Rolada z sandacza - NIE MA sandacza!!:(

1. Data: 2003-12-23 11:56:49

Temat: Rolada z sandacza - NIE MA sandacza!!:(
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam, poratujcie!
Bardzo chciałam zrobić według Waszych przepisów roladę z sandacza na 2
dzień Świąt i ...ze sklepów wymiotło sandacza:( Czy jeśli i dziś nie
uda mi się go nigdzie kupić mogę zastąpić sandacza filetem z innej
ryby???
Zależy mi na dobrym daniu rybnym - bez karpia, bo tego będzie mnóstwo
w Wigilię i 1 dzień Świąt. Rodzinka przychodzi na Świąteczną
Parapetówę:)

--
***Tashunko***
- straszna spóźnialska przez ten remont w mieszkaniu, ale jeszcze

1. Data: 2003-12-23 21:06:06

Temat: Re: Rolada z sandacza - NIE MA sandacza!!:(
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zastapic go np. Sumem, albo szczupakiem. Ja osobiście dałbym równiez
dorsza ze względu na bardzo dobry smak.
Nie polecam grenadiera, ani innych półśrodków w postaci mintaja, morszczuka
czy miruny.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

do zobaczenia w Nowym Roku:)