Robiłem wczoraj pasztet..........

1. Data: 2000-02-01 11:28:07

Temat: Robiłem wczoraj pasztet..........
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i znowu zapomniałem o grzybach...... ech skleroza :)))
A dziś na obiad papryka faszerowana mięsem mielonym - mniam

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-02 06:32:14

Temat: Re: Robiłem wczoraj pasztet..........
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:876g4g$db2$...@f...man.torun.pl...
> i znowu zapomniałem o grzybach...... ech skleroza :)))
> A dziś na obiad papryka faszerowana mięsem mielonym - mniam

mniam....czy Ty masz czas na cos jeszcze oprocz siedzenia w kuchni i
tworzenia przysmakow drazniacych podniebienie osob czytajacych o tym ?
:)))

Lilla

1. Data: 2000-02-02 07:41:52

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> i znowu zapomniałem o grzybach...... ech skleroza :)))

I dlatego ja czytam zwykle przepis w ksiazce kucharskiej,
nie dlatego, zeby zrobic dokladnie wedlug niego, ale zeby
nie zapomniec o jakims skladniku.
Ech, ta skleroza..

BK

1. Data: 2000-02-02 07:51:15

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepisy w ksiazce sa dobre, jesli robi sie nowa potrawe - ja przepis
dostalem od mamy i robie wg. niego. Ale i bez grzybów jest pyszny. Tym razem
wyszedl mi bardziej puszysty - dodalem jeszcze jedna bulke nasaczana i
wiecej boczku.

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<3...@s...com.pl>...

1. Data: 2000-02-02 07:52:24

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No poza tym to jeszcze pracuje, mam rodzinę i gram w gry komputerowe :)))

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-02 10:30:14

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:878nrc$8p4$...@f...man.torun.pl...
> No poza tym to jeszcze pracuje, mam rodzinę i gram w gry komputerowe
:)))

Naprawde podziwiam, .....a moze Twoja doba ma wiecej niz 24 godz. ? :)

Lilla

1. Data: 2000-02-02 10:36:08

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, czasami też mi się tak wydaje, ale to chyba niemożliwe ?:))))

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-02 10:44:17

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawie jak ja :) Ale ja gotuje tylko czasem, z zona w weekendy. Ale poza
tym to jeszcze gram w kosza i uprawiam karate :)

Jader

p.s. A w co grasz?

1. Data: 2000-02-02 11:11:44

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gram w gry komputerowe
>
> To prawie jak ja :)

Jesli tak to moze wiecie czy pokazalo sie juz Diablo2, nie wysylajcie na
gry.strategiczne, bo oni sa na etapie Settlersi III - skad wziac mlotek.

1. Data: 2000-02-02 11:27:03

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma być na wiosnę, ew. lato :(((
A kto jest na poziomie szukania młotka w Settlersach ???

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

Kuchenka mikrofalowa-przepisy