Robienie kawy

1. Data: 2001-02-24 13:52:21

Temat: Robienie kawy
Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak pomoc pozbyc sie bliskiej przyjaciolce problemu " robienia
kawy" ?

Przez dluzszy czas ciezko pracujac i rownolegle studiujac byla
sekretarka i choc dawno to juz ma za soba, problem kawy
we wlasnym mieszkaniu dla bliskich przyjaciol pozostal,
( choc za diabla nie chce sie do tego przyznac ciagle to ja boli )

Probowalem roznych rzeczy: zastepowanie kawy lampka wina lub
piwem, robiac kawe dla niej, (...) ale niestety czuje, ze to nie pomaga
za to ona czuje sie tylko "jak pod miskrosopem" albo na muszce.

Czy mozna cos poradzic czy lepiej nic nie robic ? ( Pod warunkiem,
ze nie bezdie sie szkodzic )

Darek

1. Data: 2001-02-24 14:26:43

Temat: Re: Robienie kawy
Od: "Jarmush" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zawszemozna poweidziec kawa czy herbata - jest tylko herbata a podac
soczek:))0
a tak powanznie to lepiej jest pogadac z Nia na ten temat jesli oczywiscie
zechce - a wtedy sie okaze co byloby pomoca...
pozdroofka jarmush

1. Data: 2001-02-25 23:47:03

Temat: Odp: Robienie kawy
Od: "JaroMi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pomoc pozbyc sie bliskiej przyjaciolce problemu " robienia
> kawy" ?
Oj, a może przybliżyć? co to za problem?

1. Data: 2001-02-26 00:03:47

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaroMi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oj, a może przybliżyć? co to za problem?

Piętno sekretarki [i związanego z tym niekiedy usługiwania] ciągnie się za nią i
prześladuje ją
nawet w domu.

P.

1. Data: 2001-02-26 12:53:43

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam twardzieli co im niestraszne smoki... no moze raczej ciezary silowni,
ale ... bez kawy (1 to minimum) to mdleja mi na rekach :-)),
a nawet jesli nie, to i tak maja zmarnowany dzien.
Natomiast z apteczki, srodki przeciwbolowe zniknely w ciagu 2 tygodni...
Az strach pomyslec co bedzie gdy w sklepach zabraknie kawy :-)
Z powazniej, to nalog, chyba nie taki grozny, a zerwanie z nim po prostu
boli.
Czemu ta osoba chce przestac pic kawe? Czy ciagle picie jej jest uciazliwe?
Zdrowia! Duch

1. Data: 2001-02-26 18:20:08

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu ta osoba chce przestac pic kawe? Czy ciagle picie jej jest
uciazliwe?
> Zdrowia! Duch

Tu nie chodzi o picie, trudno jest to bardziej trafniej i (dosadniej ...)
okreslic niz Paulo.

1. Data: 2001-02-27 21:25:24

Od: "Janusz Lusiński" <E...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:978eaf$7t1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> za to ona czuje sie tylko "jak pod miskrosopem" albo na muszce.
>
> Czy mozna cos poradzic czy lepiej nic nie robic ? ( Pod warunkiem,

Witam
jak się zaprogramuje System operacyjny do jakiejś czynności to trzeba go
później samodzielnie przeprogramować. nie ma innej rady, ale trzeba wiedzieć
jak on działa i gdzie go szukać.
.Może trochę nowej wiedzy o człowieku i jego Istocie.
O Świadomości (która nie jest w mózgu). O systemach sterownia.
Polecam www.kosmos.pl/space=procesor.htm
Całość tekstu można zamówić pod adresem e...@p...home.pl
Pozdrawiam Eliasz.
Wyjaśnienie przeczytasz w wykładzie "Dlaczego Człowiek jest swoim zabójcą"

1. Data: 2001-02-28 15:50:43

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak się zaprogramuje System operacyjny do jakiejś czynności to trzeba go
> później samodzielnie przeprogramować. nie ma innej rady, ale trzeba
wiedzieć
> jak on działa i gdzie go szukać.

Hmm ... a gdzie szanowny pan ma gniazdko ? w potylicy czy moze troche nizej
?

1. Data: 2001-03-04 21:47:56

Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> [...]
> sekretarka i choc dawno to juz ma za soba, problem kawy
> we wlasnym mieszkaniu dla bliskich przyjaciol pozostal,

Kobiety to mają problemy...
Pozazdrościć!
Tobi

Wizyta u psychologa/Krakow
Czy to jest fair?
Dzisiaj na lekcji była ostra dyskusja!!!
Nocne rozmowy 23.02.01 - TVP1 godz 22:15
Lęk w dziecinstwie