zamrozone mieso mielone

1. Data: 2003-12-23 11:59:44

Temat: zamrozone mieso mielone
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zamrozilam mięso mielone drobiowe ok. 5 listopada wczoraj je wyciągnęłam i
zobaczyłam ze data przydatnosci minęłoa 15 listopada czy moge je rozmrozic
i zjejsc ,czy wyrzucic?
pzdr.
p.

1. Data: 2003-12-23 14:23:02

Temat: Re: zamrozone mieso mielone
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Dec 2003 12:59:44 +0100, "pamana"

>witam
>zamrozilam mi?so mielone drobiowe ok. 5 listopada wczoraj je wyci?gn??am i
>zobaczy?am ze data przydatnosci min??oa 15 listopada czy moge je rozmrozic
>i zjejsc ,czy wyrzucic?
>pzdr.
>p.

najbardziej to zalezy od Twojej zamrazarki i tego, jak czesto cos
z niej potrzebujesz...moja jest antytkiem i to co 3 miesiace moze
tam siedziec (np mieso) to wole jednak szybciej konsumowac. ale w
normalnych warunkach przezyjesz ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-23 17:46:31

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zobaczyłam ze data przydatnosci minęłoa 15 listopada czy moge je rozmrozic

Z tego rozumiem, ze mrozilas je jak bylo swieze, a wiec jak rozmrozisz i
odrazu wykorzystasz, bedzie ok
Ilona

1. Data: 2003-12-23 18:23:03

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponował bym jeszcze, nieco dłużej niż zwykle, poddać je obróbce
termicznej. Pamiętaj że długośc przechowywania potraw ( a w szczególności
mięsa) zależy od tego w jakiej temperaturze je przechowujesz. Np. Mięsko
trzyname z zamrażalniku o temp -15 stopni będzie dobre mniej więcej o połowę
krócej niż to samo mięso z temp. -25stopni.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

Rolada z sandacza - NIE MA sandacza!!:(
do zobaczenia w Nowym Roku:)