Rolokasetom nie!

21. Data: 2010-08-11 12:18:49

Temat: Re: Rolokasetom nie!
Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

> Za ile?
sadzac po wielkosci tego "dworku" pewnie kokosy to nie beda ;)
zeby jednak bylo troche w temacie przyznaje ze pomysl z okiennicami jest
fajny, fajniejszy niz rolety. z pewnoscia dodadza uroku posesji.
--
Robert CyberM

22. Data: 2010-08-11 13:55:51

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 10:40, Ikselka pisze:

> Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci. Ale
> oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

Ale to niezgodne ze staropolską tradycją! Kto
to widział żeby prosta baba we dworku
mieszkała ;-]

--
AW

23. Data: 2010-08-11 14:52:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 14:18:49 +0200, cyber_no_@_spam_sarocom.net
napisał(a):

> sadzac po wielkosci tego "dworku"

Dworek do rozbudowy - po obu stronach sieni.

> pewnie kokosy to nie beda ;)

Kokosy za bycie gardenbojem?

24. Data: 2010-08-11 14:56:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 15:55:51 +0200, AW napisał(a):

> Ale to niezgodne ze staropolską tradycją! Kto
> to widział żeby prosta baba we dworku
> mieszkała ;-]

J. W. Szlachcianką jestem od ślubu :-)

25. Data: 2010-08-11 15:22:30

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 16:56, Ikselka pisze:

> J. W. Szlachcianką jestem od ślubu :-)

Czyjego ślubu?

--
AW

26. Data: 2010-08-11 15:51:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 17:22:30 +0200, AW napisał(a):

> Czyjego ślubu?

Mojego i mojego szlacheckiego męża.

27. Data: 2010-08-11 16:01:17

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 17:51, Ikselka pisze:

> Mojego i mojego szlacheckiego męża.

Ale czyjego męża? O ile mi wiadomo nikt nie ma
w herbie magla :-D

To tyle na razie. Lecę poopalać się w ciepłych
krajach.
Do usłyszenia za tydzień pączusiu :-D

Aha, pozdrowienia dla wyimaginowanego małżonka.

--
AW

28. Data: 2010-08-11 18:36:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 18:01:17 +0200, AW napisał(a):

> Ale czyjego męża? O ile mi wiadomo nikt nie ma
> w herbie magla :-D

Akurat Jelita i Grzymała to nie magiel, ale skontmashwjedzjec :-)

> To tyle na razie. Lecę poopalać się w ciepłych
> krajach.

Leć,leć - babochłopie :-)

> Do usłyszenia za tydzień pączusiu :-D

Słyszysz głosy? Nietopppszsze...

> Aha, pozdrowienia dla wyimaginowanego małżonka.

Pozdrowienia dla żonki, co czyta Harlekiny z braku chłopa w domu :-)

29. Data: 2010-08-11 20:09:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat Jelita i Grzymała to nie magiel, ale skontmashwjedzjec :-)

> Leć,leć - babochłopie :-)

> Słyszysz głosy? Nietopppszsze...

> Pozdrowienia dla żonki, co czyta Harlekiny z braku chłopa w domu :-)

Tak bez mydła? :-))))))))))))

30. Data: 2010-08-11 21:31:50

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Ikselka", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> No wiem, że o dworkach polskich nie słyszałeś.

O takich w wersji przeciwpowodziowej to istotnie nie.

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

Jak znaleźć nieszczelność w lodówce?