Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Date: Tue, 9 Feb 2010 17:00:48 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 223
Message-ID: <hks0rf$s0f$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkhdm7$sd0$1@inews.gazeta.pl> <hkhquv$35i$1@news.onet.pl>
<hkjaqi$f9b$1@news.onet.pl> <hkjfma$djm$1@inews.gazeta.pl>
<hkjg70$vjd$1@news.onet.pl> <hkjhta$kgb$1@inews.gazeta.pl>
<hkjrq1$1gq$1@news.onet.pl> <hkk2vt$guv$1@inews.gazeta.pl>
<hkki2n$3tu$1@news.onet.pl> <hkklc6$p13$1@inews.gazeta.pl>
<hkmbh5$uq$1@news.onet.pl> <hkmcap$20l$1@inews.gazeta.pl>
<hkmcr0$44k$1@news.onet.pl> <hkmdo8$6p2$1@inews.gazeta.pl>
<hkollp$fa5$1@inews.gazeta.pl> <hkoqm3$1v9$1@news.onet.pl>
<hkp0qt$eh5$1@news.interia.pl> <hkpekm$vrm$1@news.onet.pl>
<hkr641$nm6$1@inews.gazeta.pl> <hkr9p0$66h$1@inews.gazeta.pl>
<hkrb64$pmv$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079036176.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265731248 28687 89.79.36.176 (9 Feb 2010 16:00:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 16:00:48 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: robakks
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:198893 pl.sci.psychologia:510788
Ukryj nagłówki
"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hkrb64$pmv$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>
> news:hkr9p0$66h$1@inews.gazeta.pl...
>> "zdumiony" <z...@j...pl>
>>> "Robakks" <R...@g...pl>
>>>> "zdumiony" <z...@j...pl>
>>>>> "Robakks" <R...@i...eu>
>>>>>> 0 <= to jest jedno zero arytmetyczne
>>>>>> dodajemy drugie takie same zero
>>>>>> 0 + 0 = 00
>>>>>> Jeśli tu nie widzisz dwóch zer (symbol WC) to ile jest tych zer?
>>>>>
>>>>> A jak zapisac 1.5 *0 albo 1/2*0 albo 0*0 ?
>>>>
>>>> Napisałem, że dwa zera 00 to nie jedno, co widać.
>>>> Zanim nie potwierdzisz, że 2 to nie 1 nie bardzo jest o czym
>>>> rozmawiać w temacie ilości elementów o zerowej wartości.
>>
>>> [milczenie]
>>
>> Czy dwa zera 00 to więcej niż jedno 0 ?
>
> A co to za zapis dwa zera? 0 + 0 = 0
> czy 2*0 to dwa zera? w takim razie jak zapisać 1/2*0 czy 0*0 ?
Dwa zera to taki zapis gdy pani nauczycielka powie:
"a teraz kochane dzieci napisze jedynkę i dwa zera"
Dzieci piszą 100.
Zero piszą dwa razy
Poznają element zbioru o nazwie ZERO.
>>>>>>> 2*0=0+0=(1-1)+(1-1)=2-2=0
>>>>>>
>>>>>> Naucz się jeszcze odróżniać ILOŚĆ od WARTOŚCI
>>>>>> Dodając wartość zero do wartości zero suma ma wartość zero
>>>>>> Dodając jeden element o wielkości zero do drugiego elementu
>>>>>> o wielkości zero uzyskuje się dwuelementowy zbiór o mocy 2
>>>>>
>>>>> A 1+1 to 11 albo 20 bo musi też być dwuelementowy zbiór
>>>>
>>>> Piszesz o ilości czy wartości?
>>>> 1+1 to dwa elemety w zapisie binarnym 10, dwie pozycje znaczące
>>
>>> [milczenie]
>>
>> Czy odróżniasz ilość od wartości?
>
> [milczenie]
no szkoda...
>>>>>>> odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
>>>>>>> WSZYSTKO
>>>>>>> Dobrze zrozumiałem?
>>>>>>
>>>>>> Bardzo dobrze z maleńkim wyjątkiem:
>>>>>> odwrotnością zera arytmetycznego(brakpunktu) jest
>>>>>> WSZYSTKO co PRAWDZIWE
>>>>>> Zbiór liczb porządkowych LP jest większy i zawiera również
>>>>>> liczby ponadprawdziwe, a więc większe niż WSZYSTKO
>>>>>> (symbol W)
>>>>>> W+1 > W
>>>>>> i liczby tej nie ma w zbiorze WSZYSTKO
>>>>>
>>>>> Z tym się nie mogę zgodzić. Udowodniłem że gdy mamy
>>>>> odwrotność zera, to taka liczba N=N+1. Gdy pisałem to o 1'1
>>>>> to mówiłeś że nie odróżniam zera arytmetycznego od
>>>>> geometrycznego, ale tu mamy do czynienia z
>>>>> zerem ARYTMETYCZNYM i jeśli W=1/0 to W+1=W
>>>>> co należało pokazać
>>>>
>>>> Napisałeś poemat w którym wymieszałeś zero geometryczne
>>>> z zerem arytmetycznym i wyszły Ci jakieś bzdury - i ten poemat
>>>> nazywasz słowami "Udowodniłem". To orzekanie bez
>>>> uzasadnienia prawdziwości. Jedyną rzecz jaką udowodniłeś
>>>> to fakt, że nie odróżniasz zera arytmetycznego 0=A-A od zera
>>>> geometrycznego
>>>> +0 = 1/oo, dlatego twoje poeamty tworzą paradoksy. :-)
>>>> Napisałeś w swoim poemacie "jeśli W=1/0" tak jakbyś nie czytał
>>>> osi Robakksa:
>>>> 0/0------1/0------2/0------3/0---...---W-1------W---
> LP
>>>> Nie możesz sobie przyjmować fałszywych założeń, że W występuje
>>>> równocześnie na osi w dwóch miejscach będąc równocześnie
>>>> liczbą dużą i małą. Czym innym jest liczba 1/0 a czym innym W.
>>>> Założenie "jeśli W=1/0" jest fałszywe.
>>>> Po co w ogóle coś zakładać, skoro świata się nie zakłada,
>>>> lecz odkrywa? :-)
>>>
>>> Jakie wymieszanie, twierdzisz że W= 1 / zero ARYTMETYCZNE
>>> zajmuję się tylko zerem ARYTMETYCZNYM
>>
>> Liczba W+1 nie występuje w zbiorze W, jest więc ponad WSZYSTKO
>> podobnie jak liczba Alef0+1 nie występuje w zbiorze Alef0
>> Liczba Alef0+1 jest pozaskończona, to przekroczenie granicy.
>
> [milczenie]
no szkoda...
>>>>>>> ... i uzyskujemy zbiór PEŁNY, hotel ma komplet gości
>>>>>> i ani jeden pokój nie jest pusty. W tym momencie mija
>>>>>> "równo 2 minuty"
>>>>>
>>>>> Bądźmy ściśli, to dzieje się w czasie 2 minuty - (+0), czyli
>>>>> minimalnie wczęsniej a +0 daje się dzielić na mniejsze
>>>>> kawałki jak się zgodziłeś wcześniej.
>>>>
>>>> hehe ;DDD
>>>> Sam przecież wprowadziłeś to małe zamieszanie przywołując
>>>> funkcję tangens i dziedzinę liczb rzeczywistych, a ja zabawiłem
>>>> się z Tobą w tę Twoją grę pokazując, że liczba rzeczywista składa
>>>> się z części całkowitej i częci ułamkowej L,u
>>>> Gdy L osiągnęło już granicę i hotel się zapełnił to funkcja tg jeszcze
>>>> nie ma maksimum bo jeszcze ,u może sobie rosnąć, ale gości
>>>> w hotelu już nie przybywa.
>>>> Napisz jak rozumiesz powyższe. OK? :-)
>>
>>> [milczenie]
>>
>> Napisz, czy liczba L,u jest większa od liczby L,0 dla 0,u > 0
>
> Nie ma takiej liczby jak L,u
Niedobrze...
>>>>>> Dokładnie. To dzieje się już po czasie "równe 2 minuty".
>>>>>> Wchodzimy w obszar liczb SILNYCH większych od Alef0.
>>>>>> Tu są zbiory o licznościach (9), R, 2^R itd.
>>>>>
>>>>> To się dzieje w czasie przed dwoma minutami.
>>>>
>>>> Więc się zdecyduj, czy hotel zapełnia się w czasie "równe 2
>>>> minuty" = 2 czy o punkt wcześniej =1,(9). OK?
>>>> Nie dodajemy gości ułamkowych lecz całkowitych.
>>>
>>> W chwili 2 minuty - +0 ma gości Alef0, potem dodaje 1'1, 2'1 3'1
>>> i inne silne
>>
>> Do czego dodaje, gdy hotel już PEŁNY i nie ma wolnych pokoi?
>
> Hotel ma tyle miejsc co zbiór LP
Niemożliwe. Hotel ma przeliczalną ilość pokoi a LP jest zbiorem
nieograniczonym i nieprzeliczalnym większym niż WSZYSTKO.
>>>>>> hehe
>>>>>> To teraz odejmij od 1 liczbę 0,(9) i pokaż w jaki sposób tę
>>>>>> różnicę dzielisz na połówki aż do uzyskania zera
>>>>>> arytmetycznego. :-)
>>>>>> per analogiam:
>>>>>
>>>>> Gdy od liczby 1 odejmuję 0,(9) to to samo jakbym od 1
>>>>> odejmował 1 czyli otrzymywał zero arytmetyczne.
>>>>> Jednak u Ciebie będzie to zero geometryczne czy raczej mniej
>>>>> bo zero geometryczne to 1/1'1 a tu będzie 1/10^1'1 ale nadal
>>>>> można dzielic to na kawałki.
>>>>
>>>> Czy pisząc [0,1] - [0,1) = 0 arytmetyczne tworzysz fałszywy zapis?
>>>> To zapis zgodny z geometrią BRAKpunktów:
>>>> Jeśli od czegość odejmę NIC, to NIC się nie zmieni, ale
>>>> to fałszywe założenie bo pomiędzy [0,1] i [0,1) jest różnica
>>>> taka sama jak przy przecięciu się dwóch odcinków na
>>>> płaszczyźnie.
>>>> Jeśli odejmiemy punkt przecięcia to te odcinki nie będą miały
>>>> wspólnego elementu a więc [0,1] =/= [0,1)
>>>> Kwestia tylko dotyczy wielkości tego odjętego punktu oraz ilości
>>>> pozostałych punktów.
>>>> Czy punktów ubyło gdy odjęliśmy brzeg?
>>
>>> [milczenie]
>>
>> Co trzeba zrobić by ze zbioru [0,1] uzyskać zbiór [0,1) ?
>
> Odjąc punkt (według Twojej nazwy brakpunkt) 1
Niemożliwe. BRAKpunkt = NIC
Po odjęciu NIC z odcinka, nic się nie zmienia.
>>>>>> bo już jest zerowa, ale możemy ciąć kwadrat na paseczki
>>>>>> i uzyskać bok, który nie ma już powierzchni, ale ma długość.
>>>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>>>
>>>>> Dlaczego nie chcesz powiedzieć ile cal kwadratowy ma Alefów
>>>>> cali zwykłych długości?
>>>>
>>>> Wyciąłeś całe uzasadnienie rózniczkowania na przykładzie zmiany
>>>> wymiaru, a pytasz w kółko o to samo. ;)
>>>> Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
>>>> na Alef0 odcinków elementarnych, to zgodnie z tą umową kwadrat
>>>> o boku 1 [cm] będzie zawierał Alef0^2 kwadracików
>>>> elementarnych. Stosując tę umowę konsekwentnie cal
>>>> kwadratowy będzie zawierał 2,54 * 2,54 * Alef0^2 kwadracików
>>>> elementarnych.
>>>> Pytasz o długość kwadrata o boku równym 1 cal.
>>>> Policz sobie długość kwadracika elementarnego i podstaw
>>>> do powyższego wzoru. OK? :-)
>>>> Jaką długość ma kwadrat o boku równym 1 ? Wiesz?
>>>> Czy ta długość zależy od jednostki, a więc od umowy? :)
>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>>>> ~>°<~
>>>> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>>>
>>> Tak się składa że kwadracik elementarny liczony jest akurat
>>> w centymetrach?
>>
>> Przeczytaj to zdanie i napisz jeszcze raz o co pytasz::
>> "Gdy się umówimy, że odcinek o długości 1 [cm] podzieliliśmy
>> na Alef0 odcinków elementarnych"
>> Robakks
>> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
>> PS Dlaczego nie odpowiadasz na pytania?
>
> [milczenie]
no szkoda...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
|