Re: Róbmy swoje!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 27 Aug 2019 18:02:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Róbmy swoje!
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 22:48:30 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
polska-zielona-wyspa-te-dane-moga-byc-przelomowe-641
3017685821057a.html

> Też są dalecy od moralności. Ostatnia afera Ziobru to wybitnie pokazała.
> Prawdę mówiąc to nie ma na kogo głosować bez obrzydzenia...

to najlepiej, wiesz że cię uważam, napiszę trochę złośliwie, głosuj na złodziei
proniemieckich, którzy wam 400 mld z emerytur skradli przez lat tylko osiem,
i Polskę osłabili, wspólnie z opcją prorosyjską, na ile tylko się dało.
więc nie pisz mi o wydumanej aferze Ziobry, czy jakimś platfusie z PO,
który 0,25 mln złotych sprzeniewierzył, bo to chyba żarty jakieś.

a tam,
jacek