Roboty kuchenne...

1. Data: 2003-05-15 10:53:10

Temat: Roboty kuchenne...
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie, to bardziej na pl.rec.kuchnia, ale zapytam tutaj ;)
Macie jakieś doświadczenia z robotami kuchennymi?
Możecie polecić jakieś firmy i modele?
Znalazłem w MM w promocji Philipsa i Siemensa (niestety nie pamiętam modeli)
w cenie ok. 500zł
Chciałbym zamknąć się w takiej sumie. Robot ma mieć duży pojemnik blendera
(przynajmniej 1.5l). Większość funkcji jest raczej standardowa u różnych
producentów, więc...

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-15 11:39:09

Temat: Re: Roboty kuchenne...
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przynajmniej 1.5l). Większość funkcji jest raczej standardowa u różnych

Ja mam Philipsa Cucine, kupiony w Tesco za 299 w promocji. Jestem bardzo
zadowolona - ma blender do robienia np. koktajli, duzy pojemnik, tarcze do
surowek i plasterkow (cale z metalu, a nie plastikowa tarcza plus metalowa
wstawka), do tego tarcza do tarcia ziemniakow na placki, mieszadlo do
ubijania smietany, majonezu, metalowy noz do rozdrabniania np. miesa,
nakladka do ucierania warzyw na papke. Generalnie wykorzystuje go glownie do
surowek, czasem koktajl, metalowym nozem rozdrabniam mieso np. na mielone.

Przydalyby mu sie dodatkowo sokowirowka/wyciskarka do cytrusow i mieszadlo
do zagniatania ciasta.

ale za te cene uwazam, ze jest ok.

Z innych grup wiem, ze warte polecenia sa tez Multi Robi Zelmera, Kasia z
MPM-u, niedrogie, w 500 zl spokojnie sie zmiescisz.

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-05-15 11:54:00

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina" <_...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z innych grup wiem, ze warte polecenia sa tez Multi Robi Zelmera, Kasia z
> MPM-u, niedrogie, w 500 zl spokojnie sie zmiescisz.

Ja mam tez Philipsa model wyższy za 599 zł i ma wszystko to co twoj i
jeszcze sokowirówke, wyciskarke do cytrusów
i mieszadlo do ciasta :-))

Beata

1. Data: 2003-05-15 12:07:55

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tez Philipsa model wyższy za 599 zł i ma wszystko to co twoj i
> jeszcze sokowirówke, wyciskarke do cytrusów
> i mieszadlo do ciasta :-))

a jaki konkretnie model to jest?
I czy mozna ciasto drozdzowe w nim wyrobic i ewentualnie inne geste ciasta?

mag.

1. Data: 2003-05-15 12:12:09

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Księżyk" <b...@w...pl> wrote:

> Ja mam tez Philipsa model wyższy za 599 zł i ma wszystko to co twoj i
> jeszcze sokowirówke, wyciskarke do cytrusów
> i mieszadlo do ciasta :-))

Znaczy masz Philipsa HR7754? Możesz napisać jak działa i czy miałaś z nim
jakieś problemy?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-15 13:38:29

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy masz Philipsa HR7754? Możesz napisać jak działa i czy miałaś z nim
> jakieś problemy?
>

> --
> Przemysław Maciuszko

O dokladnie tak
Kupilam go bo znajoma miala taki sam i u niej sie super sprawowal. Mam go
dopiero od roku i nie mialam z nim zadnych przygód.
geste ciasta wyrabiam uzywajac noza tnacego.
Super sie w nim wyrabia mielone.
Ogolnie to jestem z niego zadowolona.

Beata

1. Data: 2003-05-15 14:25:27

Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przynajmniej 1.5l). Większość funkcji jest raczej standardowa u różnych

Odradzam Siemensa - zepsuł sie po dwoch miesiacach od zakupu przy
uruchomieniu plynnej regulacji obrotow, i bynajmniej nie zajezdzilam go na
smierc: czasem utarl krem do ciasta, czasem ubil koktail z truskawkami,
kilka razy kroilam w nim warzywa. Przy ucieraniu masy na wyzszych obrotach
jęczy i rzęzi, az sie boje ze zaraz eksploduje.

Siemens sie spaścił, az wstyd.

Dorota

Rzetelny i w miare tani hydraulik w Poznaniu ... zna ktos ?
farba do drewna
odbiór budowy- nowe przepisy
które rozwiązanie lepsze ?
szafy wnękowe - jaki producent