Robimy strone WWW!!!

1. Data: 2002-12-22 16:24:52

Temat: Robimy strone WWW!!!
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kochane grupowiczki!!!
W związki z zainteresowaniem tematem odnośnie strony www grupowiczek, ja to
znaczy Magda i Kropelka nawiązujemy bezinteresowną współpracę przy tworzeniu
tej strony.
Stąd moja gorąca prośba do Was grupowiczki.
Podeślijcie swoje zdjęcia, opis nie wiem może jakieś przepisy, kosmetyki
ulubione itp. wszystko to co chcecie później zobaczyć na wspólnej stronie.
Wszelkie pomysły bardzo mile widziane.
Oczywiście odpowiedzi podsyłajcie na mijego priva.
m...@p...fm

Pozdrawiam i czekam na materiały.
Magda

1. Data: 2002-12-22 18:54:18

Temat: Re: Robimy strone WWW!!!
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie zainteresowana osoby zapraszam do współpracy, żeby później nie
było tak że będziemy potem miały wypomniane z Kropelką, iż zrobiłyśmy tak a
nie inaczej.
Tak więc powtórze jeszcze raz jak macie pomysły jak strona ma wyglądać to
ślijcie maila do Kropelki, jeżeli macie jakieś ciekawe materiały, zdjęcia, o
ile chcecie i wyrażacie zgodę na ich publikowanie, itd.
Wiem,że są święta dlatego trochę możemy z tym poczekać.
Osoby chętne do współtworzenia zapraszam.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-12-23 08:27:27

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madziarka <m...@p...fm> w wiadomości do grup

> Kochane grupowiczki!!!
> W związki z zainteresowaniem tematem odnośnie strony www grupowiczek, > ja
to znaczy Magda i Kropelka nawiązujemy bezinteresowną współpracę
> przy tworzeniu tej strony.

Pomysl, jak juz przyznalam, swietny i sama bym Wam pomogla, gdybym tylko
potrafila :-)
Mysle jednak, ze przed rozpoczeciem trzeba by sie zastanowic, co mialoby byc
na tej stronie, zeby nie wyszlo pomieszanie z poplataniem ;-) Na pewno
informacje o nas, moze jakies rankingi kosmetykow... Moze warto byloby
podpytac grupowiczki ;-)

Gosia

1. Data: 2002-12-23 09:25:15

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
> na tej stronie, zeby nie wyszlo pomieszanie z poplataniem ;-) Na pewno
> informacje o nas, moze jakies rankingi kosmetykow... Moze warto byloby

Ja uwazam ze nie powinna to byc strona o kosmetykach bo takich wiele i nie
ma sensu tworzyc kolejnej. To ma byc strona o nas, o grupie.
na pewno powinny sie znajesc informacje o uczestnikach grupy (tzn tych
ktorzy sobie tego zazycza), o naszych spotkaniach. Przyda sie tez FAQ z
opisami najczesciej poruszanych tematow zeby moze juz do nich nie wracac tak
raz w tygodniu (mam na mysli baza pod cienie, grochowska itp). Opracowac
porzadnie te tematy na podstawie zamieszczonych juz postow i przedstawic to
na grupie.
Jak kazda grupowa strona moim zdaniem powinna zawierac dzial o netykiecie.
Bardzo czesto sa tutaj z nia problemy.
Myslalam nad zrobieniem sondy/formularza z tymi pytaniami ktore ostatnio
byly podawane (kolor oczu, wlosow, wzrost itp) i potem zrobieniu statytyki
wygladowej grupy:-) Moze nawet jakis rysuneczek ze przecietna grupowiczka to
np. Ma zielone oczy, naturalne szare i bez koloru wlosy ktore farbuje na
cudowny braz, cere ma mieszana z wyskakujacymi co chwile pryszczami i uzywa
czerwonych cieni co oczu hehehehe.Jakos humorystycznie to przedstawic.
Mysle ze pomysly wyjda w trakcie tworzenia. Ale fajnie gdybyscie napisaly
jakie dzialy chcialybyscie (chcielibyscie) zeby sie znalazly.
Za strone na ostro zabierzemy sie po swietach wiec troche czasu na
przemyslenia jest:-)

> Gosia

Kropelka

1. Data: 2002-12-23 11:15:11

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> w wiadomości

> Ja uwazam ze nie powinna to byc strona o kosmetykach bo takich wiele i nie
> ma sensu tworzyc kolejnej. To ma byc strona o nas, o grupie.

Zgadzam sie. Chociaz o kosmetykach na pewno cos byc powinno - na przyklad
nasze prywatne "odkrycia za grosze" albo wlasne pomysly (dziewczyny kiedys
mowily o balsamach robionych z oliwki np :-)

> [...]
> opisami najczesciej poruszanych tematow zeby moze juz do nich nie wracac >
tak raz w tygodniu (mam na mysli baza pod cienie, grochowska itp).

O, to na pewno :-) Moge sie podjac stworzenia jakichs opisow do FAQ, jesli
bedzie Wam potrzebna pomoc :-)

> Jak kazda grupowa strona moim zdaniem powinna zawierac dzial o netykiecie.

Zgadzam sie.

> [...]
> np. Ma zielone oczy, naturalne szare i bez koloru wlosy ktore farbuje na
> cudowny braz, cere ma mieszana z wyskakujacymi co chwile pryszczami i

To koniecznie :-) Pewnie ktos ma talenta plastyczne w naszym gronie ;-))

Gosia

1. Data: 2002-12-23 11:33:38

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam sie. Chociaz o kosmetykach na pewno cos byc powinno - na przyklad
> nasze prywatne "odkrycia za grosze" albo wlasne pomysly (dziewczyny kiedys
> mowily o balsamach robionych z oliwki np :-)

Ooo.. o takich tak. Chodzilo mi tylko o to zeby to nie byla typowa strona o
kosmetykach. Bo i tak nie zrobimy nigdy czegos takiego jak wizaz.pl wiec
fajnie by bylo cos bardziej oryginalnego. Wydaje mi sie ze wszelkie pomysly
przechodzace przez grupe (te ciekawsze) bedzie mozna spokojnie tam uzyc.

> tak raz w tygodniu (mam na mysli baza pod cienie, grochowska itp).
>
> O, to na pewno :-) Moge sie podjac stworzenia jakichs opisow do FAQ, jesli
> bedzie Wam potrzebna pomoc :-)

Jasne ze kazdy chetny do pomocy sie przyda:-)
Dogadamy sie konkretnie co i jak po swietach. Podzielimy role itp hehehe..
Damy sie do tego czasu szanse zglosic wszystkim chetnym.

[ciach]

> To koniecznie :-) Pewnie ktos ma talenta plastyczne w naszym gronie ;-))
No mam nadzieje ze ktos taki sie znajdzie:-)

> Gosia
Kropelka

1. Data: 2002-12-23 12:16:43

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> No mam nadzieje ze ktos taki sie znajdzie:-)

Albo ktos kto dobrze zna photoshopa ;-)) Tam sie da zrobic wszystko ;-)

1. Data: 2002-12-23 13:52:58

Od: "Mielech" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam na imię Paweł i pierwszy raz piszę do tej grupy, choć czytam ją co
jakiś czas. Jeśli potrzebujecie troszkę technicznej pomocy przy stronie to
mogę pomóc. Co prawda nigdy nie robiłem strony na temat urody, ale podstawy
do tworzenia www posiadam. Polecam się na przyszłość i pozdrawiam!

--

Mielech
---

1. Data: 2002-12-23 17:57:06

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> w wiadomości

> Ooo.. o takich tak. Chodzilo mi tylko o to zeby to nie byla typowa strona
> kosmetykach.

Zgadzam sie, lepiej cos oryginalnego :-)

> Jasne ze kazdy chetny do pomocy sie przyda:-)
> Dogadamy sie konkretnie co i jak po swietach. Podzielimy role itp hehehe..

:-)) Zrobimy zarzad, prezesow itp ;-)

Gosia

1. Data: 2002-12-23 20:49:00

Od: "Kachna" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora