Rok 2004 - rokiem glupich kobiet

1. Data: 2005-01-01 17:37:57

Temat: Rok 2004 - rokiem glupich kobiet
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To byl dobry rok pod wieloma wzgledami
Jednak jak to kurwa bywa zawsze sa jakies wyjatki (tu: zgrzyty)
W minionym roku bylo tych wyjatkow kilka i zapewnie domyslacie sie o jakich
mowie.
Tak, mam na mysli glupie kobiety. W sumie wystarczyloby napisac "glupie"
albo "kobiety" - na jedno wychodzi i mozna stosowac te nazwy zamiennie. Moj
Bliski
(czasami doslownie) Przyjaciel Kominek, z pewnoscia zgodzi sie ze mna w
wiekszosci poruszonych tu kwestii, o ktorych z pewnoscia sam nieraz pisal.
I nie wkurwiac sie na mnie ze tak pisze, bo to najczystsza prawda.
Dowody? Prosze bardzo.

1.
Robienie laski.

Wszystkie kobiety, ktore poznalem w ubieglym roku doskonale zdawaly sobie
sprawe z tego, ze nic miedzy nami nie bedzie poza zwyklymi spotkaniami,
pieprzeniem i sporadycznymi rozmowami. Jednak sposob myslenia tych istot
zblizonych do Naczelnych potrafi sciac z nog. Bez zadnego starania z mojej
strony, kazda z nich robila mi laske najpozniej na drugim spotkaniu (umownie
przymijmy nazwe: randka). Wszelkiej masci kretynom ktorzy zaraz beda mi
zarzucac ze zadaje sie ze szmatami i
plyciarami od razu mowie WYPIERDALAC, poniewaz w moim zyciu zadalem sie z co
najwyzej 2 lafiryndami, z tego jedna byla najpiekniejsza lafirynda jaka w
zyciu widzialem. Spotkalem ja kiedy bylem ostatni raz w dyskotece - jakies
poltora roku temu.
Szanuje jakby ja indianie nazwali: "ta ktora robi laske najpozniej na 2
spotkaniu" za fakt ze patrzac na mnie w tym jakze podnioslym (pod kazdym
wzgledem) momencie, sprawdza czy jest mi dobrze i cieszy sie z tego widzac
pozywytny skutek swoich dzialan.
Jednak nie ma nic tak przyjemnego jak kolejna glupia, ponizona kobieta.
Najsmieszniejsze jest to, ze nawet nic nie musze robic, a taka glupia cipa
bedzie dzwonic, katowac mnie swoja osoba na tlenie, gg, via email lub
stosujac inne powszechnie znane srodki komunikacji/przekazu. Do tego
dochodzi robienie posilkow, myslenie o mnie podczas zakupow i sprzatanie w
mojej chacie - zenada.
Gdyby to byla jedna - zrozumialbym, ale tak robi kazda. Chuj z tym czy
studiuje, czy pracuje, czy zapierdala po 14 godzin w pracy i robi kariere,
czy jest najlepsza na roku, czy wydaje sie jej ze jest bystra i
inteligentna - na jedno wychodzi.
O wlasnie, takich ktorym sie wydaje ze sa inteligentne i piekne to jest od
zajebania. Najsmutniejsze jest jednak to, ze tylko sie IM tak wydaje, bo w
rzeczywistosci sa glupie w chuj - i wracamy do tematu watku.
Zauwazylem nastepujaca zasade: kazda kobieta jest dla mnie za glupia a w
najlepszym razie nudzi mi sie najpozniej po 10 spotkaniu lub po 20-30
obciaganiu.
Tematy ktore poruszaja, pierdolenie o bzdetach - jak ja tego kurwa nie
znosze. Niby taka bystra, a w sumie nic jej nie brakuje do zwyklej kuchty
lub baby w ZUSie wpierdalajacej ciacho i kawe, z kurewsko biala i
przeswitujaca bluzeczka, na ktora narzucony jest fioletowy rozpinany
wlochaty sweterek z angory, pod ktora kryja sie zwaly tluszczu i zapewne
tandetna bielizna.
Rozmawiam z taka o gustach np o muzyce, a ta mi wyjezdza ze lubi dobry i
awangardowy jazz - cieszy mnie to i pytam jaki, a ta ze Milesa Davisa (kazda
to pierdoli).
Pytam: "masz na mysli album Bitches Brew z 1969, bo to co gral w ostatnich
latach to taka muza do niezbyt gornolotnej knajpy???", a ta ze nie wie o
czym mowie. Pytam znowu: " to jaki jeszcze wykonawca awangardowy dobrze gra
jazz?", bo sam sie z checia dowiem, poniewaz w tym nie siedze, a ta cipa, ze
nie wie jaki. To po kiego chuja mowi ze lubi jazz, ze lubi cos o czym nie ma
pojecia? Rownie dobrze moglbym powiedziec ze lubie sie wspinac w kazdy drugi
czwartek miesiaca na
Annapurne lub wpierdalac w swoje uyrodziny reglamentowane owcze mieso w
mongolskiej jurcie.

2. Rozmowy o dupie i ........ o niczym wiecej.

W sumie ten punkt powinien sie zaczac 3 zdania wczesniej, ale sadze ze ktos
doceni te moje lagodne przejscia z tematu do tematu... Czekam kurwa.
Przede wszystkim zaczne od poczatku - chyba kurwa logiczne, ale chodzi mi o
poczatek znajomosci.
Poznawanie sie, badanie terenu, wyczuwanie klimatu....
Te same i takie same rozmowy z kazda - bo kazda zadaje takie same prostackie
i banalne pytania. To kolejny dowod na glupote i ograniczenie kobiet.
No coz, moze za duzo wymagam, ale chyba tylko dlatego ze i ode mnie mozna
wymagac.
Nie chce mi sie o tym pisac, choc mialem zawrzec tu znacznie wiecej mysli

3. Naiwnosc

Kobieca glupota wiele imion ma.
Kolejnym dowodem na poparcie tego twierdzenia jest nastepujacy fakt:
Juz na pierwszej (najpozniej na drugiej) rozmowie pytaja o stosunek do
dzieci i to w takim kontekscie jakby zakladaly, ze ja mialbym niby byc tym
ktory zostanie ojcem.
Zastanawiam sie, dlaczego nie pojsc dalej i na randke nie przyniesc sprzetu
w celu przebadania mojego nasienia, bo w sumie prawie na jedno wychodzi.
Na co te idiotki licza? Na to ze zafascynowany ich niesamowitym umyslem (w
ICH mniemaniu) i w ogole osoba, polece na to i od razu zloze jakies
jednoznaczne deklaracje? Idiotki.
Niestety, ale taka jest prawda i takie myslenie wszystkich kobiet.
Idac dalej tym tropem licza na to, ze w tym calym zapatrzeniu (ktorego w
ogole z mojej strony nie ma) zaczne sie ponizac, plaszczyc oraz napierdalac
komplementy, bo przeciez to kobieta, inaczej byc nie moze - tylko tak ze
bede za nia latal.
Nigdy w zyciu! Nie mam zamiaru skonczyc jak jakis dupek albo pantofel, ktory
tylko bedzie skakal dookola jakiejs cipy, zaprzeczajac tym samym istocie
faceta.
Te naiwniary licza takze na to ze bede poza faworyzowaniem sprzedawal jakies
tanie i proste teksty na ich temat, ale zapominaja ze na wszystko trzeba
sobie zasluzyc, a samo obciaganie w osiagnieciu tego celu nie wystarczy. Z
drugiej strony wiem, ze kazda moja powazna deklaracja juz na pierwszych
spotkaniach odniesie taki skutek ze laski lykna taki tekst jak Jeanna Fine
lyka na filmach wiadomo co. To jest szczyt ich glupoty, ta latwowiernosc -
to chyba oznaka desperacji i chyba takze tego ze jestem
beznadziejny. Zaczne tak myslec, kiedy osiagne srednia 2 desperatek (poza
nie-desperatkami) na rok, majacych 28-35 lat.

4. PoGGadamy???

Ponizej probka tekstow lasek, ktore zaczynaly ze mna "rozmowe" na gg.
O poziomie wspolczesnych kobiet swiadczy takze tworczosc tych udzielajacych
sie w sieci. W jaki sposob zagaduja??? Prosze poczytajcie.
Kwintesencja prostoty i przyziemnosci. A faceta jada za to ze zagadujac w
knajpie i bedac grzecznym stara sie laske poznac/zaprosic.
Moje teksty do nich? Zrozumiale - ksywy z kija sobie nie wyciagnalem, a
ludzkiej glupoty nie znosze i tolerowac nie mam zamiaru.
W tygodniu zagaduje mnie na gg 5-15 lasek, dlatego moja lista zablokowanych
od wrzesnia wynosi ca. 140 osob a moze i wiecej.
To tylko niektore z tych ktore do mnie zagadywaly, wybralem losowo z
archiwum z kilku ostatnich tygodni - nie chcialo mi sie tracic czasu na
zaglebianie tego gowna, ktore i tak bede dzis kasowal. Moze wsrod nich sa
smarkule albo facet, ale nie chodzi tutaj o to, tylko o poziom, bo tak po
prostu wyglada rozpoczynanie rozmowy na gg.

22:51:54 GG# 1759252
cześć co porabiasz;)
23:06:10 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
nic, wypierdalaj
-------------------------------

13:09:20 GG# 2105995
TEST GG
13:17:40 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
ok, spierdalaj
-------------------------------

18:20:08 GG# 2953998
cześć
18:20:10 GG# 2953998
mam prośbe
18:20:10 GG# 2953998
skomentujesz coś na moim blogu ????
18:20:10 GG# 2953998
http://blog.tenbit.pl/ankaskanka/04-12/
18:20:10 GG# 2953998
dzięki
18:20:10 GG# 2953998
:)
18:21:05 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
pierdol sie, blogi sa dobre dla prostakow i nieudacznikow, przestan spamowac
18:21:11 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
w dupie mam twojego bloga
18:21:24 GG# 2953998
dzi ęki
18:21:24 GG# 2953998
pa
18:21:34 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
ty tez spierdalaj
-------------------------------

01:42:07 GG# 3125144
Witaj.... Odpowiedz mi ze swej spontanicznej uprzejmości, czy przespałbyć
się z nimfomanką i taką kobietą, która w pewnym momencie tylko i wyłącznie
ogranicza się

do swej cielesności? (czysta i jakże durna [?] teoria....)
01:51:18 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
nie
01:51:48 GG# 3125144
dziękuję, dobrej nocy życzę, pa
-------------------------------

12:12:46 GG# 3535535
co
12:13:24 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj
-------------------------------

17:56:05 GG# 3845315
jak zareagowala smerfetka gdy spotkala gargamela?? :D
17:56:47 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
tak jak ja na Ciebie:
17:56:51 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj
17:57:24 GG# 3845315
wiec odpowiedz na twoja sonde:
17:57:27 GG# 3845315
NIE
17:57:31 GG# 3845315
pa :)
17:57:41 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
blokuje cie na stale
-------------------------------

23:11:00 GG# 4154735
siemanko ;]
23:11:04 GG# 4154735
poklikamy ??
23:11:10 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
nuie
23:11:24 GG# 4154735
to spadaj
23:11:48 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj, juz jestes zablokowana kretynko
-------------------------------

19:16:28 GG# 5706321
jacek placek <placek>
19:16:46 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj
_________________

18:58:12 GG# 5823616
hej
19:00:52 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
co hej?
19:01:15 GG# 5823616
no to siemka
________________

16:21:25 GG# 6508209
czesc mam na imie marta a ty
16:21:42 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
sprawdz sobie
16:21:45 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
czego chcesz
16:21:45 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
?
16:22:04 GG# 6508209
ciebie
16:22:28 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
ja Ciebie nie chce
16:22:54 GG# 6508209
wiem to byl zart co robisz
16:23:15 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
a dlaczego mialbym Tobie odpowiadac i w ogole z Toba rozmawiac?
16:24:32 GG# 6508209
nara afdafchagf
16:24:53 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj
_______________

19:05:35 GG# 7416116
siema
19:05:56 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
czego?
19:06:27 GG# 7416116
poklikasz
19:06:33 GG# 7416116
ze mną
19:06:36 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
spierdalaj
19:06:49 GG# 7416116
czemu
19:06:55 GG# 7416116
ilev masz lat
19:07:09 GG# 7416116
<serducho>
19:07:27 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
chuj cie to obchodzi? po chuj i o czym chcesz ze mna napierdalac, jak nawet
mnie nie znasz?
19:07:47 GG# 7416116
:P
19:07:55 GG# 7416116
<spadówa>
19:08:05 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
czy masz kurwa jakis pomysl na dyskusje ze mna czy kurwa nie?
19:08:12 GG# 7416116
to co prosze nierógaj sie
19:08:23 GG# 7416116
plizzzzzzz
19:08:35 GG# 7416116
oki
19:08:42 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
co pierdolisz? "nie rÓgaj SIE"???
19:08:46 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
jebany jelopie
19:08:56 GG# 7416116
rrrraaaaaaaaaaaaaaaa
19:09:01 bluzgacz (bluzgacztlen.pl)
pisze sie rUgaj i nie SIE tylko CIE conajwyzej pizdo jedna

To tylko promil radosnej tworczosci glupich kobiet, tzn kobiet.
Jak tutaj znalezc madra, sympatyczna i ladna dziewczyne, kiedy rzeczywistosc
sprawia ze chce sie rzygac a w sieci jest nielepiej?

Jestem pewien ze nie jestem odosobniony w swoim mysleniu i doswiadczeniu,
ale faceci to w wiekszosci zwykle pizdy i nie dosyc tego ze nie wypowiedza
sie w ogole na ten temat, to jeszcze mnie tutaj opierdola i beda popierac
panny, ktore sie ze mna nie zgodza, tylko po to zeby one o nich dobrze
myslaly. To takie kurwa zalosne: facet ktory nie ma swojego zdania albo gdy
nadskakuje kobiecie jak pierdolony slugus tylko po to aby lepiej wypasc w
jej oczach. Tragedia.

Konkludujac chcialbym zadac kilka pytan, na ktore mam nadzieje otrzymac
odpowiedz:

1. Kiedy wreszcie spotkam kobiete, ktora nie jest glupia?
2. Kiedy sie zakocham?
3. Kiedy bede w koncu cos czul do "Tej Ktora Robi Mi Laske"??
4. No kiedy sie w koncu kurwa zakocham?
5. Dlaczego fioletowe sweterki z angory wygladaja tak chujowo?
6. Kiedy pierdolony KGHM osiagnie 33 zl za akcje?
7. Czy jestesmy sami we wszechswiecie?
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-01-01 17:57:26

Temat: Re: Rok 2004 - rokiem glupich kobiet
Od: "sielim" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.republika.pl/dzieci_na_psp

1. Data: 2005-01-01 18:13:46

Od: "producent" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote in message ...

>Konkludujac chcialbym zadac kilka pytan, na ktore mam nadzieje otrzymac
>odpowiedz:
>
>1. Kiedy wreszcie spotkam kobiete, ktora nie jest glupia?
nie widzisz ,ze to one nie sa Toba zaiteresowane ???

>2. Kiedy sie zakocham?
przeciez caly czas kochasz - siebie i tylko siebie

>3. Kiedy bede w koncu cos czul do "Tej Ktora Robi Mi Laske"??
jak wypuszcza nowy model dojarek mechanicznych

>4. No kiedy sie w koncu kurwa zakocham?
patrz 2

>5. Dlaczego fioletowe sweterki z angory wygladaja tak chujowo?
za czesto korzystasz z uslug , ktore koloryzuja
Ci .... na filoet . Zatem nie dziw sie zbieznosci kolorow.

>6. Kiedy pierdolony KGHM osiagnie 33 zl za akcje?
wtedy gdy wystawisz swa oferte z taka cena

>7. Czy jestesmy sami we wszechswiecie?
nie koniecznie :)))

1. Data: 2005-01-01 18:19:02

Od: "Daktyl" <d...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak jak to kurwa bywa zawsze sa jakies wyjatki (tu: zgrzyty)
> W minionym roku bylo tych wyjatkow kilka i zapewnie domyslacie sie o

Ciach....

Jeśli na tej grupie będzie głosowanie na post roku - masz mój głos.

1. Data: 2005-01-01 20:22:06

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

I tu jest problem. Otóż czaeem zdarza się kobieta która potrafi trzymać gębę
na kłodkę, w momencie gdy jej wypowiedzi są całokowicie zbędne. Tylko ten
typ mam jedną wadę (powaga - nie robie sobie podśmiechujek) - otóż ten typ
trzyma gębę na kłódkę we wszystkich możliwych możliwościach uzycia tej gęby.
Coś za coś baranku :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-01 20:35:31

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blue" <m...@p...onet.pl> wrote in message

[CIACH!]

Przepraszam, jednak sa inteligentne kobiety.
Czyli jakis promil nadziei sie pojawil...

1. Data: 2005-01-01 20:43:33

Od: "Blue" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

Odpowiedz ogolna:
System ekspertowy, a zatem program wykonujacy zadania o duzych
wymaganiach intelektualnych.

Odpowiedzi szczegolowe:

> 1. Kiedy wreszcie spotkam kobiete, ktora nie jest glupia?

System ekspertowy 'planowania' podejmujacy dzialania aby osiagnac cel,
system ekspertowy 'kompletowania' konfigurujacy obiekty w warunkach
ograniczen lub system ekspertowy 'monitorowania' porownujacy obserwacje
z ograniczeniami
(analiza ryzyka, projekcja funkcji logicznych, planowanie na wypadek
kleski, planowanie 'dystrybycji' :) )

> 2. Kiedy sie zakocham?

System ekspertowy 'interpretacyjny' dedukujacy opisy sytuacji z
obserwacji lub stanu 'czujnikow'
(ze szczegolnym uwzglednieniem 'czujnikow')

> 3. Kiedy bede w koncu cos czul do "Tej Ktora Robi Mi Laske"??

System ekspertowy 'sterowania' obejmujacy interpretacje, predykcje,
naprawe i monitorowanie zachowania obiektu
(nadzorowanie wszelkiego rodzaju procesow, monitoring 'reaktorow')

> 4. No kiedy sie w koncu kurwa zakocham?

System ekspertowy 'interpretacyjny kurwa' dedukujacy opisy sytuacji z
obserwacji lub stanu 'czujnikow'

> 5. Dlaczego fioletowe sweterki z angory wygladaja tak chujowo?

System ekspertowy 'diagnostyczny' okreslajacy wady na podstawie
obserwacji, system ekspertowy 'poprawiania' podajacy sposob
postepowania w przypadku zlego funkcjonowania obiektu tudziez system
ekspertowy 'naprawy' harmonogramujacy czynnosci przy dokonywaniu napraw
uszkodzonych obiektow
(przede wszystkim przetwarzanie skarg)

> 6. Kiedy pierdolony KGHM osiagnie 33 zl za akcje?

System ekspertowy 'predykcyjny' wnioskujacy o przyszlosci na podstawie
danej sytuacji
(obserwacja trendow)

> 7. Czy jestesmy sami we wszechswiecie?

System ekspertowy 'instruowania' czytaj doskonalenia zawodowego i nie
tylko celem udzielenia sobie odpowiedzi na to pytanie

Blue

1. Data: 2005-01-01 21:04:54

Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh! Dobre i celne te uwagi. Nie doradzam tylko dywaguje bo sam sie nie znam
na tym... Moze szukasz kobiety w nieodpowiednich miejscach. Inteligentne
dziewczyny spedzaja inaczej czas, maja zainteresowania, jakies pasje, bywaja
w ciekawych miejscach.
Kobiety sie kocha za ich ulomnosci oraz fajne tyleczki;)

> 1. Kiedy wreszcie spotkam kobiete, ktora nie jest glupia?

...inteligentny

> 2. Kiedy sie zakocham?

...romantyczny

> 3. Kiedy bede w koncu cos czul do "Tej Ktora Robi Mi Laske"??

...namietny

> 4. No kiedy sie w koncu kurwa zakocham?

...szalenczo niecierpliwy

> 5. Dlaczego fioletowe sweterki z angory wygladaja tak chujowo?

...wrazliwy na piekno artysta

> 6. Kiedy pierdolony KGHM osiagnie 33 zl za akcje?

...bogaty

> 7. Czy jestesmy sami we wszechswiecie?

...ciekawy swiata

Dziewczyny! Nie slyszycie jak on rozpaczliwie wola!?:)

1. Data: 2005-01-01 23:43:46

Od: "nowy" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
ciach
Krotki komentarz :
film Magnolia
scena z Tomem Cruise :

"Respect the cock.
And tame the cunt!"

czyli "Szanuj fiuta
i ujarzmij cipe "

End

1. Data: 2005-01-02 09:15:35

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałem się zawsze, na ile frustracja na "niższych" poziomach
egzystencji jest powodem wchodzenia (tworzenia?) poziomów "wyższych", i
czy naprawdę człowiek spełniający się całkowicie w napierdalaniu i
pierdoleniu miałby z czasem ochotę na coś więcej i czy w ogóle coś
więcej jest? Uściślając - czy sublimacja jest naturalna czy też zawsze
jest wynikiem zahamowań? Czy niezmuszeni rozwijamy się i co oznacza
rozwój? Czy to zwiększenie możliwości intelektualnych czy może
zmniejszenie małostkowości i egoizmu?

Sylwestra miałem zajebistego...

Nowy rok :(
Re: Azorkowi i Szczupaczkowi
[OT?} W 1913 roku Dun'czyk z'ydowskiego pochodzenia
Hmmm
Re: zachowanie mojej dziewczyny...