Re: Rodzina i dziecko.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rodzina i dziecko.
Date: Fri, 22 Dec 2017 08:59:57 +0100
<p1epre$pf6$1@gioia.aioe.org>
<a...@g...com>

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie jestem rasistą. Biali w Czarnej Afryce czy w Saudi Arabii
> mieszkający na stałe też się degenerują. Tu chodzi o środowisko
> społeczne, a nie o rasę - to środowisko społeczne ustala wzorzec rasy
> i kształtuje jej eksterier, a w ostateczności geny, a nie odwrotnie.
> ja też nie uważam się za człowieka o najlepszych parametrach rasy
> kulturowej. Najwyższe średnie IQ mają Japończycy, zaraz potem
> Chińczycy, a więc oni najlepiej kształtują ideał człowieka. Nam
> śmierdzącym białasom pozostaje tylko udoskonalać poziom poprzez
> [...]

A nie pomyślałeś nigdy Jakubie, że to biały człowiek stworzy nową
jakość? W końcu, kto jak kto ale to właśnie biali okazali się
najbardziej dynamiczną rasą podbijając cały glob. Dlaczego poniżasz
własną rasę a wywyższasz inne? Czy aż tak bardzo nienawidzisz samego
siebie? Za co? Pomyśl..

A co do dalszych podbojów to faktem jest, że Wszechświatowa Inteligencja
nie pozwoli nam na dalszą ekspansję poza nasza planetę dopóki nie
wyeliminujemy z naszych zachowań przemocy, która grozi tejże
Inteligencji zagładą.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net