Robal na liliach

1. Data: 2002-07-18 09:27:07

Temat: Robal na liliach
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to takiego jest jak w temacie ? Pomaranczowe z czarnymi nozkami i
zawziecie zjada mi liscie lili :-(((
Juz raz jednego zdjelam z lisci, wczoraj pojawil sie drugi :-((( Jak je
wyprosic ?

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2002-07-18 09:34:30

Temat: Re: Robal na liliach
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości
> Co to takiego jest jak w temacie ? Pomaranczowe z czarnymi nozkami i
> zawziecie zjada mi liscie lili :-(((
> Juz raz jednego zdjelam z lisci, wczoraj pojawil sie drugi :-((( Jak je
> wyprosic ?

Poskrzypek (bądź poskrzypka, spotkałam się z obiema formami) liliowiec.
Możliwości: usuwać mechanicznie - owady i obrzydliwe kokony z
larwami.Rozgniatać naturalnie:-)) Możliwość druga - Metox, wyjątkowe
paskudztwo i bardzo toksyczne. Stanowczo polecam mechanicznie, znowu tyle
ich nie ma, żeby się nie dało, i duże też są.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-07-18 09:48:50

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poskrzypek (bądź poskrzypka, spotkałam się z obiema formami) liliowiec.
Nawet toto ladne jest.... ale apetyt tez ma :-(

> Możliwości: usuwać mechanicznie - owady i obrzydliwe kokony z
> larwami.Rozgniatać naturalnie:-))
Kokona nie zauwazylam :-( ... A oba wlasnie tak zginely :-(

Możliwość druga - Metox, wyjątkowe
> paskudztwo i bardzo toksyczne.
A to sobie daruje :-( Inwazji jeszcze nie ma :-)))

Dziekuje bardzo
Asia

4. Data: 2002-07-18 10:57:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet toto ladne jest.... ale apetyt tez ma :-(

> Kokona nie zauwazylam :-( ... A oba wlasnie tak zginely :-(

Przyjrzyj się. Te kokony wyglądają jak...jakby tu elegancko
powiedzieć...odchody jakiegoś zwierzęcia, niekształtne, czarne, jakby
śluzowatem połyskujące, wielkości jakiś cm średnicy, choć nieregularne.
Wzbudzają obrzydzenie. W środku kokonu siedzi już gotujący się do ataku
owad:-(((

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-07-18 14:32:58

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> wrote in message news:ah61me$ob8$1@news2.tpi.pl...
> Co to takiego jest jak w temacie ? Pomaranczowe z czarnymi nozkami i
> zawziecie zjada mi liscie lili :-(((
> Juz raz jednego zdjelam z lisci, wczoraj pojawil sie drugi :-((( Jak je
> wyprosic ?

Chcialbym miec tylko takie robale. Jeden dziennie. Japonczykow sa
tysiace dziennie :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-07-18 19:44:23

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Drugie Pearl Harbor? :-)

Tak to wyglada. Albo buduja trzecia Japonie. A wyczytalem nawet, ze
chrzaszcze japonskie to szkodnik numer 1 w Indianie.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2002-07-18 20:05:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> writes:

> Chcialbym miec tylko takie robale. Jeden dziennie. Japonczykow sa
> tysiace dziennie :-(

Drugie Pearl Harbor? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gospodyni jedna spod miasta Łódź
rzekła: ,,Dziwny odór gazu tu czuć.''

8. Data: 2002-07-18 20:31:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drugie Pearl Harbor? :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
> Gospodyni jedna spod miasta Łódź
> rzekła: ,,Dziwny odór gazu tu czuć.''
> Trzask! Błysnęła zapałka...
> potem w dwustu kawałkach
> oglądała na podwórku ją młódź.
> (C) Grzegorz Gigol

Bardzo ładnie dobrałeś ten limeryk do treści listu, zresztą nie pierwszy
raz.

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

9. Data: 2002-07-18 20:38:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> writes:

> Tak to wyglada. Albo buduja trzecia Japonie. A wyczytalem nawet, ze
> chrzaszcze japonskie to szkodnik numer 1 w Indianie.

No patrz pan, prawie jak u nas kiedyś stonka... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Romantyczny nasz wieszcz z Nowogródka
W lesie zdybał był raz krasnoludka

10. Data: 2002-07-18 20:42:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Bardzo ładnie dobrałeś ten limeryk do treści listu, zresztą nie
> pierwszy raz.

Problem w tym, że one się same losują. A ja na ogół ich nie czytam
przed wysłaniem.

Kiedyś myślałem, żeby jakąś automagiczną inteligencję dopisać do
gnusa, żeby losowały się ,,bardziej'', ale nigdy nie mam czasu...

Pozdrawiam,
Grzesiek, z losowo wylosowaną sygnaturką
--
Na swej sztucznej szczęce pewien Niemiec
dnia pewnego siadł przez zapomnienie.

RÓŻA WESTERLAND
Tarczniki
HELP ! ... wejmutka i himalajska