Kuchenka gazowa z regulacją temperatury

1. Data: 2022-03-15 15:25:08

Temat: Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Szukam kuchenki gazowej z gazowym piekarnikiem, ale z możliwością
ustawienia temperatury.
Wszyskie, jakie do tej pory widzę, mają ewentualnie tylko skalę od 1 do
ileś-tam.

Widział ktoś coś?

--
Pozdrawiam.

Adam

2. Data: 2022-03-15 16:12:58

Temat: Re: Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Mar 2022 15:25:08 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
> ustawienia temperatury.
> Wszyskie, jakie do tej pory widzę, mają ewentualnie tylko skalę od 1 do

Zobaczyłem do kilku wybranych instrukcji.
Cyfra na pokrętle odpowiada jakiejś temperaturze, więc wystarczy
ewentualnie wydrukować ściągę.

--
Pozdrawiam.

Adam

3. Data: 2022-03-15 16:28:16

Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wtorek, 15.03.2022 o 15:25, Adam napisał:

> Szukam kuchenki gazowej z gazowym piekarnikiem, ale z możliwością
> ustawienia temperatury.

Piekarnik gazowy to syf i malaria w pieczonych ciastach.
Nikt o zdrowych zmysłach już takich kuchni nie kupuje.
Tylko z piekarnikiem na prund. Popytaj kobietę.

4. Data: 2022-03-15 17:20:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Adam napisał:

> Cyfra na pokrętle odpowiada jakiejś temperaturze, więc wystarczy
> ewentualnie wydrukować ściągę.

Kiedyś w wagonach PKP była taka wajcha od zaworu parowego ogrzewania.
Na niej napisy 20°C, 22°C, 24°C... Czyli nawet ściągi nie było trzeba.

Jarek

--
Oj naiwny, naiwny, naiwny
Dziecko w kwiecie lat

5. Data: 2022-03-17 10:49:15

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Mar 2022 17:20:19 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Kiedyś w wagonach PKP była taka wajcha od zaworu parowego ogrzewania.
> Na niej napisy 20°C, 22°C, 24°C... Czyli nawet ściągi nie było trzeba.

Tak było, chociaż pamiętam, że to czasem działało binarnie.

I w kuchence u mojej mamy, mającej ponad 40 lat i nadal działającej, jest
tak. I jest obrotowy grill z górnym opiekaczem, i elektryczne zapalniki -
jednak nie wszystkie już działają.
A teraz nie widzę nic lepszego, same badziewie.

--
Pozdrawiam.

Adam

6. Data: 2022-03-17 10:53:17

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Mar 2022 16:28:16 +0100, Collie napisał(a):

> Piekarnik gazowy to syf i malaria w pieczonych ciastach.
> Nikt o zdrowych zmysłach już takich kuchni nie kupuje.
> Tylko z piekarnikiem na prund. Popytaj kobietę.

Ja to wiem i kobita też.
Ale w tamtym bloku są doprowadzone stare instalacje jednofazowe na cienkim
aluminium i tylko jeden bezpiecznik na całą instalację prądową.
Dobrze przynajmniej, że na oświetlenie jest drugi obwód.
Osoba starsza, czasem włączała dwa urządzenia na raz i bezpiecznik się
wyłączał. A osoba słaba ruchawo, ma trudności, aby ponownie go włączyć.

--
Pozdrawiam.

Adam

7. Data: 2022-03-17 11:32:44

Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 17.03.2022 o 10:53, Adam napisał:

> [...]
> Osoba starsza, czasem włączała dwa urządzenia na raz i bezpiecznik się
> wyłączał. A osoba słaba ruchawo, ma trudności, aby ponownie go włączyć.

Rozumiem. No to brać to co jest, a o ficzerach typu regulacja
temperatury w tego typu kuchenkach - zapomnieć, gdyż dobrze je
podsumowała kobieta na jakimś forum AGD, świeżo po zakupie Amiki
z piekarnikiem gazowym:
"Brak zapalarki elektrycznej, brak górnej klapy na palniki,
brak termometru w piekarniku, brak podświetlenia piekarnika,
brak szuflady na garnki (jest dostęp do gołej podłogi). Taką
kuchenkę pamiętam z domu rodzinnego w latach 80, myślałem że
technologia posunęła się trochę do przodu."

Mleko w ekspresie