|| Niedobrze...
>
> [milczenie]
Każda liczba z przedziału (0,1) to liczba L,u dla L=0
|||||||| Dokładnie. To dzieje się już po czasie "równe 2 minuty".
|||||||| Wchodzimy w obszar liczb SILNYCH większych od Alef0.
|||||||| Tu są zbiory o licznościach (9), R, 2^R itd.
|||||||
||||||| To się dzieje w czasie przed dwoma minutami.
||||||
|||||| Więc się zdecyduj, czy hotel zapełnia się w czasie "równe 2
|||||| minuty" = 2 czy o punkt wcześniej =1,(9). OK?
|||||| Nie dodajemy gości ułamkowych lecz całkowitych.
|||||
||||| W chwili 2 minuty - +0 ma gości Alef0, potem dodaje 1'1, 2'1 3'1
||||| i inne silne
||||
|||| Do czego dodaje, gdy hotel już PEŁNY i nie ma wolnych pokoi?
|||
||| Hotel ma tyle miejsc co zbiór LP
||
|| Niemożliwe. Hotel ma przeliczalną ilość pokoi a LP jest zbiorem
|| nieograniczonym i nieprzeliczalnym większym niż WSZYSTKO.
>
> [milczenie]
Dodając rekurencyjnie po 1 osiąga się MOC Alef0.
Dodając dalej osiąga się większe moce.
Jaki strażnik w Twoim umyśle blokuje Ci zrozumienie tego banału?
|||||||| hehe
|||||||| To teraz odejmij od 1 liczbę 0,(9) i pokaż w jaki sposób tę
|||||||| różnicę dzielisz na połówki aż do uzyskania zera
|||||||| arytmetycznego. :-)
|||||||| per analogiam:
|||||||
||||||| Gdy od liczby 1 odejmuję 0,(9) to to samo jakbym od 1
||||||| odejmował 1 czyli otrzymywał zero arytmetyczne.
||||||| Jednak u Ciebie będzie to zero geometryczne czy raczej mniej
||||||| bo zero geometryczne to 1/1'1 a tu będzie 1/10^1'1 ale nadal
||||||| można dzielic to na kawałki.
||||||
|||||| Czy pisząc [0,1] - [0,1) = 0 arytmetyczne tworzysz fałszywy zapis?
|||||| To zapis zgodny z geometrią BRAKpunktów:
|||||| Jeśli od czegość odejmę NIC, to NIC się nie zmieni, ale
|||||| to fałszywe założenie bo pomiędzy [0,1] i [0,1) jest różnica
|||||| taka sama jak przy przecięciu się dwóch odcinków na
|||||| płaszczyźnie.
|||||| Jeśli odejmiemy punkt przecięcia to te odcinki nie będą miały
|||||| wspólnego elementu a więc [0,1] =/= [0,1)
|||||| Kwestia tylko dotyczy wielkości tego odjętego punktu oraz ilości
|||||| pozostałych punktów.
|||||| Czy punktów ubyło gdy odjęliśmy brzeg?
||||
||||| [milczenie]
||||
|||| Co trzeba zrobić by ze zbioru [0,1] uzyskać zbiór [0,1) ?
|||
||| Odjąc punkt (według Twojej nazwy brakpunkt) 1
||
|| Niemożliwe. BRAKpunkt = NIC
|| Po odjęciu NIC z odcinka, nic się nie zmienia.
> Przecież odcinek składa się z brakpunktów a nie z punktów różnej
> długości np 1/2
Żaden odcinek nie składa się z BRAKpunktów, bowiem ma długość
będącą sumą punktów elementarnych, o wartościach większych od zero.
|||||||| bo już jest zerowa, ale możemy ciąć kwadrat na paseczki
|||||||| i uzyskać bok, który nie ma już powierzchni, ale ma długość.
|||||||| Edward Robak* z Nowej Huty
|||||||
||||||| Dlaczego nie chcesz powiedzieć ile cal kwadratowy ma Alefów
||||||| cali zwykłych długości?
||||||
|||||| Wyciąłeś całe uzasadnienie rózniczkowania na przykładzie zmiany
|||||| wymiaru, a pytasz w kółko o to samo. ;)
|||||| Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
|||||| na Alef0 odcinków elementarnych, to zgodnie z tą umową kwadrat
|||||| o boku 1 [cm] będzie zawierał Alef0^2 kwadracików
|||||| elementarnych. Stosując tę umowę konsekwentnie cal
|||||| kwadratowy będzie zawierał 2,54 * 2,54 * Alef0^2 kwadracików
|||||| elementarnych.
|||||| Pytasz o długość kwadrata o boku równym 1 cal.
|||||| Policz sobie długość kwadracika elementarnego i podstaw
|||||| do powyższego wzoru. OK? :-)
|||||| Jaką długość ma kwadrat o boku równym 1 ? Wiesz?
|||||| Czy ta długość zależy od jednostki, a więc od umowy? :)
|||||| Edward Robak* z Nowej Huty
|||||| ~>°<~
|||||| miłośnik mądrości i nie tylko :)
|||||
||||| Tak się składa że kwadracik elementarny liczony jest akurat
||||| w centymetrach?
||||
|||| Przeczytaj to zdanie i napisz jeszcze raz o co pytasz::
|||| "Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
|||| na Alef0 odcinków elementarnych"
|||| Robakks
|||| *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
|||| PS Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?
|||
||| [milczenie]
||
|| no szkoda...
|| Edward Robak* z Nowej Huty
|| ~>°<~
||miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> [milczenie]
Każda figura geometryczna o powierzchni niezerowej
jest odcinkiem, którego długość mierzy się tą powierzchnią.
Kwadrat o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższy od kwadrata
mającego bok równy 1.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
|