Rolokasetom nie!

11. Data: 2010-08-11 08:40:33

Temat: Re: Rolokasetom nie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 20:42:50 +0200, AW napisał(a):

> [...]
sety

> Komu wynajmiesz dworek?

Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci. Ale
oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

12. Data: 2010-08-11 08:40:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 21:12:54 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

sety

> Dworzanom dworcowym, którzy sobie z niej będą dworować.

Boli?

13. Data: 2010-08-11 08:41:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 21:39:14 +0200, Damork napisał(a):

> Na mównicę wtargnął "Boombastic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
> ryknął:

> W takim razie aby było zgodnie z Naszą Słowiańską Tradycją powinna to być
> chatka na odpowiednio wysokiej kurzej nóżce, o!

No wiem, że o dworkach polskich nie słyszałeś.

14. Data: 2010-08-11 08:58:53

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

sety

> Boli?

Upssss. Wygadałaś się, że wydawało Ci się, że będziemy zazdrościć...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

15. Data: 2010-08-11 09:42:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sety

> Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci. Ale
> oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

Za ile?

16. Data: 2010-08-11 10:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:42:06 +0200, Panslavista napisał(a):

sety

> Za ile?

Się zobaczy. Najpierw zbuduję.

17. Data: 2010-08-11 10:12:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się zobaczy. Najpierw zbuduję.

Hm. Majordomus - to ciekawe.

18. Data: 2010-08-11 10:16:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:12:54 +0200, Panslavista napisał(a):

> Hm. Majordomus - to ciekawe.

Nie - gardenboj.

19. Data: 2010-08-11 10:18:37

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie - gardenboj.

Postaw krasnala.

20. Data: 2010-08-11 10:28:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:18:37 +0200, Panslavista napisał(a):

> Postaw krasnala.

To niemieckie paskudztwo?
A co do gardenboja - sąsiedzi już wynajęli, jest w okolicy taki pan, który
się zajmuje pielęgnacją ogrodów. Kiedyś musiał wyjeżdżać na Zachód, a dziś
już nie musi - wystarczy mu pracy w Polsce, nasza okolica jest dla niego
wystarczająca nawet, więc jest bardzo zadowolony. A u mnie roboty huk -
zaniedbane wszystko: drzewa do przycięcia, krzaki do wycięcia lub
prześwietlenia, w ogóle właściwie ogród trzeba dopiero ZROBIĆ od nowa, bo w
tym momencie stanowi on po prostu teren zarośnięty wszystkim.

Jak znaleźć nieszczelność w lodówce?
Pytanie okołokredytowe
Maty na balkon
Jakie urządzenia do zabudowy?