Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Date: Wed, 10 Feb 2010 15:02:40 +0100

> Czy 1+1 to 11 ?

Czy zbiór pusty o mocy 18 to 000000000000000000 ?

> [milczenie]

Dlaczego nie odróżniasz ilości monet od wartości monet?
Spadłeś może z Księżyca, gdzie nie ma monet? :-)

> LP
>
> [milczenie]

Bez rekurencyjnego przejścia przez granicę Alef0
nie jesteś w stanie osiągnąć większych mocy niż Alef0.
Czego się boisz? Prawdy. Tak?

> [milczenie]

Każda liczba z przedziału (0,1) to liczba L,u dla L=0

> [milczenie]

Dodając rekurencyjnie po 1 osiąga się MOC Alef0.
Dodając dalej osiąga się większe moce.
Jaki strażnik w Twoim umyśle blokuje Ci zrozumienie tego banału?

> Przecież odcinek składa się z brakpunktów a nie z punktów różnej
> długości np 1/2

Żaden odcinek nie składa się z BRAKpunktów, bowiem ma długość
będącą sumą punktów elementarnych, o wartościach większych od zero.

> [milczenie]

Każda figura geometryczna o powierzchni niezerowej
jest odcinkiem, którego długość mierzy się tą powierzchnią.
Kwadrat o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższy od kwadrata
mającego bok równy 1.
Robakks