Robótki ręczne?

1. Data: 2001-10-11 14:10:42

Temat: Robótki ręczne?
Od: "akozdrew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mi nie powiecie, że ta strona jest poświęcona robótkom ręcznym.
Czyli co dyskutujecie jak np zrobić sobie skarpetki z włuczki.
Moglibyście sobie z moją babcią pogadać.

1. Data: 2001-10-13 12:25:57

Temat: Re: Robótki ręczne?
Od: "Lineczka" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"akozdrew" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Chyba mi nie powiecie, że ta strona jest poświęcona robótkom ręcznym.
> Czyli co dyskutujecie jak np zrobić sobie skarpetki z włuczki.
> Moglibyście sobie z moją babcią pogadać.

Ja mam nadzieje, ze wlasnie temu jest ta grupa poswiecona. Mam 24 lata i
wcale sie nie wstydze tego, ze mam ochote zrobic sweter sobie i mojemu
narzeczonemu. A jesli Twoja Babcia mialaby ochote udzielic mi jakies cenne
wskazowki, to bylabym wdzieczna.
A do grupowiczow mam pytanko, czy gdzies w necie mozna znalezc szczegolowe
opisy jak sie robi jakis scieg? Potrzebny mi opis sciegu angielskiego.
Kiedys (bardzo dawno temu) robilam sweterek tym sciegiem ale juz
zapomnialam. Nie mam dostepu do "fachowej literatury" no chyba, ze zaczekam
do poniedzialku i oblece wszystkie ksiegarnie we Wrocku ;-)
Lineczka

1. Data: 2001-10-13 13:26:08

Od: "Mook" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

akozdrew <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Chyba mi nie powiecie, że ta strona jest poświęcona robótkom ręcznym.
> Czyli co dyskutujecie jak np zrobić sobie skarpetki z włuczki.
> Moglibyście sobie z moją babcią pogadać.

Bardzo chętnie. A co Babcia jeszcze robi, na drutach, szydełkiem?

Magda

1. Data: 2001-10-13 13:35:43

Od: "Dorota" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do prośby o opis ściegu angielskiego. Z góry dziękuje za
wszelką okazaną pomoc.

1. Data: 2001-10-15 07:19:02

Temat: Odp: Robótki ręczne?
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik akozdrew <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q7k8t$5bg$...@n...onet.pl...
> Chyba mi nie powiecie, że ta strona jest poświęcona robótkom ręcznym.

no tak, jak sama nazwa wskazuje, dyskutujemy na temat konstrukcji wózków
widłowych
> Czyli co dyskutujecie jak np zrobić sobie skarpetki z włuczki.

^^^^^^^^^
włóczki

ula.

Maszyna do szycia...