Robie miks o kalarepce bo sezon (P)

1. Data: 2002-05-10 11:28:53

Temat: Robie miks o kalarepce bo sezon (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ja uwielbiam surowke z kalarepki. Rzeczona kalarepke obieram,
tre na tarce o grubych oczkach wraz z jednym jablkiem. Dodaje
troszke oliwy, a do smaku czosnek, sol, sok cytrynowy i szczypte
cukru, a wreszcie siekana natke pietruszki. Moim zdaniem
pycha!" Joanna Sereinig

"Mozna rowniez wydrazyc surowa, napelnic nadzieniem z mielonego
miesz podsmazonego z cebulka i pomieszanego z gotowonym ryzem;
wstawic do rondla razem z "wydrazynami", podlac bulionem;
poddusic pod przykryciem. Gdy miekka, zagescic sos wedle
upodobania." MariuszB

"Kalarepkę można również przygotować podobnie jak nadziewana
paprykę. Kalarepkę należy ugotować, następnie wydrazyc i wypelnic
nadzieniem. Do wypelnienia mozna uzyc np. mieso mielone
pomieszane z wydrazonymi kawałkami kalarepki. Po napełnieniu
kalarepek nalezy je zapiec w piekarniku."Marek Tiahnybok

"Frytki z kalarepki z jogurtowym sosem,
Sałatka z kalarepką,
Lasagne z kalarepą,
Zapiekanka z ziemniaków i kalarepki,
Jarzynowa zupa wiosenna z kalarepką" Seva
(http://uczta.vege.pl/),

Kalarepka pasteryzowana
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=240&p=21
Kalarepka w ziolach
http://www.restaurants.pl/stary/przepisy/kalarepa.ht
Kalarepka duszona
http://www.kuchnia.3miasto.pl/5330.htm

1. Data: 2002-05-10 13:24:39

Temat: Re: Robie miks o kalarepce bo sezon (P)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 May 2002 11:28:53 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>troszke oliwy, a do smaku czosnek, sol, sok cytrynowy i szczypte
>cukru, a wreszcie siekana natke pietruszki. Moim zdaniem

tm
>Kalarepka duszona
>http://www.kuchnia.3miasto.pl/5330.htm

ja tam lubie tylko i wylacznie w dwoch wersjach - surowa, obrana,
luzem, oraz ugotowana i juz... a u nas oczywiscie kalarepa jak
seler bulwowy - egzotyczne warzywo :(

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-10 13:57:19

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rob rob miksy, rob rob ...
Nota bene, juz sezon tez na: kapuste mloda, ziemniaczki, ogoreczki
malosolne, kalafiorki ....
i co Ty na to Agato? ;-)
AniaK laknaca kolejnych miksow ...

1. Data: 2002-05-10 13:58:17

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio na kolacyjkę zrobiłam tak... pomidorek, rzodkiewka, ogórek
zielony, cebulka (bączki) i kalarepka, wsystko to w kosteczkę i
"doprawiałam" serkiem homo (Bieluch).... mniam....

Trochę zostało nie wymaziane serkiem więc w chłodne miejsce i na drugie
śniadanie, ale na drugi dzień kalarepka zrobiła się już gorzka :((

Aga

1. Data: 2002-05-10 15:22:16

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>ja tam lubie tylko i wylacznie w dwoch wersjach - surowa, obrana,
>luzem, oraz ugotowana i juz... a u nas oczywiscie kalarepa jak
>seler bulwowy - egzotyczne warzywo :(

Kochanenka, takich pierdul......to nawet nie zamierzalam pisac.
Kazde dziecko wie, ze surowa kalarepka jest najlepsza z
sola.....Tu chodzilo o sztuke gotowania z kalarepka.......(howg)

A jak juz sie doczepiac to nie w dwoch wersjach lubisz tylko w 4 :

1. surowa
2. obrana
3. luzem
4. ugotowana

AgataW (Ooooo jak wsciekla :)

1. Data: 2002-05-10 15:33:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 May 2002 15:22:16 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>sola.....Tu chodzilo o sztuke gotowania z kalarepka.......(howg)
>
>A jak juz sie doczepiac to nie w dwoch wersjach lubisz tylko w 4 :

No wiesz??? hehehehehehe

Krysia, czyzby kalarepka podchodzila teraz u mnie pod kategorie
ochronna razem z cielatkami, prosiaczkami etc...ciasno cos sie
robi tu
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----