Żądłem i jadem :]

1. Data: 2019-07-30 18:42:15

Temat: Żądłem i jadem :]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://nie.com.pl/zadlem-i-jadem/

Wypoczynek na świeżym powietrzu grozi śmiercią lub kalectwem.

Wdrukowano nam w mózgi, że jeśli jest lato, świeci słońce i mamy kilka
wolnych godzin, to śmigamy za miasto. Dla zdrowia, żeby pośród pagórków
leśnych i łąk zielonych ponapawać się bursztynowym świerzopem, gryką jak
śnieg białą oraz pałającą dzięcieliną.
--
gazebo

2. Data: 2019-08-08 00:31:23

Temat: Re: Żądłem i jadem :]
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.07.19 um 18:42 schrieb gazebo:
> [...]
> wolnych godzin, to śmigamy za miasto. Dla zdrowia, żeby pośród pagórków
> leśnych i łąk zielonych ponapawać się bursztynowym świerzopem, gryką jak

Nie wszyscy sa lekliwi

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48256629792/i
n/album-72157709574925572/

demonstrantow nie bija

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48256597152/i
n/album-72157709574925572/

reklamuja sasiadow

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48256496271/i
n/album-72157709574925572/

nie burza pomnikow

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48256530841/i
n/album-72157709574925572/

dobrze jedza

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/48475489287/i
n/album-72157709574925572/

itd.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

3. Data: 2019-08-08 14:14:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 lipca 2019 18:42:16 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
> wolnych godzin, to śmigamy za miasto. Dla zdrowia, żeby pośród pagórków
> leśnych i łąk zielonych ponapawać się bursztynowym świerzopem, gryką jak

O, jak się ma uszatek? Widzę, że ktoś jeszcze wchodzi na jego stronę.

4. Data: 2019-08-08 20:22:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/08/2019 o 13:14, Jakub A. Krzewicki pisze:

> O, jak się ma uszatek? Widzę, że ktoś jeszcze wchodzi na jego stronę.

gazeta juz nie ta sama :( jednakoz poczytac dla odprezenia warto

--
gazebo

5. Data: 2019-08-08 20:36:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/08/2019 o 23:31, silvio balconetti pisze:

> Nie wszyscy sa lekliwi

> [...]
o moj Boze :))))))

--
gazebo

6. Data: 2019-08-09 02:21:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 20:22:35 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> gazeta juz nie ta sama :( jednakoz poczytac dla odprezenia warto

W roli błazna uszatek jest niezrównany, ale po tym co robił w stanie wojennym
to trudno uniknąć konstatacji, że od tej pory się do żadnej innej nie nadaje.
Wzięli go tam zresztą z tego co pamiętam z łapanki, bo nikt poważny nie chciał
się na taką rolę zgodzić.

Jak żył, tak i umrze w czapce z dzwoneczkami, zbyt krótkiej dla przesłonięcia
jego gigantycznych małżowin.

7. Data: 2019-08-09 03:34:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 02:21, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> się na taką rolę zgodzić.
>
> Jak żył, tak i umrze w czapce z dzwoneczkami, zbyt krótkiej dla przesłonięcia

Może radziecki hełmofon?
https://www.olx.pl/oferty/q-he%C5%82mofon/
//jak by tak słuchawki zdemontować, to kto wie?

8. Data: 2019-08-09 03:35:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-08 20:22, gazebo wrote:

> gazeta juz nie ta sama :( jednakoz poczytac dla odprezenia warto

'Uszatek', to stary klasyczny marksista a tera nowe trendy w świecie!

9. Data: 2019-08-09 03:45:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 03:36:26 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> 'Uszatek', to stary klasyczny marksista a tera nowe trendy w świecie!

Jaki tam z niego marksista? Po pierwsze robił to co robił, dlatego, że
na niego wypadło. Po drugie, z błazeństwa i oportunizmu. Nazywać oportunistę
zaczepionego i "ustawionego" w systemie... klasycznym ideowym marksistą -
czy nie jest to trochę śmieszne?

10. Data: 2019-08-09 04:27:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 03:45, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> zaczepionego i "ustawionego" w systemie... klasycznym ideowym marksistą -

Na takiej samej zasadzie, jak PRL był tworem klasycznego
marksizmu-leninizmu.

//i zauważ, że ten jego 'organ' nie wkręcił się w ten nowy marksizm.

Kleropol
Umysły prawaków
Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee