Robert Szymczak i "Telepraca" w Polsacie.

1. Data: 2000-12-13 20:19:20

Temat: Robert Szymczak i "Telepraca" w Polsacie.
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))

W TV Polsat 1 dzisiaj o godz 18:30 w audycji Kurier
był reportaż o Telepracy.
Robert bardzo dużo mówił o telepracy, ON i trochę
o sobie. Świetny reportaż :-)).
Może w nocy albo jutro rano jest powtórka Kuriera
zachęcam do obejrzenia.

Gratuluję Robercie.

Marian L.

2. Data: 2000-12-13 21:31:05

Temat: Re: Robert Szymczak i "Telepraca" w Polsacie.
Od: Wojciech Nowakowski <w...@r...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

I rowniez gratuluje

Pozdrawiam

Wojciech Nowakowski
http://www.dzieci.org.pl/

3. Data: 2000-12-14 05:55:20

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:918lkb$si7$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Robert bardzo dużo mówił o telepracy, ON i trochę
> o sobie. Świetny reportaż :-)).
> Może w nocy albo jutro rano jest powtórka Kuriera

Oglądałem ?
Panie Robercie gratulacje??
Jeszcze tak do rozmyślań?
Podaj Pan przepis innym na ochotę i ochotę do????????????.
Ta sprawa już mię nie dotyczy?
Dlatego patrzę inaczej !
Uszanowanie Jan2

4. Data: 2000-12-14 08:12:27

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):
> W TV Polsat 1 dzisiaj o godz 18:30 w audycji Kurier
> był reportaż o Telepracy.

Wkurza mnie, że Polsat nie powiadomił mnie o terminie emisji...
Te media... :(
Dziękuję za gratulacje. Mam nadzieję, że puścili fragment o
dyskryminacji ON w pracy i o idei Andrzeja Człowieka w Niemocy.
Pozdrowienia,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

Nowosci swiateczne na www.dzieci.org.pl
Dodatek opiekuńczy
Trochę bezprawia spod znaku skalpela http://zoz.w.interia.pl
WWW.MONEYPOINT.AT SECOND HAND SOFORT GELD!!! NEU IN ÖSTERREICH!! 3760
Ustawa