Rolety ...

1. Data: 2005-10-05 16:58:17

Temat: Rolety ...
Od: Krasnal <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcailem kupic rolety do wewnatrz, chcialem was zapytac co mam wybrac,
czy sa jakies mercedesy wsrod rolet a jak sie nazywaja producenci
slabszych rozwiazan.

Bylem w jednym punkcie .. takie jakbym chcial: materialowe z
prowadnicami na oknie z hamulcem i mechanizmem przymocowanym do okna tuz
nad szyba kosztuje ok. 150 zl na moje 70cm okna.. dlugosc okna nie ma
znaczenia w cenie bo wlasciwie tylko szerokosc tego mechanizmu o tym
decyduje...

Poradzcie mi czego na pewno ni kupowac zeby potem nie klnac przy kazdym
zasuwaniu ...

Dzieki

pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2005-10-06 18:59:00

Temat: Re: Rolety ...
Od: Monika <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krasnal napisał:

> [...]
> decyduje...
>
> Poradzcie mi czego na pewno ni kupowac zeby potem nie klnac przy kazdym

Witam,
mam rolety z prowadnicami od 2-lat. Jestem zadowolona. Na parapecie
kwiatki stoja spokojnie. Zasłaniają, a i ładnie wyglądaj. A cena która
jest podana- taka jest normalna.
pozdr
Monika

3. Data: 2005-10-08 18:43:45

Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mam zalozone rolety z prowadnicami i nie byly kupowane w marketach tylko
zamawiane u producenta i wyszly taniej niz kupne - material jest wtedy na
metry a nie 'na zdazenie' ;) polecam, o wiele lepsze niz zwykle przykrecne
do sciany

--
pozdrawiam,
mk

---------------
jezeli masz nierówna koncówke na rachunku, to przelej ja ;)

77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

4. Data: 2005-10-10 07:02:43

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Oct 2005 20:43:45 +0200
"Marcin Kubiczek" <u...@g...com> wrote:

> [...]
> tylko zamawiane u producenta i wyszly taniej niz kupne - material
> jest wtedy na metry a nie 'na zdazenie' ;) polecam, o wiele lepsze

jak jest z przeswitem takich rolet?
chodzi mi o odblaski na TV - sa?

Sierp

Gdzie meble kuchenne - Wroclaw
Katalog agencji nieruchomosci - gdzie znajde?
Szafka - garderobianka
gdzie w Ikea sofa za 199,95
odkurzacz do lisci