Re: Rodzina i dziecko.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Rodzina i dziecko.
Date: Fri, 22 Dec 2017 09:13:46 +0100
<p1ggic$u30$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jeden Umysł bez człowieka z Ziemi jest jak ryba bez roweru. Celem
> jego jest uwolnienie istnień z koła odrodzeń. jeżeli na naszej
> planecie wyginie gatunek ludzki, to wyewoluuje jako narzędzie w w/w
> celu w innym układzie słonecznym.

Nigdy nie pomyślałeś, że ten cały Wszechświat stworzony został w naszym
Umyśle? Więc i nie ma żadnych innych układów słonecznych poza tymi,
które sobie wyobrazimy? I jeżeli nawet przeniesiemy się na taki inny
stworzony przez naszą podświadomość układ to go zniszczymy jeżeli
wcześniej nie wyeliminujemy przemocy z naszych zachowań?

> [...]
> wprowadzić własną kulturę. Potrafili nawet wyzwolić się z okowów
> marksizmu i wprowadzić z powrotem w Chinach kapitalizm. W Japonii
> przetrwali najazd Jankesów, a wcześniej nigdy nie dali się podbić i
> są mocarstwem przemysłowo-naukowo-technicznym przy minimalnym odsetku
> chrześcijan - marzenie każdego "aufgeklärte Bourgeois". Japończycy
> nie rozmnażają się, a wręcz przeciwnie, poza tym ograniczają liczbę
> gastarbeiterów, produkcję od ludzi przejmują u nich roboty, a pomimo
> to ich wartość i potęga nie spada, wręcz odwrotnie - wyznaczają trend

Doskonalą zachowania agresywne w taki sposób by uzależnić innych od
siebie i by inni traktowali te ich agresywne zachowania jako coś
przyjaznego. To jest wyższa szkoła jazdy. Ale zapytaj się ich jak
wygląda wewnątrz rodzina. Mam nadzieję, że jako znawca Orientu wiesz co
nieco o tym. Gdyby Ci to jednak z jakichś powodów uciekło to podpowiem
Ci: w rodzinie dominuje kobieta. Mężczyzna jest tylko od zarabiania
pieniędzy i etos pracy doprowadzili do perfekcji. Ale wolność
Japońskiego mężczyzny kończy się gdy przekracza próg domu i gdy już odda
kobiecie wszystkie!!! zarobione przez siebie pieniądze. To ona dzieli
jelenia i jest za to szanowana przez gromadkę dzieci. A Japończyk cierpi
z powodu obniżonego libido i ucieka od seksu z kobietą zadowalając się
jej plastikowymi, udoskonalonymi do granic absurdu, namiastkami. Totalny
brak zaufania i... Są w sumie bardziej zaawansowani ku zagładzie na
krzywej Calhoun'a.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net