Róbmy swoje!

1. Data: 2019-08-14 08:49:04

Temat: Róbmy swoje!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.money.pl/gospodarka/recesja-w-europie-i-
polska-zielona-wyspa-te-dane-moga-byc-przelomowe-641
3017685821057a.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-08-14 22:41:18

Temat: Re: Róbmy swoje!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-14 08:49, XL wrote:
> https://www.money.pl/gospodarka/recesja-w-europie-i-
polska-zielona-wyspa-te-dane-moga-byc-przelomowe-641
3017685821057a.html

Pieknie!

Jeszcze, by tak Przenajjaśniejsze Premierowstwo, mogło pomyśleć za
wczasu o budowaniu własnych łańcuchów dostaw i sprzedaży, wzorem Sanacji
z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.

//Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na dno.

3. Data: 2019-08-15 13:37:31

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.08.19 um 22:41 schrieb Izaura:
> [...]
> z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.
>
> //Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na

Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i
koniunkturze.

https://www.youtube.com/watch?v=fP42RMoaPac

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-08-17 02:21:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-15 13:37, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
3017685821057a.html

> Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i

Ta, ja także nie ze wszystkimi jego tezami się zgadzam, jednak opis
rzeczywistośi jest zbieżny z moimi własnymi obserwacjami.

https://youtu.be/pjnrd7WT-f0?t=622

5. Data: 2019-08-17 09:38:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 13:37:34 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:
> [...]
3017685821057a.html

> Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i

niby coś tam dość często wyjaśnia, ale błędów w poglądach na różne sprawy
jest co niemiara.
choć właściwie miara.
jednak i tak warto go wysłuchać, zazwyczaj, wiadomo.

jacek

6. Data: 2019-08-17 09:58:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 sierpnia 2019 22:42:54 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
> z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.
>
> //Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na dno.

nie ma takiego ryzyka; przez następne 4 lata będzie rządzić PIS;
oczywiście, że trochę spieprzą, bo za mało jakby myślą,
tzn. myślą głownie o tym, jak wygrać jeszcze kolejne wybory.
dopiero później o obywatelach, a jeszcze później o kraju.
całkiem tak, jakby odwrotna kolejność nie gwarantowała prawdziwej,
ogólnej szczęśliwości.

jacek

Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
bocian
Żądłem i jadem :]