Re: Rodzina i dziecko.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rodzina i dziecko.
Date: Thu, 21 Dec 2017 15:30:35 +0100

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie gorsze w znaczeniu moralnym czy honoru, ale takie, które są
> słabsze, stąd jest im bardziej pod górę. Tutaj chodzi o płodzenie
> selektywne i podporządkowanie zwierzęcych instynktów kierunkom
> wskazanym przez poprawny umysł zgrany z Umysłem powszechnym a nie
> puszczenie ich samopas.

A co Ty wiesz o Umyśle powszechnym skoro sam nie partycypujesz w akcie
podtrzymywania go przez prokreację? Skąd wiesz jakie są Jego cele
działania? Nazwij choć jeden z nich...

> No przecież człowiek różni się od innych istot ożywionych
> posiadaniem umysłu zdolnego do myślenia logicznego i abstrakcyjnego.
> Właśnie dlatego, że go posiada, to łatwiej mu dojść do Jednego
> umysłu. Najprościej człowiek z państw centralnych czyli Kitaj i jego
> sąsiedzi, trudniej z peryferii - zwłaszcza z Czarnej Afryki lub z
> Saudi Arabii.

A dlaczego niby Azjaci mieliby być tymi, którzy dokonają transformacji?
I transformacji do czego? Nazywaj rzeczy po imieniu a nie posiłkuj się
niedomówieniami.. Półprawda, niedopowiedzenie czy niedookreślenie to
zawsze znakomity zaczyn na FAŁSZ, kłamstwo i szalbierstwo. Chcesz bym
Cię zaczął nazywać oszustem?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net