Umysły prawaków

1. Data: 2019-07-30 12:17:48

Temat: Umysły prawaków
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

krętymi ścieżkami chadzają.

https://natemat.pl/280253,figurka-matki-boskiej-pogo
rzelskiej-zniszczona-policja-zatrzymala-sprawcow

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-07-30 17:52:43

Temat: Re: Umysły prawaków
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2019 o 11:17, Kviat pisze:
> krętymi ścieżkami chadzają.
>
> https://natemat.pl/280253,figurka-matki-boskiej-pogo
rzelskiej-zniszczona-policja-zatrzymala-sprawcow

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
a mialo byc tak pieknie :] o kurwa, kto im te umysly tak zjebal? ja pierdole

--
gazebo

3. Data: 2019-07-31 00:29:11

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-30 12:17, Kviat wrote:
> krętymi ścieżkami chadzają.
>
> https://natemat.pl/280253,figurka-matki-boskiej-pogo
rzelskiej-zniszczona-policja-zatrzymala-sprawcow

"Policja zatrzymała sprawców zdewastowania figurki "Matki Boskiej
Pogorzelskiej", do którego doszło na warszawskiej Pradze. Jak podaje
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, za
zniszczenia odpowiadają narodowcy związani m.in. ze skrajną prawicą."

//czy ktoś rozumie to zdanie?

4. Data: 2019-07-31 00:57:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-30 17:52, gazebo wrote:

rzelskiej-zniszczona-policja-zatrzymala-sprawcow

> a mialo byc tak pieknie :] o kurwa, kto im te umysly tak zjebal? ja
> pierdole

Widać coraz wyrażniej, że ci którzy, koordynują, te manifestacje i
kontrmanifestacje, postanowili, że PiS w tym roku, ma mieć większość
bezwzględną.

5. Data: 2019-08-02 11:42:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2019 o 00:29, Izaura pisze:

> [...]
> Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, za
> zniszczenia odpowiadają narodowcy związani m.in. ze skrajną prawicą."

Jasne, wystarczy sięgnąć do historii, klasyka - polska wersja palenia
parlamentów w przedwojennych Niemczech czy wykolejania pociągów po
wojnie w Francji.

6. Data: 2019-08-05 22:24:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-02 11:42, Trybun wrote:

> [...]
>>

> Jasne, wystarczy sięgnąć do historii, klasyka - polska wersja palenia
> parlamentów w przedwojennych Niemczech czy wykolejania pociągów po

Jesteś oczytany, to rozumiesz tego typu niuansy, ale tzw. masowy
odbiorca niekoniecznie.

7. Data: 2019-08-07 13:34:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2019 o 22:24, Izaura pisze:

> Jesteś oczytany, to rozumiesz tego typu niuansy, ale tzw. masowy
> odbiorca niekoniecznie.

A cóż to takiego ten "masowy" odbiorca? Ktoś intelektualnie upośledzony?

8. Data: 2019-08-07 19:06:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-07 13:34, Trybun wrote:

> A cóż to takiego ten "masowy" odbiorca? Ktoś intelektualnie upośledzony?

Powiedzmy, że znacznie bardziej podatny na propagande.

Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".