Robutki - czas wykonania, ceny

1. Data: 2002-11-27 11:12:51

Temat: Robutki - czas wykonania, ceny
Od: "Ewa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o wiadomości na temat cen, za jakie można nabyć wyroby rękodzieła.
Interesują mnie również terminy realizacji zamówień na ich wykonanie. Jeśli
ktoś może udzielić mi takich informacji będę bardzo wdzięczna. Z góry
dziękuję!

1. Data: 2002-11-28 09:06:14

Temat: Re: Robutki - czas wykonania, ceny
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jeśli
> ktoś może udzielić mi takich informacji będę bardzo wdzięczna. Z góry

Ja moge udzielic!
Wyobraz sobie kobieto, ze wyszywasz obrazek (mniej wiecej 15x150 krzyzykow)
przez caly miesiac. Przelicz to sobie na srednia krajowa i masz odpowiedz.
Zajrzyj na strone http://www.haftomania.com/
Zwracam uwage, ze cennik obejmuje TYLKO schemat wzoru, a to zaledwie
niewielka czesc kosztu wykonania.

A poza tym, zle trafilas, 99% z nas kocha swoje wyroby tak bardzo ze jesli
sie z nimi rozstaje to wtedy, gdy przeznacza je komus bliskiemu na prezent.
To jest grupa zakreconych hobbystek, a nie stragan z rekodzielem.

Grazyna zlekka rozezlona

1. Data: 2002-11-28 09:40:03

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Grażynko....za tą wypowiedź masz wielkiegoooooooo całusa od wawelskiego smoka.
:))).....pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-11-28 10:38:28

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie z nimi rozstaje to wtedy, gdy przeznacza je komus bliskiemu na prezent.
> To jest grupa zakreconych hobbystek, a nie stragan z rekodzielem.

Jak dla mnie, to zabrzmiało, delikatnie mówiąc, niegrzecznie.

Milena

1. Data: 2002-11-28 10:57:19

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie, to zabrzmiało, delikatnie mówiąc, niegrzecznie.
>
> Milena

`````````````````````````````````````
A ty nie jestes zakrecona hobbystka?????

Grazyna ;-)))

1. Data: 2002-11-28 11:03:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> `````````````````````````````````````
> A ty nie jestes zakrecona hobbystka?????
>
> Grazyna ;-)))

Jestem, owszem. I wcale nie marzy mi się sprzedawanie swoich wyrobów, ale może
niektóre dziewczyny chciałyby znaleźć nabywców swoich prac (był już kiedyś
poruszany ten temat)i połączyc przyjemne z pożytecznym. Twoja odpowiedź
zabrzmiała tak, jakby wielkim nietaktem było sprzedawanie swoich robótek i
żadna z nas nie powinna się tym parać.
Taka mała różnica zdań między nami. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-11-28 11:24:41

Od: Beata <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie, to zabrzmiało, delikatnie mówiąc, niegrzecznie.
>
> Milena

Zgadzam sie z Milena :)

Po co sie tak unosic? Dziewczyna grzecznie spytala, mozna grzecznie
odpowiedziec. Poza tym, ja akurat nie widze nic zlego w sprzedawaniu
swojej pracy. Jesli ktos ma nikczemne dochody, a robotki sprawiaja
mu/jej :) przyjemnosc, tp przeciez mozna polaczyc przyjemne z
pozytecznym. Wiem ze temat byl poruszany wielokrotnie - mysle ze kazdy
ma prawo do swojego zdania i nie powinnismy potepiac w czambul kogos kto
proponuje ze kupi od nas nasze arcydziela :)))

Pozdrawiam serdecznie
Bebe(tka), ktora wbrew pozorom nie tka wcale, tylko xxxje i frywolitkuje
(a jesli znajdzie sie ktos wsrod np znajomych z pracy kto bedzie chcial
kupic male frywolitki na choinke, to mu z checia sprzedam i tyle)

--
Piszac do mnie usun "spam-precz" z adresu

1. Data: 2002-11-28 12:03:55

Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ucalowania od mnie z Wroclawia nic dodaj nic ujac..:))

Marta:))

1. Data: 2002-11-28 13:03:25

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeeezu dziewczyny! Przeczytajcie DOKLADNIE o co pani Ewa Pyta!! Toz od razu
widac ze nie o biedna robotkowiczne z mizernymi dochodami chodzi, ale o
kogos kto chce ZAMOWIC rekodzielo.

Gdzie zamowic wzor - odpowiedzialm podajac adres, wyjasnilam, ze cennik
dotyczy TYLKO samego wzoru, a wykonanie to calkiem inna dzialka.
Jak praco- i czasochlonne to zajecie tez przez porownanie objasnilam.

Jesli ktora chce wykonywac prace na zamowienie - prosze bardzo, sama tez bym
nie grymasila, gdyby ktos zamowil, jako ze moje dochody takze do nedznych
sie zaliczja. :-o))))
Mysle ze niemal wszystkie z zakreconych hobbystek z niechecia rozstaja sie z
juz lezacymi na stolach obrusami czy wiszacymi obrazkiami, ale nie maialyby
nic przeciwko wyhaftowaniu kopii dla chetnego do wyasygnowania godziwej
zaplaty klienta. Przynajmniej tak jest w moim przypadku ;-)))

Ponadto z formy zapytania (drugie zdanie postu)odnioslam wrazemnie, ze nasze
forum pani Ewa potraktowala jak cos w rodzaju internetowego sklepu w ktorym
realizuje sie zamowienia klientow.

Uniesienia w swojej odpowiedzi nie zauwazam.
Niegrzecznosci tudziez.

Niegrzecznoscia byloby wytkniecie zupelnie czegos innego, co uwanie
czytajace z pewnoscia zauwazyly.

pozdrowki
Grazyna

Uzytkownik "Beata" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisal w
wiadomosci news:3DE5FCF9.BE7A7503@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...

1. Data: 2002-11-28 13:10:03

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> forum pani Ewa potraktowala jak cos w rodzaju internetowego sklepu w ktorym

Zostanę mimo Twoich wyjaśniej przy swoim :)

Milena

> [...]
> Niegrzecznosci tudziez.
>
> Niegrzecznoscia byloby wytkniecie zupelnie czegos innego, co uwanie

Ślązaczki frywolitkujące odezwijcie się.
tkaniny patchworkowe
linki do wzorków szydłkowych i na drut
wyjazd
Re: lapki Krysi w mojej kuchni